00802603
Vojenský úrad sociálneho zabezpečenia Bratislava
Špitálska 22, Bratislava, 81274, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Nákup stravných lístkov na rok 2016,2017
stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup stravných lístkov na rok 2016,2017
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov v stravovacích zariadniach zmluvných partnerov objednávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať |
zabezpečenie stravovania v súlade s § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominána hodnota jedného stravného lístka | eur | 3,20 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok počas trvania zmluvy | kus | 11000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | chránené prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ dodá objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na adresu sídla objednávateľa a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke |
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať raz za mesiac na základe objednávky objednávateľa, ktorá bude zadaná prostredníctvom internetu, e-mailom alebo faxom |
Dodávateľ dodá stravné poukážky pri zaslaní objednávky do 12.00hod na ďalší pracovný deň |
Objednávateľ vráti neplatné stravné poukážky najneskôr do 15. dňa mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy poukážky stratili platnosť |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v eurách a provízie dodávateľa vyjadrenej v eurách vrátane DPH a všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním,/ak je dodávateľ platcom DPH/ zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta |
Zmena nominálnej hodoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Zmena je bezplatná |
Výška provízie dodávateľa bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa nebude meniť. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania, všetky náklady spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky. |
Zmuvné strany môžu túto zmluvu zrušiť písomnou výpoveďou aj bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota je tri mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcim po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
Kritériom vyhodnotenia bude celková hodnota zákazky, pričom celková hodnta zkazky bude vypočítaná ako celková cena za jeden stravný poukza(nomináona hodnota poukazu plus provízia s DPH/ vynásobená predpokladaným množstvom odobratých stravných poukážok - 11000 ks vyjadrená v eurách |
Do troch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámi dodávateľ výšku provízie vyjadrenú v percentách z nominálnej hodnoty stravnej poukážky |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky |
Fakturácia sa bude uskutočňovať 1x mesačne za dodané množstvo podľa objednávky po dodaní stravných poukážok |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných poukážok |
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | Minimálne do konca roka v ktorom boli vydané, poukážky pre XI a XII mesiac s platnosťou aj v ďalšom |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | 1x mesačne |
Špitálska 22, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2016 08:28 — 31.03.2017 08:28
11 000,00 kus
36 794,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.01.2016 08:40
26.01.2016 08:31
26.01.2016 08:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.01.2016 15:22 - Vstupná ponuka | 35 200,00 | € | Cena s DPH |
25.01.2016 15:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: