00165387
Národné centrum zdravotníckych informácií
Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK
36426041
PC SEMA, s.r.o.
Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK
Spotrebný materiál pre tlačiarne ePZP kariet
laminátor, CLEAR patch, čistiaca karta, čistiaca tyčinka, vlhčené obrúsky,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Spotrebný materiál pre tlačiarne ePZP kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál pre tlačiarne Evolis Securion, potrebný pre výrobu ePZP kariet. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Farebná fólia Ribbon Color YMCKOR3011 - nie ekvivalent | ks | 300 | ||
Laminovacia fólia Alternate CLEAR patch R4242 -nie ekvivalent | ks | 300 | ||
Čistiaca karta pre podávač A5002 - nie ekvivalent | ks | 300 | ||
Čistiaca tyčinka pre farebnú hlavu A5003 - nie ekvivalent | ks | 300 | ||
Antistatické utierky pre čistenie hlavy A5004 - nie ekvivalent | ks | 300 | ||
Adhézne karty na čistenie laminovacej jednotky A5070 - nie ekvivalent | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farebná fólia Ribbon Color YMCKOR3011 | 300 ks |
Laminovacia fólia Alternate CLEAR patch R4242 | 300 ks |
Čistiaca karta pre podávač A5002 | 6 ks (balenie po 50 ks) |
Čistiaca tyčinka pre farebnú hlavu A5003 | 12 ks (balenie po 25 ks) |
Antistatické utierky pre čistenie hlavy A5004 | 5 ks (balenie po 60 ks) |
Adhézne karty na čistenie laminovacej jednotky A5070 | 30 ks (balenie po 10 ks) |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj vrátane DPH. |
1.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa |
1.4 Na požiadanie Objednávateľa je Dodávateľ povinný tomuto predložiť doklad preukazujúci, oprávnenie Dodávateľa dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.5 V prípade, že Dodávateľ nemá v Zozname podnikateľov zapísané, že predložil doklad, ktorým potvrdzuje, že nie je v reštrukturalizácii, predloží na požiadanie verejnému obstarávateľovi potvrdenie príslušného súdu, že nie je v reštrukturalizácii. |
1.6 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti na požiadanie Objednávateľa podľa bodu 1.4 a/alebo 1.5 OPNP predložením skenu originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.7 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.6 OPNP do 7 prac. dní od uzavretia zmluvy, a to elektronickou formou na emailovú adresu Objednávateľa. |
1.8 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.7 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. POŽIADAVKA NA PREDLOŽENIE ZOZNAMU KONTAKTNÝCH OSÔB A E-MAILOVÝCH ADRIES |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zaslanie čísla objednávky, príp. faktúr, a to do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
2.2 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.1 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. MIESTO DODANIA |
3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia zákazky |
3.2 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom dodania sú priestory Objednávateľa |
4. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ZÁRUKA |
4.1 Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v trvaní 12 a/alebo 24 mesiacov podľa typu produktu, s odstránením vady/poruchy do 48 hodín od jej nahlásenia. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Objednávateľom. |
4.1.1 Doba nahlasovania vád Kupujúcim Dodávateľovi je v pracovných dňoch v čase od 9:00 h. do 16:00 h. |
4.2 V prípade nefunkčnosti niektorého tovaru al. jeho komponentu, resp. v prípade poruchy al. akejkoľvek inej vady tovaru, Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatne a na vlastné náklady odstránenie porúch al. akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický tovar. |
4.2.1 Doba na odstránenie porúch alebo akýchkoľvek iných vád tovaru, resp. výmenu nefunkčného tovaru za identický tovar je uvedená v bode 4.1. OPNP a a začína plynúť od nahlásenia poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru na zodpovedné servisné stredisko Dodávateľa. |
4.2.2. Pri nahlasovaní poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru uvedie poverený zodpovedný pracovník Kupujúceho miesto, adresu, typ tovaru, príznaky poruchy a kontakt. |
4.2.3 Nahlasovanie porúch alebo akýchkoľvek iných vád tovaru bude vykonávať Kupujúci spôsobom a v čase stanovenom v bode 4.1.1 OPNP. |
4.3 Dodávateľ je schopný zabezpečiť obhliadku reklamovaného predmetu zmluvy do 48 hodín po nahlásení vady alebo poruchy. |
4.4 Servisné miesto Dodávateľa sa musí nachádzať 30 km od miesta dodania. |
4.5 Kupujúci sa zaväzuje zabezpečiť prístup k poškodenému tovaru pre príslušných pracovníkov Dodávateľa vo vzájomne dohodnutom termíne.Pri nezabezpečení prístupu Kupujúcim sa predlžuje lehota na odstránenie poruchy alebo akejkoľvek inej vady tovaru o tú dobu, po ktorú tovar nebol takto sprístupnený. |
5. FAKTURÁCIA CENY – PLATOBNÉ PODMIENKY |
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, a aj faktúra slúži ako dodací list, tak aj toto označenie. |
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.3 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
5.3 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
5.4 Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
5.5 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
5.6 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
6. DAŇOVÉ PODMIENKY |
6.1 Dodávateľ, ktorý je platiteľom dane v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov („zákon o DPH“) vyhlasuje, že ku dňu uzavretia Zmluvy u neho nenastali dôvody na zrušenie registrácie pre daň z pridanej hodnoty podľa § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona o DPH. |
6.2 Dodávateľ vyhlasuje, že nie je zverejnený v zozname platiteľov DPH, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie vedenej Finančným riaditeľstvom SR v zmysle ust.§69 ods.14 písm.b) a §69 ods.15 zákona o DPH (ďalej ako „zoznam DPH platiteľov vedený Finančným riaditeľstvom SR“). |
7. ROZHODCOVSKÁ DOLOŽKA |
7.1 V prípade akýchkoľvek sporov medzi Zmluvnými stranami, týkajúcich sa alebo vyplývajúcich zo Zmluvy alebo práv a povinností ňou upravených, sa strany tieto spory zaväzujú prioritne riešiť cestou rokovaní a zmieru. |
8. VYHOTOVENIE REFERENCIÍ |
8.1 Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že Objednávateľ bude pre účely vyhotovenia referencií podľa §9a zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní vyhodnocovať plnenie dodané podľa tejto zmluvy. Objednávateľ doručí Dodávateľovi po uzavretí zmluvy popis postupu „Hodnotenie kvality“. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Lazaretská 26, 811 09 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
08.02.2016 15:00
1 530,00 ks
22 444,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.01.2016 13:32
22.01.2016 09:00
22.01.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.01.2016 08:45 - Vstupná ponuka | 22 444,80 | € | Cena s DPH |
22.01.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 984,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: