00165620
Okresný súd Dunajská Streda
Jesenského č.2, Dunajská Streda, 92901, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa foromou stravných poukážok. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,80 | ||
predpokladané množstvo | ks | 30600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravný lístok musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
stravný lístok musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používanie pre tlač cenných papierov |
stravný lístok musí obsahovať | rok platnosti stravného lístka |
Názov |
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky. Súčasťou dodávky pre miesto plnenia je požadovaný počet stravných poukážok podľa objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky objednávateľovi. |
Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
CCPZ - Celková cena predmetu zákazky v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania. |
CCSPBP - Celková cena stravných poukážok bez provízie v € - je celková nominálna hodnota všetkých stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CCSPBP = 3,80 € x 30600 ks=116280) |
Výška provízie v € bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP = (3,80€ x VP%):100 |
20% DPH v VP (VPDPH) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VPDPH = (VPx20):100 |
Výška provízie v € vrátane DPH (VP€) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP€=VP+VPDPH |
Nominálna hodnota 1 stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre vypočítaná ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny na stravú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovnú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravný lístok musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používanie pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.” Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali a pritom by nemali objektívnu súvislosť s predmetom a realizáciou zákazky.“
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | Upresnenie | |
Pôvodná hodnota | Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
Navrhnutá hodnota | Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku alebo inde zisteteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.” Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali a pritom by nemali objektívnu súvislosť s predmetom a realizáciou zákazky.“
Alžbetínske nám. č. 8, Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika
01.02.2016 06:00 — 31.01.2018 15:00
30 600,00 ks
118 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.01.2016 13:00
20.01.2016 12:00
20.01.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2016 08:44 - Vstupná ponuka | 116 280,00 | € | Cena s DPH |
15.01.2016 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 116 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: