30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Strážna a informačná služba/Zvolen
Strážna služba, bezpečnosť, stráženie, SBS, súkromná bezpečnostná služba, ochrana objektu, ochrana objektov, fyzická ochrana objektu, fyzická ochrana objektov, monitorovanie objektov
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Strážna a informačná služba/Zvolen
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby je fyzické stráženie, informačné služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa |
Fyzické stráženie, informačné služby a ochrana sa vykonáva službou 5 dní v týždni (okrem dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok) a to v dennom režime podľa rozpisu objektov , v troch administratívnych budovách objednávateľa. |
Poskytovanie strážnej a informačnej služby pre objekty užívané objednávateľom v rozsahu zabezpečenia 1 osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť ochranu objektov a majetku proti krádeži,vandalizmu,nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb. |
Zebezpečenie napojenia na prevádzkový pult centrálnej ochrany poskytovateľom služby v dvoch objektoch , 5 dní v týždni a nepretržite počas sviatkov a dní pracovného voľna, pracovného pokoja |
Objekt č. 1 / Zvolen/strážna a informačná služba/objekt zabezpečený prejením na pult centrálnej ochrany |
Objekt č. 2 / Krupina/strážna a informačná služba/dodávateľ služby zabezpečí pripojenie na pult ochrany s prevádzkovaním |
Objekt č.3 / Detva/strážna a informačná služba/dodávateľ služby zabezpečí prepojenie na pult ochrany s prevádzkovaním |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Strážna a informačná služba/počet objektov | ks | 3 | ||
Prevádzkovanie a napojenie objektov na prevádzkový pult centrálnej ochrany poskytovateľa služby/počet objektov | ks | 2 | ||
Objekt už napojený na pult ochrany PZ SR/počet objektov | ks | 1 | ||
Strážna a informačná služba/spolu za 3 objekty/počet hodín stráženia za celé obdobie plnenia služby | hod. | 5 907,45 | ||
Strážna a informačná služba/počet strážnikov na objekte | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objekt č. 1/strážna a informačná služba | v čase od 6.00 hod. do 18.00 hod. |
Objekt č. 1/strážna a informačná služba | 6.00hod príchod na pracovisko, odomknutie objektu, odkódovanie EZS napojenej na pult ochrany PZ SR |
Objekt č.1/strážna a informačná služba | vykonanie kontroly neporušenosti objektu |
Objekt č.1/strážna a informačná služba | 18.00 hod. odchod z pracoviska, uzamknutie objektu, zakódovanie na pult ochrany PZ SR |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/obsluha telefónnej ústredne a prepájanie hovorov | smerovaných cez telefónnu ústredňu |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane | plnenie úloh ohlasovne požiaru |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/riešenie krízových situácií | realizácia zásahu v súčinnosti s políciou SR v prípade narušenia objektu s jeho sprístupnením |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/zabezpečenie kľúčového režimu | vydávanie kľúčov od kancelárskych priestorov oprávneným osobám pri nástupe do zamestnania |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/zabezpečenie kľúčového režimu | preberanie kľúčov od miestností od oprávnených zamestnancov |
Objekt č.1/informačná služba | poskytovanie informácií a usmerňovanie klientov |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/kontrola dodržiavania stránkových hodín | primeraným spôsobom zasiahnuť voči klientom,ktorí nebudú nešpektovať stanovené stránkové hodiny |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/kontrola všetkých administratívnych priestorov | po opustení zamestnancov a upratovacej služby |
Objekt č.1/strážna a informačná služba//kontrola všetkých administratívnych priestorov | kontrola uzamknutia kacelárií |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/kontrola všetkých administratívnych priestorov | kontrola sociálnych zariadení |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/kontrola všetkých administratívnych priestorov | pozhasínanie rozsvietených svetiel |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/kontrola všetkých administratívnych priestorov | kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy) |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/otváranie WC na prízemí | na požiadanie klientov |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/evidencia výkonu služby | písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom dodávateľa | minimálne 2 x v mesiaci |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/obsluha poplachovej signalizácie pracoviska napojenej na pult ochrany PZ SR / | vypnúť ( deaktivovať) pri otvorení budovy a zapnúť (aktivovať) pri zatváraní budovy |
Objekt č.1/strážna a informačná služba/poskytnutie súčinnosti PZ SR v prípade narušenia objektu objednávateľa | od 18.00 do 06.00 hod. v pracovných dňoch a nepretržite počas sviatkov,dní pracovného voľna a pokoja |
Objekt č.2/strážna a informačná služba | o 14.00 príchod na pracovisko |
Objekt č.2/strážna a informačná služba | 18.00 hod. odchod z pracoviska, uzamknutie objektu, zakódovanie objektu na pult dodávateľa služby |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/centrálny pult ochrany dodávateľa služby | prevádzkovanie a napojenie na pult dodávateľa služby prenosovou cestou signálu zo zariadenia |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/centrálny pult ochrany dodávateľa služby | objektu na stredisko registrácie poplachov prevádzkovateľa v pracovné dni od 18.00 do 6.30 hod. |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/centrálny pult ochrany dodávateľa služby | nepretržite počas sviatkov,dní pracovného voľna a pracovného pokoja |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/obsluha telefónnej ústredne a prepájanie hovorov | smerovaných cez telefónnu ústredňu |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/zabezpečenie úloh, vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane | plnenie úloh ohlasovne požiaru |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/riešenie krízových situácií | realizácia zásahu, v súčinnosti s políciou SR, v prípade narušenia priestorov objednávateľa |
Objekt č.2/informačná služba | poskytovanie informácií a usmerňovanie klientov |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/kontrola dodržiavania stránkových hodín | primeraným spôsobom zasiahnuť voči klientom, ktorí nebudú rešpektovať stanovené stránkové hodiny |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administrtívneho objektu | po opustení zamestnancov a upratovacej služby |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administrtívneho objektu | kontrola uzamknutia kancelárií |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administrtívneho objektu | kontrola sociálnych zariadení |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administrtívneho objektu | pozhasínanie rozsvietených svetiel |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administrtívneho objektu | kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy) |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/otváranie WC na prízemí | na požiadanie klientov |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/evidencia výkonu služby | písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom dodávateľa | minimálne 2 x v mesiaci |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/obsluha poplachovej signalizácie pracoviska napojenej na pult ochrany dodávateľa | vypnúť ( deaktivovať) pri otvorení budovy a zapnúť (aktivovať) pri zatváraní budovy |
Objekt č.2/strážna a informačná služba/poskytnutie súčinnosti PZ SR v prípade narušenia objektu objednávateľa | od 18.00 do 06.30 hod. v pracovných dňoch a nepretržite počas sviatkov,dní pracovného voľna a pokoja |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/pracovné dni/pondelok,utorok,štvrtok | od 7.00 hod do 15.15 |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/pracovné dni/streda | od 7.00 hod do 15.45 |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/pracovné dni/piatok | od 7.00 hod do 12.30 |
Objekt č.3/strážna a informačná služba | odchod z pracoviska, uzamknutie objektu, zakódovanie objektu na pult ochrany dodávateľa |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/centrálny pult ochrany dodávateľa služby | prevádzkovanie a napojenie na pult dodávateľa služby prenosovou cestou signálu zo zariadenia |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/centrálny pult ochrany dodávateľa služby | objektu na stredisko registrácie poplachov dodávateľa v pracovné dni od 18.00 do 6.30 hod. |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/centrálny pult ochrany dodávateľa služby | nepretržite počas sviatkov,dní pracovného voľna a pracovného pokoja |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/obsluha telefónnej ústredne a prepájanie hovorov | smerovaných cez telefónnu ústredňu |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/zabezpečenie úloh, vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane | plnenie úloh ohlasovne požiaru |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/riešenie krízových situácií | realizácia zásahu, v súčinnosti s políciou SR, v prípade narušenia priestorov objednávateľa |
Objekt č.3/informačná služba | poskytovanie informácií a usmerňovanie klientov |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/kontrola dodržiavania stránkových hodín | primeraným spôsobom zasiahnuť voči klientom, ktorí nebudú rešpektovať stanovené stránkové hodiny |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administrtívneho objektu | po opustení zamestnancov a upratovacej služby |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administrtívneho objektu | kontrola uzamknutia kancelárií |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administrtívneho objektu | kontrola sociálnych zariadení |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administrtívneho objektu | pozhasínanie rozsvietených svetiel |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administrtívneho objektu | kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy) |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/otváranie WC na prízemí | na požiadanie klientov |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/evidencia výkonu služby | písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom dodávateľa | minimálne 2 x v mesiaci |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/obsluha poplachovej signalizácie pracoviska napojenej na pult ochrany dodávateľa | vypnúť ( deaktivovať) pri otvorení budovy a zapnúť (aktivovať) pri zatváraní budovy |
Objekt č.3/strážna a informačná služba/poskytnutie súčinnosti PZ SR v prípade narušenia objektu objednávateľa | od 18.00 do 06.30 hod. v pracovných dňoch a nepretržite počas sviatkov,dní pracovného voľna a pokoja |
Názov |
1.Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými,odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2.Dodávateľ 7 dní pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb,ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby.Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
3.Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni oznámiť objednávateľovi zmenu osoby,ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 2.Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca-osobu vykonávajúcu strážnu službu,ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle(neprimerané správanie v službe).Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
5.Dodávateľ zabezpečí,aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
6.Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
7.Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody, a nákladov na jej odstránenie. |
12.Dodávateľ predloží do 7 dní po uzavretí zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov,ktorú schváli objednávateľ ak nebude mať smernica vady. |
13.Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov.Dodávateľ zabezpečí preškolenie pracovníkov o BOZP. |
8.Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby.V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku(ak nebolo dohodnuté inak). |
9.Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 8 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
10.Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia,škodové udalosti a narušenie objektu. |
11.V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe,a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
14.Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej a informačnej služby uvedenú za výkon služby a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia/1 osoba v EUR bez a s DPH.V cene budú zahrnuté všetky priame i nepriame náklady. |
16.Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z.z poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, nejneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
17.Dodávateľ zabezpečuje úlohy vyplývajúce zo zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a Vyhlášky NBÚ SR č. 336/2004 Z.z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti obe v znení neskorších predpisov. |
18.Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy,interné vnútorné predpisy,pokyny objednávateľa. |
19.Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej či informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
20.Objednávateľ oboznámi zamestnancov dodávateľa s umiestnením hasiacich prístrojov,hlavných uzáverov a vypínačov.,všetko najneskôr do 7 dní pred nástupom na výkon služby. |
21.Objednávateľ bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu v stráženom objekte primerané nevyhnutné priestory na výkon služby,vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a možnosť užívať kuchynku a soc.zariadenie. |
22.Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr do 7 dní pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
23.Fakturácia za Objekt č. 1 bude za strážnu a informačnú službu. |
24.Fakturácia za Objekt č. 2 a Objekt č. 3 bude za strážnu a informačnú službu a za ochranu zabezpečenú pripojením na pult ochrany zabezpečené dodávateľom služby. |
25.Fakturácia priebežne na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. |
15.Taktiež v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží celkový rozpočet v rozpise za objekt 1. , 2. a 3. |
26.K faktúre bude priložený objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa (SBS) v danom kalendárnom mesiaci. |
27.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 800,- EUR za každý nezabezpečený zásah v čase a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
28.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každú aj začatú hodinu,v dobe,počas ktorej nubude zabezpečovať výkon služby v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v bodoch 1 až 19. |
29.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 800,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v bode 1 až 19. |
30.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
31.V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda pracovníkov,náklady uvedené v bode 5 ,6 a taktiež službu za pult ochrany pre objekt č.2 a 3. |
33.Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu. |
34.Pred uplynutím doby trvania zmluvy možno zmluvu ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností a nedodržania bodu 37. |
35.Výpovedná lehota je jeden mesiac a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
36. Ukončenie zmluvy môže nastať dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode/odstúpením od zmluvy a to ku dňu,ktorý bude v oznámení o odstúpení stanovený. |
vzťahu potvrdenie príslušného súdu,nie staršie ako 3 mesiace. |
38.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) zákona do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
37.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c)zákona 25/2006 Z.z. o verejnomobstarávaní-že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia zmluvného |
32.V prípade,ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ,predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %,pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške %do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Názov | Upresnenie |
Objekt č. 2 a Objekt č. 3 | Dodávateľ zabezpečí napojenie na pult ochrany s prevádzkovaním v pripojení prenosu na stredisko |
Objekt č. 2 a Objekt č. 3 | registrácie poplachov zabezpečené dodávateľom pre spracovanie a vyhodnotenie prijatého signálu. |
Dodávateľ si riadne a včas plní svoje záväzky voči zamestnancom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi najmä Zákonníkom práce, Zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy. | Dodávateľ predloží pred začatím poskytovania služby čestné vyhlásenie/ekvivalent. |
Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
28.01.2016 06:00 — 29.01.2017 18:00
5 907,45 hod
34 381,06
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.01.2016 13:51
18.01.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.01.2016 18:42 - Vstupná ponuka | 34 380,00 | € | Cena s DPH |
18.01.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 760,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: