31750761
Domov sociálnych služieb Rozsutec
Furmanská 4, Bratislava, 84103, SVK
35907614
GO4, s.r.o.
Prievozská 34, Bratislava, 82105, SVK
Dovoz stravy
preprava tovaru, dovoz tovaru
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dovoz stravy
|
|
---|---|
Funkcia |
Dovoz stravy od objednávateľom určeného zhotoviteľa stravy k objednávateľovi podľa denného jedálneho lístka zhotoviteľa |
Dovoz stravy vykonávať každodenne, vrátane víkendov a sviatkov, podľa harmonogramu raňajky+desiata, obed+olovrant, večera |
Odber raňajok+desiaty u zhotoviteľa stravy je od 06:40 do 06:55 hod., odovzdanie objednávateľovi do 07:15 hod. |
Odber obeda+olovrantu u zhotoviteľa stravy je od 10:45 do 11:00 hod., odovzdanie objednávateľovi do 11:20 hod |
Odber večere u zhotoviteľa stravy je od 17:00 do 17:10 hod., odovzdanie odberateľovi do 17:30 hod. V stredu, v sobotu a v nedeľu sa večera vozí spolu s obedom |
Hotová strava je na odvoz u zhotoviteľa pripravená v hromadných nádobách typu kovová várnica 5 a 10 litrov, plastová prepravka, plastový kôš |
Orientačný celkový počet porcí v nádobách je 35 |
Prepravné nádoby sú vlastníctvom objednávateľa a dodávateľ pri odovzdaní stravy u objednávateľa prevezme prázdne nádoby, ktoré pri nasledujúcom dovoze odovzdá zhotoviteľovi stravy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vykonanie dopravy | jazda/deň | 2 | 3 |
Názov |
Dodávateľ je povinný dovážať stravu vlastným vozidlom a preukazať jeho spôsobilosť na dovoz stravy platným stanoviskom Regionálneho úradu verejného zdravotníctva počas celej doby platnosti zmluvy |
Dodávateľ je povinný dovážať stravu za dodržania platných hygienických noriem na miesto určené objednávateľom |
Prevzatie stravy u zhotoviteľa potvrdí osoba poverená dodávateľom v dodacom liste a zodpovedá za jej požadované množstvo, alebo poškodenie až do odovzdania objednávateľovi |
Dovoz stravy sa považuje za zrealizovaný, keď poverený zamestnanec objednávateľa potvrdí prevzatie stravy v objednanom množstve podpisom v dodacom liste |
Cena za dovoz bude dodávateľovi uhrádzaná mesačne na základe faktúry vystavenej dodávateľom v nasledujúcom mesiaci |
Splatnosť faktúry bude 14 dní od jej doručenia objednávateľovi |
Pokiaľ dodávateľ neoznámi telefonicky oprávnené meškanie 5 minút do príchodu do kuchyne zhotoviteľa stravy a objednávateľovi, tak za každých začatých 5 minút omeškania s dodaním stravy dodávateľ uhradí objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,33 eur. |
Zmluvnú pokutu si objednávateľ započíta voči cene plnenia vo faktúre za daný mesiac |
Nárok na náhradu škody ostáva objednávateľovi zachovaný v plnom rozsahu |
V prípade prekážok dovozu stravy na strane dodávateľa je tento povinný zabezpečiť plnohodnotnú náhradu a za plnenie tejto zmluvy zodpovedá, akoby ju plnil sám. |
Dodávateľ musí byť schopný preukázať prax s dovozom stravy trvajúceho minimálne 3 roky bez prerušenia 365 dní v roku |
Dodávateľ je povinný prepravné nádoby objednávateľa chrániť s vlastnosťami dobrého hospodára a podľa žiadosti objednávateľa ich evidovať a predkladať na kontrolu |
Pokiaľ dodávateľ nesplní podmienky stanovené objednávateľom a to čiastočne, alebo úplne, je objednávateľ oprávnený od zmluvy kedykoľvek odstúpiť |
Furmanská 4, Bratislava - mestská časť Lamač, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2016 00:00 — 30.09.2017 00:00
1 526,00 jazda-dovoz stravy
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.01.2016 13:28
15.01.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2016 13:14 - Vstupná ponuka | 19 995,00 | € | Cena s DPH |
15.01.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 868,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: