• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2016 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2016 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2016 14:05

Detail zákazky Z2016264

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2016 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    20.01.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.01.2016 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.01.2016 14:05

Základné údaje

Z2016264

OF-66350

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2272163

Objednávateľ

00156884

Slovenský hydrometeorologický ústav

Jeséniova 17, Bratislava, 833 15, SVK

Dodávateľ

35938617

Commander Systems, s.r.o.

Dvořakovo nábrezie 7529/4E, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a prevádzka monitorovacieho zariadenia GPS.

GPS, monitorovacie zariadenie GPS, kniha jázd,

  • 72300000-8 - Dátové služby
  • 38112100-4 - Globálne navigačné a polohovacie systémy (GPS alebo ekvivalent)
  • 45316210-0 - Inštalovanie zariadení na monitorovanie dopravy
  • 71244000-0 - Výpočet nákladov, monitorovanie nákladov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

27. Ostatné služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka a prevádzka monitorovacieho zariadenia GPS.
Funkcia
1. Dodávka a prevádzka monitorovaciaho zariadenia GPS (Globálny lokalizačný systém alebo Globálny systém určenia polohy alebo Global Positioning System) daľej len "GPS" služobných motorových vozidiel Objednávateľa Prevádzkovateľom.
2. Služba je určená na monitorovanie pohybu vozidiel a na následné spracovanie a vyhodnotenie údajov o ich prevádzke.
3. GSM sieťou Poskytovateľa prenášanie na centrálny server, kde sa z nich následne vytvára Kniha jázd, a na konci mesiaca sumár v podobe Mesačného výkazu. Tieto výkazy môžu byť automaticky denne alebo mesačne zasielané Objednávateľovi na jeho e-mailovú adresu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Počet vozidiel ks 62
2. Počet šoférov osoba 250
3. Kompletné GPS vybavenie do vozidla (aktivácia on-line, ústredňa, anténa, kabeláž, identifikácia vodiča prostredníctvom elektronického kľúča, inštalácia SW, a podobne ... ) - účastný stav kus 62
4. Mesačná správa vozidiel - účastný stav kus 62
5. Počet elektronických kľúčov vodiča kus 250
6. Doba poskytovania služby počet mesiacov mesiac 48
7. Montáž zariadenia na stredisku v Bratislave kus 31
8. Montáž zariadenia na stredisku v Banskej Bystrici kus 10
9. Montáž zariadenia na stredisku v Žiline kus 6
10. Montáž zariadenia na stredisku v Košiciach kus 13
11. Montáž zariadenia na stredisku v Poprade kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Systém GPS musí funkčne splňať nasledovné parametre :
1. Online aj Offline systém
2. Fleet managment
3. Správa na vyhodnotenie prevádzky
4. Automatická tvorba knihy jázd
5. Cestovné náhrady
6. Monitorovanie polohy GPS a spotreby PHM (pohonných hmôt) s prenosom dát
7. Plánovanie servisných stavov a údržieb vozidla
8. Automaticky import tankovaní
9. Pripojenie cez web, pomocou mobilných zariadení, na vzdialenú plochu
10. Štatistika vozidiel
11. Výpočet spotreby
12. Ekonomický a Ekologický pohľad na štýl jazdy vodičov - ako opcia
13. SK SIM (slovenská SIM karta) pri SK karte a jazdení do EÚ sa jazdy načítajú pri prechode a pri návrate na Slovensko
14. Kompletné GPS vybavenie do vozidla vrátane (aktivácia on-line, ústredňa, anténa, kabeláž, identifikácia vodiča čítacou kartou, inštalácia SW, a podobne ... )
15. Mesačná správa vozidiel
16. Export do firemného SW (softvér) – možnosť flexibilného prispôsobenia výstupov od Poskytovateľa do Objednávateľových firemných SW.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia v v Bratislave, Banskej Bystrici, Žiline, Košiciach a Poprade (BA, BB, ZA, KE, PP).
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
3. Vrátane zaškolenia osôb - bezplatné zaškolenie počas platnosti zmluvy buď : pri osobitnom školení v pobočkách Poskytovateľa inak na mieste plnenia.
4. Monitorovacie zariadenia GPS musia byť nové - nepoužité.
5. Monitorovacie zariadenia GPS - Záručná doba - Záručná doba počas platnosti zmluvy.
6. Požaduje sa záručný servis vlastnými vyškolenými servisnými technikmi.
7. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Kupujúceho je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
8. Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné.
9. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : súčasťou dodávky musí byť: faktúra, dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol.
9.1. Termín plnenia do 15 dní od zazmluvnenia zákazky.
10. Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 o podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii.
11. Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie.
12. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku
pokračovanie 12: cez príslušný daňový úrad.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania zo strany Poskytovateľa po termíne Plnenia dodania Predmetu zákazky (Dodanie kompletného zariadenia GPS, softvétu, vrátane inštálacie, odovzdania a zaškolenia), Objednávateľovi vzniká voči Poskytovateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo
pokračovanie 13. : výške 3 000 ,- EUR (slovom: tritisíc euro). Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Poskytovateľovi.
14. Požadujeme neobmedzený počet prístupov s hierarchiou prístupových práv.
15. Požadujeme servis zariadenia v rámci SR do 48 hod. od nahlásenia.
16. Požadujeme aby servis a opravy boli zahrnuté v mesačnom poplatku, okrem mechanických poškodení pracovníkmi Objednávateľa a budú vykonávané na vozidle Objednávateľa.
17. Požadujeme 24/7 hod dispečing.
18. Požadujeme archiváciu dát na minimálne 10 rokov.
19. Požadujeme: ak v prípade zistenia Objednávateľa, že niektoré vozidlo nebude potrebné ďalej monitorovať, Objednávateľ písomne oznámi Poskytovateľovi zrušenie monitorovania konkrétneho vozidla a ukončenie s tým súvisiacich mesačných poplatkov, ktoré boli spojené s monitorovaním uvedeného vozidla.
pokračovanie 19. : Zrušenie bude platné v 2 mesačnej výpovednej lehote odo dňa prevzatia písomného zrušenia Poskytovateľom.
Názov Upresnenie
20. Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
21. Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
23. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Poskytovateľa manuál resp. užívateľskú príručku na obsluhu ponúkaného zariadenia GPS, softvéru v slovenskom resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
24. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou Predmetu zákazky požadujeme predložiť od Poskytovatela podrobný technický popis komplet zariadenia GPS a softvérom so zameraním funkcionalitu a špecifikáciou k odsúhlaseniu Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
25. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou Predmetu zákazky požadujeme predložiť od Poskytovateľa rozpis (súpis) jednotlivých položiek sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
26. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou Predmetu zákazky požadujeme od Poskytovateľa predložiť dokument (certifikát) preukazujúci oprávnenosť Poskytovateľa od výrobcu zariadenia GPS a softvéru pre inštaláciu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
27. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch.
28. Zmluvná pokuta v bodoch 1. až 28. v Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Poskytovateľovi.

Zmluvná špecifikácia

Jeséniova 17, 833 15, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.02.2016 09:00 — 09.02.2020 09:00

1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky

38 333,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.01.2016 09:15

20.01.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 1490
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.01.2016 11:07 - Vstupná ponuka 31 628,80 € Cena bez DPH
20.01.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 26 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS