00156884
Slovenský hydrometeorologický ústav
Jeséniova 17, Bratislava, 833 15, SVK
35938617
Commander Systems, s.r.o.
Dvořakovo nábrezie 7529/4E, Bratislava, 81102, SVK
Dodávka a prevádzka monitorovacieho zariadenia GPS.
GPS, monitorovacie zariadenie GPS, kniha jázd,
Služba, Tovar
27. Ostatné služby
1. Dodávka a prevádzka monitorovacieho zariadenia GPS.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodávka a prevádzka monitorovaciaho zariadenia GPS (Globálny lokalizačný systém alebo Globálny systém určenia polohy alebo Global Positioning System) daľej len "GPS" služobných motorových vozidiel Objednávateľa Prevádzkovateľom. |
2. Služba je určená na monitorovanie pohybu vozidiel a na následné spracovanie a vyhodnotenie údajov o ich prevádzke. |
3. GSM sieťou Poskytovateľa prenášanie na centrálny server, kde sa z nich následne vytvára Kniha jázd, a na konci mesiaca sumár v podobe Mesačného výkazu. Tieto výkazy môžu byť automaticky denne alebo mesačne zasielané Objednávateľovi na jeho e-mailovú adresu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet vozidiel | ks | 62 | ||
2. Počet šoférov | osoba | 250 | ||
3. Kompletné GPS vybavenie do vozidla (aktivácia on-line, ústredňa, anténa, kabeláž, identifikácia vodiča prostredníctvom elektronického kľúča, inštalácia SW, a podobne ... ) - účastný stav | kus | 62 | ||
4. Mesačná správa vozidiel - účastný stav | kus | 62 | ||
5. Počet elektronických kľúčov vodiča | kus | 250 | ||
6. Doba poskytovania služby počet mesiacov | mesiac | 48 | ||
7. Montáž zariadenia na stredisku v Bratislave | kus | 31 | ||
8. Montáž zariadenia na stredisku v Banskej Bystrici | kus | 10 | ||
9. Montáž zariadenia na stredisku v Žiline | kus | 6 | ||
10. Montáž zariadenia na stredisku v Košiciach | kus | 13 | ||
11. Montáž zariadenia na stredisku v Poprade | kus | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Systém GPS musí funkčne splňať nasledovné parametre : | |
1. Online aj Offline systém | |
2. Fleet managment | |
3. Správa na vyhodnotenie prevádzky | |
4. Automatická tvorba knihy jázd | |
5. Cestovné náhrady | |
6. Monitorovanie polohy GPS a spotreby PHM (pohonných hmôt) s prenosom dát | |
7. Plánovanie servisných stavov a údržieb vozidla | |
8. Automaticky import tankovaní | |
9. Pripojenie cez web, pomocou mobilných zariadení, na vzdialenú plochu | |
10. Štatistika vozidiel | |
11. Výpočet spotreby | |
12. Ekonomický a Ekologický pohľad na štýl jazdy vodičov - ako opcia | |
13. SK SIM (slovenská SIM karta) | pri SK karte a jazdení do EÚ sa jazdy načítajú pri prechode a pri návrate na Slovensko |
14. Kompletné GPS vybavenie do vozidla vrátane (aktivácia on-line, ústredňa, anténa, kabeláž, identifikácia vodiča čítacou kartou, inštalácia SW, a podobne ... ) | |
15. Mesačná správa vozidiel | |
16. Export do firemného SW (softvér) – možnosť flexibilného prispôsobenia výstupov od Poskytovateľa do Objednávateľových firemných SW. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia v v Bratislave, Banskej Bystrici, Žiline, Košiciach a Poprade (BA, BB, ZA, KE, PP). |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
3. Vrátane zaškolenia osôb - bezplatné zaškolenie počas platnosti zmluvy buď : pri osobitnom školení v pobočkách Poskytovateľa inak na mieste plnenia. |
4. Monitorovacie zariadenia GPS musia byť nové - nepoužité. |
5. Monitorovacie zariadenia GPS - Záručná doba - Záručná doba počas platnosti zmluvy. |
6. Požaduje sa záručný servis vlastnými vyškolenými servisnými technikmi. |
7. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za Kupujúceho je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
8. Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
9. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : súčasťou dodávky musí byť: faktúra, dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol. |
9.1. Termín plnenia do 15 dní od zazmluvnenia zákazky. |
10. Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 o podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
11. Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
12. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku |
pokračovanie 12: cez príslušný daňový úrad. |
13. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania zo strany Poskytovateľa po termíne Plnenia dodania Predmetu zákazky (Dodanie kompletného zariadenia GPS, softvétu, vrátane inštálacie, odovzdania a zaškolenia), Objednávateľovi vzniká voči Poskytovateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo |
pokračovanie 13. : výške 3 000 ,- EUR (slovom: tritisíc euro). Zmluvná pokuta je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Poskytovateľovi. |
14. Požadujeme neobmedzený počet prístupov s hierarchiou prístupových práv. |
15. Požadujeme servis zariadenia v rámci SR do 48 hod. od nahlásenia. |
16. Požadujeme aby servis a opravy boli zahrnuté v mesačnom poplatku, okrem mechanických poškodení pracovníkmi Objednávateľa a budú vykonávané na vozidle Objednávateľa. |
17. Požadujeme 24/7 hod dispečing. |
18. Požadujeme archiváciu dát na minimálne 10 rokov. |
19. Požadujeme: ak v prípade zistenia Objednávateľa, že niektoré vozidlo nebude potrebné ďalej monitorovať, Objednávateľ písomne oznámi Poskytovateľovi zrušenie monitorovania konkrétneho vozidla a ukončenie s tým súvisiacich mesačných poplatkov, ktoré boli spojené s monitorovaním uvedeného vozidla. |
pokračovanie 19. : Zrušenie bude platné v 2 mesačnej výpovednej lehote odo dňa prevzatia písomného zrušenia Poskytovateľom. |
Názov | Upresnenie |
20. Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. | |
21. Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
22. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. | |
23. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Poskytovateľa manuál resp. užívateľskú príručku na obsluhu ponúkaného zariadenia GPS, softvéru v slovenskom resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
24. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou Predmetu zákazky požadujeme predložiť od Poskytovatela podrobný technický popis komplet zariadenia GPS a softvérom so zameraním funkcionalitu a špecifikáciou k odsúhlaseniu Objednávateľom. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
25. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou Predmetu zákazky požadujeme predložiť od Poskytovateľa rozpis (súpis) jednotlivých položiek sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
26. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy teda ešte pred samotnou dodávkou Predmetu zákazky požadujeme od Poskytovateľa predložiť dokument (certifikát) preukazujúci oprávnenosť Poskytovateľa od výrobcu zariadenia GPS a softvéru pre inštaláciu. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
27. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. | |
28. Zmluvná pokuta v bodoch 1. až 28. v Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Poskytovateľovi. |
Jeséniova 17, 833 15, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
10.02.2016 09:00 — 09.02.2020 09:00
1,00 kompletné plnenie predmetu zákazky
38 333,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.01.2016 09:15
20.01.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2016 11:07 - Vstupná ponuka | 31 628,80 | € | Cena bez DPH |
20.01.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: