00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
30414253
PODVIHORLATSKÉ PEKÁRNE A CUKRÁRNE a.s.
Mierová 34, Humenné, 066 54, SVK
Chlieb a pekárenské výrobky
chlieb, rožok, závin, strúhanka
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Chlieb a pekárenské výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka chleba, pečiva a pekárenských výrobkov pre stravovacie zariadenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb konzumný tmavý nekrájaný nebalený 1200 g | ks | 30000 | ||
Chlieb multicereálny krájaný balený 600g | ks | 1000 | ||
Rožok štandard 40g | ks | 130000 | ||
Rožok grahamový 60g | ks | 10500 | ||
Strúhanka | kg | 1000 | ||
Závin makový nekrájaný balený 200g | ks | 4000 | ||
Závin kakaový nekrájaný balený 200g | ks | 4000 | ||
Závin orechový nekrájaný balený 200g | ks | 4000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať denne s výnimkou nedele v čase do 05,00 hod. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov s účinnosťou od 01.02.2016 - do 31.07.2016. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach v termíne od 01.02.2016 - do 31.07.2016. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená telefonicky najneskôr do 12,00 hod. dňa pred dňom požadovanej doby dodania. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Zmluva, ktorá bude uzatvorená automatickým spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a v zmysle OPET 2.1 má povahu Rámcovej dohody a vzťahujú sa na ňu VZP Čl. XVI. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Preprava predmetu zákazky musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín. |
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 kpl - ks, kg - v zmysle bodu III. obj. formulára
38 714,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.01.2016 09:17
18.01.2016 11:00
18.01.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.01.2016 22:34 - Vstupná ponuka | 38 713,50 | € | Cena s DPH |
18.01.2016 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 660,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: