738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mlynské výrobky, ryža, strukoviny a jačmenné krúpy
Mlynské výrobky, ryža, strukoviny a jačmenné krúpy
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Mlynské výrobky, ryža, strukoviny a jačmenné krúpy
|
|
---|---|
Funkcia |
Mlynské výrobky, ryža, strukoviny a jačmenné krúpy na ďalšie spracovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Ryža 1 kg balenie | kg | 6000 | ||
Položka č. 2 - Múka hladká 1 kg balenie | kg | 4000 | ||
Položka č. 3 - Múka polohrubá 1 kg balenie | kg | 4000 | ||
Položka č. 4 - Múka hrubá 1 kg balenie | kg | 3500 | ||
Položka č. 5 - Detská krupica 400g balenie | kg | 500 | ||
Položka č. 6 - Hrach 5kg balenie | kg | 1500 | ||
Položka č. 7 - Šošovica 5kg balenie | kg | 1500 | ||
Položka č. 8 - Fazuľa 5kg balenie | kg | 1500 | ||
Položka č. 9 - Jačmenné krúpy 500g balenie | kg | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1-9 Trvanlivosť | min. 3 mesiace od dodania tovaru |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 3 dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14.30 hod.. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskroších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať do sídla obstarávateľa Želiezovce, Santovka. |
Zmluva, ktorá bude uzatvorená automatickým spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a v zmysle OPET 2.1 má povahu Rámcovej dohody a vzťahujú sa na ňu VZP Čl. XVI. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov s účinnosťou od 30.05.2016 |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov. Takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Veľký Dvor č. 12, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 v zmysle bodu III. objednávkového formulára
22 375,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.01.2016 15:03
13.01.2016 08:00
13.01.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2016 06:33 - Vstupná ponuka | 22 375,00 | € | Cena s DPH |
13.01.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: