00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Strážna, bezpečnostná a informačná služba pre areál a objekty objednávateľa
Strážna služba, bezpečnosť, stráženie, ochrana objektov, informovanie
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Strážna, bezpečnostná a informačná služba pre areál a objekty objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby bude fyzické stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa od 1.2.2016 do 31.1.2018. |
Stráženie objektov objednávateľa sa vykonáva nepretržitou službou 24 hodín denne, 7 dní v týždni (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok). |
Strážna, bezpečnostná a informačná služba je vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v areáli objednávateľa v dohodnutých intervaloch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Časový rozsah požadovanej služby denne | hodina | 24 | ||
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu v čase od 6:00 do 18:00 | osoba | 2 | ||
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu v čase od 18:00 do 6:00 | osoba | 2 | ||
Počet osobohodín denne | osobohodina | 48 | ||
Počet osobohodín mesačne podľa počtu dní | osobohodina | 1 344 | 1488 | |
Celkový počet dní poskytnutia služby za 2 roky | deň | 730 | ||
Celkový počet osobohodín za 2 roky | osobohodina | 35 040 |
Názov |
1.Povinnosti prvého zamestnanca SBS, ktorý musí byť neustále prítomný v priestoroch vjazdu do areálu objednávateľa 24 hodín denne |
1.1 usmerňuje vstupy motorových vozidiel do areálu objednávateľa, t.j. otvára závoru sanitným vozidlám, iným oprávneným vozidlám na bezplatný vstup a po odkontrolovaní EČV aj vozidlám s odsúhlaseným právom na voľný vstup do areálu objednávateľa |
1.2 usmerňuje výber parkovacích lístkov prichádzajúcich vozidiel a súčasne upozorňuje na pokladňu umiestnenú v odstavnom pruhu pred výjazdom z areálu - pred vrátnicou |
1.3 usmerňuje vodičov na zaplatenie parkovného v telefónnej ústredni v prípade akéhokoľvek problému s pokladňou pre parkovisko |
1.4 upozorňuje návštevníkov - v čase ústavnej pohotovosti - na potrebu zakúpenia lístka na poskytnutie ošetrenia v pohotovostnej službe lekárom v cene 1,99 € v mincovej pokladni na vrátnici |
1.5 podáva informácie, kde sa v rámci areálu nachádzajú oddelenia/kliniky a ambulancie poskytujúce zdravotnú starostlivosť a podľa požiadaviek usmerňuje návštevníkov objektov objednávateľa |
1.6 sleduje kamerové systémy v areáli objednávateľa a operatívne rieši zistenie nežiaducich alebo podozrivých osôb |
1.7 vydáva kľúče od určených objektov, ktoré si zodpovední pracovníci objednávateľa preberajú na podpis v príslušnej evidencii: kuchyňa, šatne študentov strednej a vysokej školy, prosektúra a iné objekty |
1.8 vydáva kľúče od zadnej brány areálu objednávateľa poverenému zamestnancovi technického úseku objednávateľa v pracovné dni, a to v prípade nahláseného vjazdu motorového vozidla s nadrozmerným nákladom |
1.9 privolá zásahovú jednotku dodávateľa, ktorá je povinná zasiahnuť do 15 minút od nahlásenia udalosti a to v prípade vzniku problémov v areáli objednávateľa alebo v priestoroch oddelení/kliník objednávateľa, ktoré nemôže vyriešiť osobne |
1.10 vykonáva dennú kontrolu s postupom pri vyhlásení poplachu elektrickej požiarnej signalizácie (EPS) v zmysle internej smernice objednávateľa "Požiarny štatút", jej stav zaznamenáva do prevádzkovej knihy. Zaznamenáva tiež falošné poplachy a poplachy, |
pri ktorých sa preveruje prevádzkyschopnosť zariadenia. |
2. Povinnosti druhého zamestnanca SBS |
2.1 zdržiava sa v priestoroch vrátnice alebo rieši problém v areáli alebo v priestoroch oddelení/kliník objednávateľa. Ak potrebuje pomoc, privolá si zásahovú jednotku, ktorá je povinná zasiahnuť do 15 minút od nahlásenia udalosti. |
2.2 vykoná obhliadku parkovania vozidiel v areáli, na parkovisku a kontrolu parkovania vozidiel pri vstupoch do budov. V prípade nesprávneho parkovania mimo vyznačených parkovacích miest zabezpečí preparkovanie vozidiel a v pracovnom čase ich nahlási príslušnému zamestnancovi objednávateľa. |
2.3 na požiadanie otvorí - odomkne šatňu (bez vstupu do priestorov) poverenému zamestnancovi oddelenia z chirurgického pavilónu (CHP) - v sobotu, nedeľu a sviatky (v nevyhnutných prípadoch v pracovné dni po 15:30) za účelom výdaja ošatenia pre pacienta zo šatne v CHP. O vstupe urobí zápis. |
2.4 vykonáva obhliadku objektov celého areálu objednávateľa, podľa ročného obdobia zhasne svetlá na určených objektoch: kompresorovňa, budova materiálovo-technického zabezpečnia, budova ABCD prízemie AB traktu |
2.5 vykonáva uzamknutie a zakódovanie konferenčnej miestnosti v čase po 15:30 v prípade akcie v týchto priestoroch |
2.6 v čase od 16:00 v pracovné dni: vykoná kontrolu objektov objednávateľa, kontrolu budovy riaditeľstva (uzatvorenie okien, uzatvorenie dverí, otvorené priestory - WC, suterén, chodby). Budovu po kontrole uzamkne, zakóduje, zároveň uzamkne vstupnú bočnú bránku pri budove riaditeľstva. |
V odpoludňajších hodinách vykonáva obhliadku cca každé dve hodiny - v nepravidelných intervaloch. |
2.7 v čase od 17:00 do 22:00: vykoná minimálne 2-krát obhliadku vnútorných priestorov budovy LSPP pre dospelých |
2.8 v čase od 22:00 do 6:00 hod.: vykonáva kontrolu objektov celého areálu objednávateľa každé dve hodiny, ak si to vyžaduje situácia, tak v kratších intervaloch |
3. Ďalšie povinnosti zamestnancov dodávateľa pri výkone služby |
3.1 zamestnanec SBS po uskutočnení každej obhliadky areálu vykoná zápis v príslušnej evidencii, ktorá bude odberateľovi služby kedykoľvek k dispozícii na nahliadnutie |
3.2 zamestnanec SBS zaznamená v evidencii každý príchod a odchod zásahovej jednotky a zistené nedostatky z obhliadky, ktoré nasledujúci deň hlási na oddelenie prevádzkovo-administratívnych činností a na referát BTSaPO objednávateľa, ak sa problém týka EPS signalizácie |
4. Všeobecné povinnosti dodávateľa a objednávateľa |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
4.2 Dodávateľ najneskôr 3 dni pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb,ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej a informačnej služby.Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.3 Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu a informačnú službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 4.2. Neposkytnutie informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.4 Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu a informačnú službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle neprimeraného správania v službe. Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.5 Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej a informačnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
4.6 Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu a informačnú službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
4.7 Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej a informačnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené zlým plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
4.8 Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej a informačnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku. |
4.9 Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 4.8 a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.10 Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi 2-krát mesačne (k 15. a 30. dňu v mesiaci) na oddelenie prevádzkovo-administratívnych činností objednávateľa vo forme hlásenia všetky zistenia z výkonu strážnej a informačnej služby, škodové udalosti a narušenia objektov. |
4.11 Dodávateľ služby musí mať k dispozícii vozidlo k výjazdu zásahovej jednotky. V prípade potreby na základe výzvy vlastného zamestnanca SBS je zásahová jednotka povinná zasiahnuť v areáli objednávateľa do 15 minút od nahlásenia udalosti. |
4.12 V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
4.13 Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 3 pracovné dni pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a jeho zamestnanci, ktorí budú vykonávať strážnu službu v areáli objednávateľa, absolvovať školenia BOZP u objednávateľa. |
4.14 Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej, bezpečnostnej a informačnej služby v rozsahu podľa zadania objednávateľa a v štruktúre cena za 1 hodinu služby/1 osoba v EUR bez a s DPH (cena za osobohodinu). |
4.15 Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
4.16 Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej a informačnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy a pokyny objednávateľa. |
4.17 Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č. 121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ na vlastné náklady zabezpečí školenie zamestnancov SBS podľa § 11 vyhlášky č. 121/2002 MV SR o požiarnej prevencii u objednávateľovho poskytovateľa služieb EPS tak, aby každý a aj nový zamestnanec SBS, ktorý nastúpi do služby, vedel obsluhovať EPS objednávateľa. |
4.18 Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej a informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
4.19 Objednávateľ poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu priestory vrátnice. |
4.20 Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri poskytovaní služby, ako aj pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
5. Platobné podmienky a fakturácia za strážnu, bezpečnostnú a informačnú službu |
5.1 Fakturácia za poskytnuté služby bude mesačne na základe vystavených faktúr za daný počet dní výkonu služby/za počet hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Objednávateľ služby neposkytuje preddavok ani zálohu na úhradu faktúr. |
5.2 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, cena za 1 hodinu poskytnutej služby bez DPH, cena za 1 hodinu poskytnutej služby |
s DPH, celkový počet hodín poskytnutej služby fakturovaného mesiaca, celková cena služby za daný mesiac s DPH, bez DPH, odtlačok pečiatky a podpis. |
5.3 K faktúre budú priložené nasledovné doklady ako príloha: objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci a výkaz s uvedením skutočne poskytnutých služieb v podobe počtu osobohodín a počtu hodín výjazdu zásahovej jednotky |
za každý deň v mesiaci, na ktorý je faktúra vystavená. |
5.4 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každý nezabezpečený zásah v čase a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
5.5 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v dohodnutom rozsahu. |
5.6 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v bodoch 1-4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
5.7 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
5.8 V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda zamestnancov dodávateľa, náklady uvedené v bode 4.5 a 4.6. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.02.2016 00:00 — 31.01.2018 23:59
1,00 celok
145 182,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.01.2016 15:08
14.01.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.01.2016 15:47 - Vstupná ponuka | 145 124,00 | € | Cena bez DPH |
14.01.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 106 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: