35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
00602175
TIMED, s.r.o.
Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK
Kryoablačný set
kryoablačné katétre
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kryoablačný set
|
|
---|---|
Funkcia |
Kryoablácia s cieľom izolácie a mapovania pľúcnych žíl. |
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ablačné balónové katétre rôznych polomerov pre cirkulárnu kryoabláciu s cieľom izolácie pľúcnych žíl | áno |
Multipolárne slučkové diagnostické katétre s rôznym polomerom pre mapovanie pľúcnych žíl | áno |
Dlhý ovládateľný intravazálny zavádzač s hemostatickým uzáverom, preplachovacím 3-cestným kohútom pre zavádzanie elektrofyziologických katétrov pre špeciálne mapovanie alebo abláciu v ľavej predsieni | áno |
Kompatibilné so systémom CryoCath | áno |
S príslušenstvom všetkých prepojovacích káblov a elementov | áno |
1 set obsahuje: | |
1x kryoablačný katéter | áno |
1x diagnostický katéter | áno |
1x ovládateľný zavádzač katétrov | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Predmet plnenia musí obsahovať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
- plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
- termín dodania je do 5 pracovných dní od doručenia písomenej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod |
(do uvedeného termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- za termín doručenia objednávky s považuje faxové potvrdenie o bezchybnom doručení objednávky dodávateľovi, resp. potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom v prípade objednávky zaslanej e-mailom, |
- miesot dodania a oprávnená osoba kupujúceho pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy, |
- súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek daného tovaru, jeho množstvo a číslo objednávky, ŠUKL kód, X- kód a šarža, |
- ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po predchádzajúcom písomnom súhlase kupujúceho dodať jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa. |
3. Platobné podmienky: |
- kupujúci uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
- splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry kupujúcemu, ak nie je dohodnuté inak. |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) kupujúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru, |
- ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi, |
c) kupujúci je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis, |
5. Kupujúci môže od dodávateľa požadovať predloženie dokladov v uzatvorenej obálke na adresu kupujúceho, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy doklady, ktorými preukáže splnenie požiadaviek kupujúceho na tovar: |
a) prospektový materiál ponúkaného tovaru: |
- na CD/DVD nosiči vo formáte, ktorý umožňuje bezproblémovú tlač, |
- musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol kupujúci jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností, |
- musí byť predložený v slovenskom resp. v českom jazyku, |
b) neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie, |
c) Vyhlásenie uchádzača o podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám a o navrhovaných subdodávateľoch (ak dodávateľ nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, Vyhlásenie nepredkladá.) Uchádzač vo vyhlásení uvedie: |
- podiel zákazky, ktorý má v umysle zadať tretím osobám, navrhovaných dodávateľov, čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. |
6. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať kupujúceho: |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.) |
b) o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov |
c) termín oznámenia: bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, |
d) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
22.01.2016 10:32 — 22.01.2018 00:00
44,00 ks
193 028,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.01.2016 10:36
12.01.2016 10:31
12.01.2016 10:46
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.01.2016 11:16 - Vstupná ponuka | 193 028,00 | € | Cena bez DPH |
07.01.2016 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 193 028,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: