• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2016 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.01.2016 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2016 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2016 12:05

Detail zákazky Z201660

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2016 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    11.01.2016 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.01.2016 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.01.2016 12:05

Základné údaje

Z201660

OF-70852

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2256566

Objednávateľ

00332640

Obec Pakostov

Pakostov 24, Pakostov, 09407, SVK

Dodávateľ

36763977

STAVBY Nitra, s.r.o.

Nitrianska 2, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rekonštrukcia miestnych komunukácií

Rekonštrukcia komunikácie, plôch,chodníka, podkladové vrstvy, zlepšenie stavu,vodorovné dopravné značenia,

  • 45233120-6 - Stavebné práce na výstavbe ciest
  • 45233223-8 - Obnova povrchu vozoviek
  • 45233142-6 - Práce na oprave ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Stavebná práca, Služba, Tovar

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rekonštrukcia miestnych komunukácií
Funkcia
očistenie exist. Krytu vozovky, oprava výtlkov, na povrch telesa cesty bude zhotovenýn asfaltbetónový kryt, zeleň.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vysprav. krytov chodníkov po výtlkov asfaltom hr. do 3cm m2 138,1
Postrek živičný spojovací z cest. asfaltu do 0,7kg/m2 m2 4132,5
Betón asfaltový tr. 2 AC08 hr. 4cm m2 438,5
Betón asfaltový tr.2 AC0 11 hr. 5 cm m2 3694
Odstránenie nánosu z povrchu krytu alebo podkl. bet. alebo živič. m2 4132,5
Vysprav. krytov vozov. po výtlkoch obaľ. kamenivom hr. do 5cm m2 983,8
Hĺbenie jám v hornine 3 ručne m3 2,55
Výsadba krov bez obalu výška nad 60 cm ks 17
Tuja- Thuja plicata 40-60 cm ks 17
Prípl. Za donesenie hliny do 10 m pre jamku pr./hl. 50/60 cm ks 17
Presun hmôt pre komunikácie a plochy letísk, kryt živičný t 583,53
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
asfaltbetónový kryt STN E 13108-1
zeleň STN 837010
Doprava asfaltových zmesí TKP časť 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Splatnosť fakúr je 30 kalendárnych dní po doručení faktúry
Prílohou faktúry budú-záznam o odovzdaní staveniska, stavebný denník, elaborát kvality, potvrdený záznam o vykonaných prácach za celé dielo
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu
Povinnosť zhotoviteľa na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela
Zhotoviteľ zabezpečí zriadenie, prevádzkovanie a likvidáciu zariadenia staveniska potrebného pre realizáciu predmetu diela vrátane likvidácie odpadov vzniknutých činnosťou zhotoviteľa. Doklady o zneškodňovaní odpadov budú súčasťou STD.
Prenosné dopravné značenie (PDZ)– zriadenie, udržiavanie a prevádzkovanie počas celej doby realizácie diela so zabezpečením určenia PDZ.
Zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (stavebné, kusové, tlakové, úradné a pod.) s vydaním príslušného protokolu
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre objednávateľa predmet zmluvy a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť
Jednotlivé ustanovenia zmluvy možno meniť iba v prípade zmeny: -DPH -preukázateľných nákladov na uskutočnenie stavebných prác, na základe dodatku po dohode s druhou zmluvnou stranou. Obsah dodatku k zmluve nesmie porušovať § 10a zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších legisl
Za zhotoviteľa: stavbyvedúci: meno a kontakt
Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia a vypratanie zariadenia staveniska sú súčasťou ceny predmetu zmluvy.
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Ďalej je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky,
Zhotoviteľ poveruje stavbyvedúceho vedením stavebného denníka. Objednávateľ určí technický dozor zápisom do stavebného denníka pri odovzdaní staveniska
Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť vždy prístupný zástupcom objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy
Zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti, brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované
Zhotoviteľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom prác zakryté, a to písomne v stavebnom denníku 3 pracovné dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonávať dielo, ktoré je predmetom tejto zmluvy, jeho riadnym dokončením. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok, predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami. Zhotoviteľ protokolárne odovzdá dielo objednávateľov
Zhotoviteľ 3 pracovné dni pred plánovaným odovzdaním predmetu zmluvy písomne vyzve objednávateľa k prevzatiu diela. Najneskôr 4 pracovné dni pred začatím preberacieho konania budú zo strany zhotoviteľa pripravené k nahliadnutiu všetky doklady potrebné k tomuto konaniu
Pre odovzdanie predmetu zmluvy platí: - zmluvné strany vyhotovia protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy podpísaný osobami oprávnenými konať vo veciach technických. Protokol bude obsahovať najmä základné údaje dokončeného diela, súpis zistených drobných vád a nedorobkov
Záručná doba na stavebné práce je 5 ( päť ) rokov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy, Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela
Zhotoviteľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 5 dní odo dňa obdržania reklamácie.
Najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie harmonogram postupu a trvania prác (podrobný harmonogram) vrátane technologických prestávok, s uvedením nasadenia strojov a pracovníkov až do odovzdania diela
Najneskôr do 7 dní sa požaduje predložiť doklad - vlastníctvo obaľovacej súpravy, prípadne zmluvu na dodávku asfaltovej zmesi na predmetnú obstarávanú stavbu, preukazujúci splnenie podmienok vzdialenosti obaľovacej súpravy od stavby podľa TKP č. 6 Hutné asfaltové zmesi do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspev
a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť
Požadujeme zmluvu o dielo:Uzatvorenie Zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha odporúčaniu a schváleniu inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, preto ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu žiadosti a k akceptácii procesu VO
Najneskôr do 7 dní od uzavretia Zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi Zmluvu o likvidácii stavebného odpadu podľa zákona o odpadoch platného v čase podpísania Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pakostov, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

11.02.2016 00:00 — 31.12.2016 00:00

1,00 celok

123 290,96

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.01.2016 15:38

11.01.2016 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 880
 20
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.01.2016 07:15 - Vstupná ponuka 123 120,00 € Cena s DPH
11.01.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 90 960,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS