00166251
Výskumný ústav geodézie a kartografie v Bratislave
Chlumeckého, 4, Bratislava, 82662, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravné lístky, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravné poukážky úspešného uchádzača. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
stravná poukážka - predpokladané množstvo | kus | 6250 | ||
stravná poukážka 1 ks - nominálna hodnota | eur | 3,3 | ||
počet lístkov v knižnej väzbe | kus | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Číselný resp. čiarový kód |
Názov |
1.1 Nominálna hodnota stravných poukážok a predpokladané množstvo stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien v právnych predpisoch a organizačných zmien objednávateľa. |
1.2 Objednávateľ má počas trvania zmluvného vzťahu právo požiadať o zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktorá sa vykoná na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Dodávateľ je povinný tejto žiadosti objednávateľa vyhovieť. |
1.3 Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v percente provízie dodávateľa, toto percento zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nebude menené. |
1.4 Dodávateľ si je vedomý, že počas trvania tejto zmluvy objednávateľ nie je povinný odobrať celé množstvo stravných poukážok. Neodobratie prepodkladaného množstva stravných poukážok dodávateľ nebude považovať za jemu spôsobenú škodu. |
2.1 Objednávanie stravných poukážok sa bude realizovať podľa potreby objednávateľa formou písomných objednávok zaslaných na emailovú adresu dodávateľa, alebo cez on-line systém dodávateľa. |
2.2 Dodávateľ v deň doručenia objednávky potvrdí objednávateľovi jej prijatie. |
2.3. Objednávka musí obsahovať číslo tejto zmluvy v EKS, číslo objednávky, množstvo a nominálnu hodnotu požadovaných stravných poukážok, adresu sídla objednávateľa a meno osoby zodpovednej za prevzatie poukážok. |
2.4 Dodanie stravných poukážok do sídla objednávateľa zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. |
2.5 Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. |
2.6 Na predmet tejto zákazky objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby. |
2.7 Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom prevzatia stravných poukážok zodpovednou osobou objednávateľa. |
2.8 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a prílohy: objednávateľom odsúhlasený súpis dodaných stravných poukážok (dodací list) a fotokópia objednávky. |
2.9 V prípade, že predložená faktúra nebude obsahovať náležitosti a prílohy uvedené v predchádzajúcom bode, objednávateľ vráti faktúru dodávateľovi, ktorý je povinný vystaviť novú faktúru s novou lehotou splatnosti. |
2.10 Splatnosť faktúry s uvedenými náležitosťami podľa bodu 2.8 tohto článku zmluvy je 21 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
2.11 Úhrada ceny za dodané stravné poukážky v zmysle tejto zmluvy bude realizovaná výhradne prevodným príkazom prostredníctvom Štátnej pokladnice na základe faktúry vystavenej dodávateľom a odsúhlasenej objednávateľom po dodaní stravných poukážok. |
3.1 Stravné poukážky sú platné pre obdobie vyznačené na každej stravnej poukážke. |
3.2 Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané; pri objednávke v 11. a 12. mesiaci príslušného kalendárneho roka je platnosť do konca nasledujúceho kalendárneho roka. |
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje do 31.1. kalendárneho roka nasledujúceho po skončení doby platnosti stravných poukážok spätne odkúpiť od objednávateľa stravné poukážky dodané podľa tejto zmluvy, alebo ich vymeniť za platné stravné poukážky v rovnakej nominálnej hodnote. |
V prípade spätného odkúpenia stravných poukážok dobropisuje dodávateľ objednávateľovi cenu, ktorú objednávateľ dodávateľovi za tieto poukážky zaplatil so splatnosťou do 14 dní. |
4.1 Cena za jeden kus stravnej poukážky predstavuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR, výšku provízie v EUR a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. |
4.2 Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s plnením tejto zmluvy, vrátane nákladov za dopravu a doručenie stravných poukážok objednávateľovi, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, |
za prípadnú zmenu nominálnej hodnoty stravných poukážok a všetky ďalšie náklady. |
4.3 Žiadne iné náklady a poplatky si dodávateľ nebude účtovať. |
4.4 Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ktoré je nemenné počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
4.5 Zmluva je uzatvorená na dobu určitú: na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkového vysúťaženého finančného objemu, podľa toho čo nastane skôr. |
4.6 Od zmluvy môže odstúpiť ktorákoľvek zo zmluvných strán bez udania dôvodu, písomnou formou. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane. |
5.1 Za porušenie tejto zmluvy podstatným spôsobom sa považuje: |
5.1.1 ak dodávateľ nepredloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy dokument potvrdzujúci, že má uzavretú zmluvu alebo dohodu s minimálne 10 zmluvnými zariadeniami na poskytovanie služieb hromadného stravovania v mestskej časti Bratislava-Ružinov s uvedením názvu, IČO a adresy zariadenia, |
5.1.2 ak dodávateľ nepredloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy vyčíslenie percenta provízie zaslaním tlačiva podľa vzoru z prílohy zmluvy na mail objednávateľa, |
5.1.3 ak dodávateľ nezabezpečí dodanie stravných poukážok do 5 pracovných dní od doručenia objednávky, |
5.1.4 ak dodávateľ nezabezpečí výmenu poškodených stravných poukážok podľa bodu 2.5 tohto článku zmluvy. |
5.2 Ak objednávateľ odstúpi od zmluvy podľa bodu 5.1 tohto článku zmluvy, prípadná nezrealizovaná objednávka bude považovaná za stornovanú. Dodávateľovi týmto nevznikne nárok na uplatnenie akéhokoľvek poplatku. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
6 250,00 ks
20 831,25
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.01.2016 13:58
13.01.2016 12:00
13.01.2016 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.01.2016 13:52 - Vstupná ponuka | 20 625,00 | € | Cena s DPH |
13.01.2016 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 624,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: