00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
44961472
Branislav Paluch
Ochodnica 21, Ochodnica, 02335, SVK
Deratizácia,dezinsekcia a dezinfekcia podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
deratizácia, dezinsekcia, dezinfekcia, škodcovia, hubenie.
Služba
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Deratizácia,dezinsekcia a dezinfekcia podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
|
|
---|---|
Funkcia |
Deratizačné, dezinsekčné a dezinfekčné služby podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Deratizačný zásah/rok | m2 | 230000 | 250000 | |
Desinsekčný zásah/rok | m2 | 170000 | 200000 | |
Opakovaný desinsekčný zásah/rok | m2 | 170000 | 200000 | |
Dezinfekcia/rok | m2 | 50000 | 80000 |
Názov |
Nástup na vykonanie služby 48 hod. od obdržania objednávky verejným obstarávateľom zaslanej emailom. Lehota 48 hod. sa počíta od prevzatia a prečítania emailu dodávateľom prostredníctvom automatického potvrdenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Celoplošná deratizácia bude vykonávaná každoročne na jar a na jeseň v budovách, ktoré sú v správe a na verejných priestranstvách s možným výskytom hlodavcov. |
Nástrahy musia mať min. 100 g, musia byť ekologické, vodeodolné, priemyselne vyrobené, musia mať platné rozhodnutie o schválení jeho používania v komunálnej sfére Centrom pre chemické látky a prípravky (nestačí rozhodnutie o účinnej látke). |
Nástrahy musia spĺňať predpisy o chemických látkach a toxických látkach a zmesí. |
Celoplošná deratizácia musí byť zrealizovaná do 5 dní od jej začatia. |
Dezinsekcia: a) drevín – postrek proti živočíšnym škodcom, Pre dezinsekciu drevín musí byť použitý vhodný prípravok, prípadne kombinácia prípravkov, ktoré sú schválené príslušným orgánom. Vysoké stromy musia byť postrekované prostredníctvom aplikačnej techniky na postrek vysokých stromov. |
Dezinsekcia: b) objektov a územia – postrek proti živočíšnym škodcom. |
Dezinsekcia: c) celoplošná dezinsekcia územia v prípade potreby |
Dezinfekcia: na území proti choroboplodným zárodkom (napr. pieskoviská) |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby všetky používané biocidné prípravky boli schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, a to aj pre použitie v komunálnej sfére. |
Všetky asanačné hygienické zásahy musia byť vykonávané odborne spôsobilými pracovníkmi. |
Urgentné asanačné hygienické zásahy musia byť vykonané do 48 hodín od ich nahlásenia uchádzačovi. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač zabezpečil likvidáciu odpadu vznikajúceho pri vykonávaní služieb, ktoré sú predmetom zákazky v súlade s platnou legislatívou SR. |
V prípade objednania služieb sa za objednávku považuje objednávka doručená v listovej zásielke alebo elektronicky. |
Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. |
Pravidelná dezinsekcia a deratizácia všetkých priestorov v zmysle Vyhlášky MZ SR č.259/2008 a VZN 10/2002. Dodávateľ je povinný dodržiavať ustanovenia zákona č. 355/2007 o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať Nariadenie vlády č.355/2006 Z.z. o ochrane zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou chemickým faktorom pri práci. Činnosť Deratizácie, desinsekcie a dezinfekcie oznámiť na RÚVZ povinne písomne oznámiť najneskôr 48 hodín pred začiatkom poskytovania služieb. |
Hubenie bodavosavého hmyzu (šváby, ploštice) a hlodavcov (myši, potkany) v priestoroch verejného obstarávateľa a na priľahlom pozemku podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. |
Do ceny je nutné započítať všetky ďalšie náklady uchádzača spojené so službou. |
Podkladom pre úhradu ceny za vykonané práce bude preberací protokol. V tomto protokole budú vyšpecifikované vykonané práce a náklady na ich realizáciu, ktoré zhotoviteľ vykoná a objednávateľ prevezme. |
Faktúra za vykonané práce musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu a jej prílohou bude preberací protokol potvrdený objednávateľom. |
Dodávateľ predloží elektronicky jednotkový rozpis položiek služby v zložení: názov časti služby, jednotková cena bez DPH, cena celkom bez DPH, sadzba DPH, DPH a cena celkom s DPH (prípadne cena celkom ak nie je platca DPH) do 24 hod. od uzavretia zmluvy. |
U všetkých dodávaných službách musia byť dodržané technické a kvalitatívne charakteristiky stanovené v zmysle platných zákonov o ochrane zdravia ľudí a životného prostredia schválené MZ SR. Práce musia byť vykonané tak, aby bola zabezpečená a zachovaná zdravotná nezávadnosť. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
V cene za službu sú zahrnuté všetky náklady bezprostredne súvisiace so službou. |
Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy. |
Dĺžka trvania zmluvného vzťahu: 48 mesiacov alebo vyčepranie predpokladanej hodnoty zákazky podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ ponuku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2016 08:00 — 31.12.2020 16:00
1,00 ks
244 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.01.2016 16:45
11.01.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.01.2016 12:14 - Vstupná ponuka | 244 000,00 | € | Cena s DPH |
11.01.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 180,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: