42128226
Okresný súd Malacky
Mierové námestie 10, Malacky, 90119, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom klasických papierových stravovacích poukážok v tlačenej podobe formou cennín vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Uchádzač má právo na účtovanie poplatku za sprostredkované stravovacie služby najviac vo výške podľa ustanovenia § 152 ods. 5 Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 10 zariadeniami v blízkosti sídla verejného obstarávateľa. V prípade, že dodávateľ danú podmienku počas účinnosti zmluvy nebude spĺňať je verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3, 60 | ||
Množstvo stravných lístkov | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Názov |
Právo objednávateľa vrátiť dodávateľovi nepoužité stravné poukážky, ktoré prebehne výlučne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa sume nákladov, ktoré objednávateľ vynaložil na obstaranie vráteného počtu stravných poukážok. |
Vrátenie finančnej čiastky objednávateľovi za nepoužité lístky sa uskutoční do 5 pracovných dní odo dňa prevzatia vrátených stravných poukážok dodávateľom, a to poukázaním finančnej čiastky na účet objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných poukážok. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ v lehote určenej objednávateľom v procese EKS, resp. v náhradnom termíne, ktorý bude určený po dohode obidvoch zmluvných strán prostredníctvom kontaktných osôb. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ukončenia súťaže doručiť objednávateľovi prostredníctvom kontaktnej osoby objednávateľovi (cez e-mail, telefón): |
1. Certifikát kvality ISO |
2. Čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom dodávateľa o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky (2012, 2013 a 2014), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Min. výška obratu musí byť 136000,-Eur |
3. Zoznam zmluvných zariadení poskytujúcich teplé jedlo reštauračným spôsobom (polievka, hlavné jedlo) v Malackách na uliciach: Mierové námestie, Záhorácka, Zámocká, Radlinského, Veľkomoravská, Hviezdoslavova, Kollárova, Duklianskych hrdinov a Jesenského ulica |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka 2016 |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 20. dňa v príslušnom kalendárnom mesiaci |
Mierové námestie 10, Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2016 15:00 — 02.02.2016 15:02
3 000,00 ks
11 124,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.12.2015 15:05
07.01.2016 10:30
07.01.2016 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2016 13:43 - Vstupná ponuka | 11 124,00 | € | Cena bez DPH |
07.01.2016 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 920,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: