00307432
Obec Santovka
Parková 2, Santovka, 93587, SVK
00614521
GFCH spol. s r.o.
Vojtecha Tvrdého 777/12 , Žilina, 01001, SVK
Spevnené plochy, parkoviská a chodníky
vybudovanie prístupovej komunikácie, odstavné stojiská, parkoviska, chodníký, vodorovné dopravné značenie, stavebné práce
Stavebná práca, Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Spevnené plochy, parkoviská a chodníky
|
|
---|---|
Funkcia |
vybudovanie prístupovej komunikácie z cementobetonového krytu vrátane podkladných vrstiev, vybudovanie odstavných stojísk a parkoviska, chodníkov zo zámkovej dlažby vrátane podkladných vrstiev |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výkop jamy a ryhy v obmedzenom priestore horn. tr.3 ručne | m3 | 34,5 | ||
Výkop nezapaženej jamy v hornine 3, nad 100 do 1000 m3 | m3 | 661,6 | ||
Hĺbenie nezapažených jám a zárezov. Príplatok za lepivosť horniny 3 | m3 | 661,6 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku z horniny 1-4 nad 20-50m | m3 | 696,1 | ||
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste, horniny tr.1-4 do 10000 m | m3 | 696,1 | ||
Nakladanie neuľahnutého výkopku z hornín tr.1-4 nad 100 do 1000 m3 | m3 | 696,1 | ||
Výkop nezapaženej jamy v hornine 3, nad 100 do 1000 m3 | m3 | 696,1 | ||
Zásyp sypaninou s urovnaním povrchu zásypu | m3 | 182,08 | ||
Úprava pláne so zhutnením | m2 | 1284 | ||
Zhotovenie podkladu zo zeminy stabilizovanej cementom hr.150 mm | m2 | 1284 | ||
Podklad alebo podsyp zo štrkopiesku s rozprestretím, vlhčením a zhutnením po zhutnení hr.150 mm | m2 | 272 | ||
Podklad alebo podsyp zo štrkopiesku s rozprestretím, vlhčením a zhutnením po zhutnení hr.180 mm | m2 | 352 | ||
Podklad z piesku s rozprestrením a zhutnením, hr.po zhutnení 30 mm | m2 | 624 | ||
Podklad zo štrkodrviny s rozprestrením a zhutnením, hr.po zhutnení 150 mm | m2 | 660 | ||
Podklad z kameniva spevneného cementom, s rozprestrením a zhutnením KZC I, po zhutnení hr.80 mm | m2 | 272 | ||
Podklad z kameniva spevneného cementom, s rozprestrením a zhutnením KZC I, po zhutnení hr.120 mm | m2 | 660 | ||
Podklad z prostého betónu tr. C 10/15 hr.150 mm | m2 | 352 | ||
Kryt cementobetónový cestných komunikácií skupiny III.a IV., hr.200 mm | m2 | 660 | ||
Výstuž zo zvár. sietí KARI | t | 2,3 | ||
Kladenie zámkovej dlažby hr.6cm pre peších nad 20 m2 | m2 | 272 | ||
Dlažba zámkova sivá hr.6cm | m2 | 285,6 | ||
Kladenie zámkovej dlažby hr.8cm nad 20 m2 | m2 | 352 | ||
Dlažba zámková sivá hr.8cm | m2 | 355,425 | ||
Dlažba zámková červená hr.8cm | m2 | 14,175 | ||
Osadenie stĺpika s vykopaním | ks | 9 | ||
Stĺpik ZN | ks | 9 | ||
Osadenie a montáž cestnej zvislej dopravnej značky na stľpik, stľp,konzolu alebo objekt | ks | 9 | ||
Dopravná značka parkovisko, Al / Reflexnosť - Trieda 1 kod IP12 | ks | 3 | ||
Dopravná značka parkovisko – parkovacie miesta s vyhradeným státím , Al / Reflexnosť - Trieda 1 kod IP16 | ks | 3 | ||
Dopravná značka dodatková tabuľka na označenie vyhradeného parkovacieho miesta pre osobu so zdravotným postihnutím, Al / Reflexnosť - Trieda 1, kod E15 | ks | 3 | ||
Vodorovné dopravné značenie s vyhradeným státim | ks | 3 | ||
Osadenie záhon. obrubníka betón., do lôžka z bet. pros. tr. C 10/12,5 s bočnou oporou | m | 253 | ||
OBRUBNÍK PARKOVÝ 100x20x5 cm SIVY | ks | 255,53 | ||
Osadenie chodník. obrubníka ležatého betónového s oporou z betónu prostého tr. C 10/12, 5 do lôžka | m | 75 | ||
OBRUBNÍK CESTNÝ 100x15x15 cm - NÁBEHOVÝ | ks | 75,75 | ||
Osadenie chodník. obrub. betón. stojatého s bočnou oporou z betónu prostého tr. C 10/12, 5 do lôžka | m | 241 | ||
OBRUBNÍK CESTNÝ 100x25x15 cm | ks | 243,41 | ||
Lôžko pod obrub., krajníky alebo obruby z dlažob. kociek z betónu prostého tr. C 10/12,5 | m3 | 45,52 | ||
Dilatačné škáry - rezanie betónových plôch, rezanie škár do šírky 4 mm hĺbky do 80 mm | m | 198 | ||
Dilatačné škáry rezané bet. plôch, tesnenie škár zálievkou | m | 198 | ||
Zálievková hmota | m | 198 | ||
Rezanie existujúceho asfaltového krytu alebo podkladu hĺbky do 150 mm | m | 15,8 | ||
Ošetrenie cementobetónovej plochy vodou | m2 | 660 | ||
Presun hmôt pre pozemné komunikácie akejkoľvek dĺžky objektu | t | 1527,12 | ||
Zhotovenie izolácie vodorovne fóliou PVC položenou voľne | m2 | 352 | ||
Hydroizolačná fólia FATRAFOL 806 | m2 | 397,76 | ||
Zhotovenie izolácie z ochrannej textílie podkladnej vrstvy vodorovne | m2 | 352 | ||
Geotextília netkaná polypropylénová | m2 | 387,2 | ||
Zhotovenie izolácie z ochrannej textílie ochrannej vrstvy vodorovne | m2 | 352 | ||
Geotextília netkaná polypropylénová | m2 | 387,2 | ||
Zhotovenie separačnej vrstvy | m2 | 660 | ||
Fólia PVC separačná | m2 | 726 | ||
Presun hmôt pre izoláciu proti vode v objektoch výšky do 6 m | % | 82,83 | ||
Príprava plochy pre výsadbu rastlín | m2 | 600 | ||
Hlbenie jamiek bez výmeny pôdy nad 0,125do 0,4 m³ | ks | 25 | ||
príplatok za výmenu pôdy nad 0,125do 0,4 m³ | ks | 35 | ||
Výsadba dreviny s balom do jamky so zaliatím 300-400 mm | ks | 35 | ||
Výsadba dreviny s balom do jamky so zaliatím 500-600 mm | ks | 9 | ||
Zakotvenie dreviny 3 a viac kolmi, koly do 2 m | ks | 9 | ||
Zhotovenie obalo kmeňa vrstvou jutoviny do 180 cm | ks | 9 | ||
Montáž nastielacej fólie | m2 | 350 | ||
Mulčovanie vysadených rastlín mulčovacou kôrou hr. 80-100 mm | m3 | 350 | ||
Doprava mulču a rastlinného materiálu od dodávateľa | km | 100 | ||
Rastlinný materiál | ks | 44 | ||
Záhradnícky substrát | ks | 50 | ||
Hnojivo | kg | 25 | ||
Nastielacia fólia | m2 | 350 | ||
Klince na uchytenie fólie | ks | 1000 | ||
Mulčovacia kôra | ks | 180 | ||
Drevené koly | ks | 9 | ||
Drenážna trubka | bm | 10 | ||
Spojovací a viazací materiál | ks | 20 | ||
Jutovina | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
betonová zmes - cestný betón CB | STN 736123 |
špecifikácia CB III | STN EN 13877-1 |
dodávateľ zdokladuje vzdialenosť betonárne od stavby - doprava betonových zmesí | TKP časť 8 |
Certifikát | ISO 14001 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Splatnosť fakúr je 30 kalendárnych dní po doručení faktúry |
Prílohou faktúry budú-záznam o odovzdaní staveniska, stavebný denník, elaborát kvality, potvrdený záznam o vykonaných prácach za celé dielo |
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu |
Povinnosť zhotoviteľa na svoje náklady zabezpečiť vypratanie a vyčistenie staveniska a odstránenie prípadných škôd spôsobených realizáciou diela |
Zhotoviteľ zabezpečí zriadenie, prevádzkovanie a likvidáciu zariadenia staveniska potrebného pre realizáciu predmetu diela vrátane likvidácie odpadov vzniknutých činnosťou zhotoviteľa. Doklady o zneškodňovaní odpadov budú súčasťou STD. |
Prenosné dopravné značenie (PDZ)– zriadenie, udržiavanie a prevádzkovanie počas celej doby realizácie diela so zabezpečením určenia PDZ. |
Zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (stavebné, kusové, tlakové, úradné a pod.) s vydaním príslušného protokolu |
Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre objednávateľa predmet zmluvy a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť |
Jednotlivé ustanovenia zmluvy možno meniť iba v prípade zmeny: -DPH -preukázateľných nákladov na uskutočnenie stavebných prác, na základe dodatku po dohode s druhou zmluvnou stranou. Obsah dodatku k zmluve nesmie porušovať § 10a zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších legisl |
Za zhotoviteľa: stavbyvedúci: meno a kontakt |
Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia a vypratanie zariadenia staveniska sú súčasťou ceny predmetu zmluvy. |
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Ďalej je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky, |
Zhotoviteľ poveruje stavbyvedúceho vedením stavebného denníka. Objednávateľ určí technický dozor zápisom do stavebného denníka pri odovzdaní staveniska |
Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť vždy prístupný zástupcom objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy. |
Zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti, brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované |
Zhotoviteľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom prác zakryté, a to písomne v stavebnom denníku 3 pracovné dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené. |
Objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do 3 pracovných dní odo dňa jeho predloženia |
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady. |
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonávať dielo, ktoré je predmetom tejto zmluvy, jeho riadnym dokončením. Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok, predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami. Zhotoviteľ protokolárne odovzdá dielo objednávateľovi |
Zhotoviteľ 3 pracovné dni pred plánovaným odovzdaním predmetu zmluvy písomne vyzve objednávateľa k prevzatiu diela. Najneskôr 4 pracovné dni pred začatím preberacieho konania budú zo strany zhotoviteľa pripravené k nahliadnutiu všetky doklady potrebné k tomuto konaniu. |
Pre odovzdanie predmetu zmluvy platí: - zmluvné strany vyhotovia protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy podpísaný osobami oprávnenými konať vo veciach technických. Protokol bude obsahovať najmä základné údaje dokončeného diela, súpis zistených drobných vád a nedorobkov |
Záručná doba na stavebné práce je 5 ( päť ) rokov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy, Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela |
Zhotoviteľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 5 dní odo dňa obdržania reklamácie. |
Najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie harmonogram postupu a trvania prác (podrobný harmonogram) vrátane technologických prestávok, s uvedením nasadenia strojov a pracovníkov až do odovzdania diela |
Požaduje sa predložiť doklad - dodávateľ zdokladuje vzdialenosť betonárne od stavby - doprava betonových zmesí preukazujúci splnenie podmienok vzdialenosti od stavby podľa TKP časť 8 do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspev |
a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť |
Požadujeme zmluvu o dielo:Uzatvorenie Zmluvy s úspešným uchádzačom podlieha odporúčaniu a schváleniu inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, preto ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu žiadosti a k akceptácii procesu VO |
Požaduje sa predložiť ISO 14001:2009 – systém environmentálneho manažérstva do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Požadujeme zmluvu o dielo |
Parková 2, Santovka, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
11.02.2016 12:39 — 31.12.2016 12:40
1,00 celok
145 877,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.12.2015 12:45
08.01.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.12.2015 13:34 - Vstupná ponuka | 144 000,00 | € | Cena s DPH |
08.01.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: