00648370
Obec Diaková
Diaková 18, Diaková, 03802, SVK
31578861
Brantner Fatra, s.r.o.
Robotnícka 20, Martin, 03601, SVK
Zber, preprava a zhodnotenie odpadov
separovaný zber, zber odpadu, odpadové hospodárstvo
Služba
16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby
1. Zber, preprava a zhodnotenie odpadov
|
|
---|---|
Funkcia |
Odvoz a zhodnotenie separovaného odpadu v súlade so zákonom č. 223/2001 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
Prenájom a dodávka zberných nádob a dodávka plastových vriec na vyseparované zložky komunálnych odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odvoz a zhodnotenie skla | tona/rok | 9 | 10 | |
Odvoz a zhodnotenie papiera | tona/rok | 9 | 10 | |
Odvoz a zhodnotenie plastov | tona/rok | 11 | 12 | |
Prenájom kontajnera na separovaný odpad | kus/mesiac | 33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dodávateľ služby je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné nádoby na separované zbierané zložky komunálnych odpadov | farebne rozlíšené a označené nálepkou s popisom aké druhy odpadov do nádob patria a aké nie |
Frekvencia vývozu plastov, skla | jeden krát mesačne podľa dohodnutého harmonogramu |
Názov |
Dodávateľ služby zabezpečí odvoz jednotlivých druhov odpadov prostredníctvom vlastných vozidiel vybavených vážnym zariadením |
Dodávateľ služby zabezpečí vypracovanie harmonogramu vývozu odpadov podľa požiadaviek objednávateľa |
Pri nedodržaní vývozného dňa odpadu určeného v harmonograme vývozu odpadu je dodávateľ služby povinný uskutočniť zber a prepravu odpadu najneskôr do 24 hod. od plánovaného vývozu |
K cenám za zneškodnenie komunálneho odpadu sa pripočíta poplatok v súlade so zákonom č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o registrácii dodávateľa u vecne a miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva, a to na nakladanie s odpadmi kategórie "O" vrátane ich prepravy |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, ISO 9001 a ISO 14001 |
Nepredloženie požadovaných dokladov v požadovanej lehote bude dôvodom od odstúpenia od zmluvy a udelenia negatívnej referencie pre dodávateľa |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis ceny podľa jednotkových cien bez DPH aj s DPH |
Dodávateľ je povinný odovzdávať odpad (sklo, papier, plast, kov), ktorý prevezme od objednávateľa, zhodnotiteľom ktorí majú príslušné oprávnenie |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby bezprostredné okolie zberných nádob a kontajnerov zostalo po zbere odpadov čisté |
Dodávateľ zabezpečí manipuláciu zberu separovaného odpadu formou: kontajnerov, vriec, kombinovanou (kontajenery + vrecia) |
Zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Spôsob fakturácie | raz mesačne, podkladom pre fakturáciu budú pracovné listy, vážne lístky |
Splatnosť faktúr | 21 kalendárnych dní |
Diaková 18, Diaková, Martin, Žilinský, Slovenská republika
18.01.2016 11:10 — 31.12.2016 11:10
1,00 celok
8 970,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.12.2015 11:16
07.01.2016 11:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.01.2016 10:47 - Vstupná ponuka | 8 803,20 | € | Cena s DPH |
07.01.2016 10:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 803,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: