30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
36058572
JEEL, s.r.o.
Študentská 32, Zvolen, 96001, SVK
Odborné skúšky elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia/Stará Ľubovňa
odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie elektrických spotrebičov
Služba
1. Opravy a údržba
1. Odborné skúšky elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia/Stará Ľubovňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie revízií prenosných elektrických spotrebičov a náradia v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č.398/2013, s odvolaním sa na STN 33 1600 a STN 33 1610 vrátane dopravných nákladov na miesto plnenia v objektoch: |
Budova č. 1. a č.2. nachádzajúce sa v meste Stará Ľubovňa |
Budova č.3. nachádzajúce sa v meste Podolínec |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Budova č.1.,č.2.,č.3. /Revízia elektrických spotrebičov, elektrického ručného náradia a pohyblivých prívodov/počet | ks | 395 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Budovy, ktorých sa týka požadovaná služba | obsahujú prevažne administratívne priestory |
Budova č. 1 | prízemie, I.,II.,III. poschodie |
Budova č. 2 | prízemie a 1,5 podlažia |
Budova č. 3 | I.poschodie |
Názov |
Dodávateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi kópie oprávnení na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení (revízny technik vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z., § 24 na skupinu E2) alebo evivalent. |
Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný harmonogram dodania služby do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ktorý bude odsúhlasený objednávateľom tak, aby výrazným spôsobom nenarušil prevádzku v budovách, ktorých sa dodanie služby týka. |
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
Súčasťou dodania služby je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry a to Správy o odborných prehliadkach a odborných skúškach a Revízna správa, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa, a to minimálne v 2 vyhotoveniach. |
Dodávateľ zaktualizuje karty revízie spotrebičov s vyhotovením nových kariet pre cca 83 spotrebičov zakúpených v roku 2015. |
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní - že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia zmluvného |
vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. |
Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie |
zmluvných podmienok. |
Zmluvné pokuty: |
Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 100 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 300 eur. |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 300 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
Ukončenie zmluvy môže nastať: riadnym splnením predmetu zákazky alebo odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Prešovský, Slovenská republika
22.01.2016 07:00 — 31.01.2016 15:00
395,00 ks meraní
695,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.01.2016 13:45
12.01.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.01.2016 13:59 - Vstupná ponuka | 694,00 | € | Cena s DPH |
12.01.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 348,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: