• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2016 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2016 15:25
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2016 15:29
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.01.2016 09:30

Detail zákazky Z201541907

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2016 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2016 15:25
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2016 15:29
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.01.2016 09:30

Základné údaje

Z201541907

OF-70464

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2254879

Objednávateľ

30794536

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK

Dodávateľ

44626975

SPB Security s.r.o.

Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Strážna a informačná služba/Rimavská Sobota

Služby informátora, informačná služba, usmerňovanie a poskytovanie informácií klientom pri vstupe do budovy, odomykanie, odkódovanie, zamykanie a zakódovanie budovy, obsluha EZS, prepájanie telefonických hovorov, vizuálna kontrola priestorov budovy, uzatváranie prístupných okien, zapínanie a vypínanie osvetlenia.

  • 70331100-1 - Služby pri správe zariadení (inštitúcií)
  • 79714000-2 - Dozor
  • 98341120-2 - Vrátnik
  • 98341140-8 - Správcovské služby
  • 98000000-3 - Iné služby pre verejnosť, sociálne služby a služby jednotlivcom
  • 79713000-5 - Strážne služby

Služba

23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Strážna a informačná služba/Rimavská Sobota
Funkcia
Predmetom služby je výkon strážnej služby a informačnej (ďalej len strážnej služby) vo vestibule/repcií dvoch budov, odomykaní a zamýkaní dvoch objektov objednávateľa .
Strážna služba je vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v priestoroch objednávateľa v dohodnutých intervaloch.
Odomykanie a odkódovanie budovy v čase do 6:30 hod.
Usmerňovanie a poskytovanie základných informácií klientom pri vstupe do budovy.
Strážna služba sa vykonáva denne, (okrem dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok) a to v režime pondelok až štvrtok od 06:30 hod do 17:00 hod a v piatok od 6:30 do 15:00 hod v dvoch administratívnych budovách, v každej budove jedným pracovníkom dodávateľa.
Vizuálna kontrola priestorov budovy, uzatváranie prístupných okien, zapínanie a vypínanie osvetlenia a uzatváranie tečúcej vody.
Zabezpečovanie obsluhy elektronického zabezpečovacieho zariadenia (ďalej len EZS).
Objekty sú v Rimavskej Sobote a v Bátke.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stráženie objektu/počet hodín za jeden deň/pondelok-štvrtok hod. 10:30
Stráženie objektu/počet hodín za jeden deň/piatok hod. 7:30
Informačná služba /počet zamestnancov na oboch objektoch osoba 2
Informačná služba/počet dní služby za celé obdobie plnenia /jedna budova deň 250
Informačná služba/počet dní služby za celé obdobie plnenia /dve budovy deň 500
Informačná služba/počet hodín služby za celé obdobie plnenia/dve budovy hod. 5050
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Budova č.1/Rimavská Sobota/členenie suteren, prízemie, 1.,2.,3. poschodie
Budova č.2/ Bátka/členenie suteren, prízemie, 1.,2. poschodie
Budova č.1,2/Strážna služba -poskytovaná v čase od 06:30 hod.
Budova č.1,2/Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí -vykonanie kontroly neporušenosti objektu, odomknúť a zamknúť dvere
Budova č.1,2/Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí 6:30 hod príchod na objekt , odkódovanie EZS,kontrola objektu vnútorná
Budova č.1,2/Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí 8:00 hod odomknutie vchodových dverí pre klientov objednávateľa
Budova č.1,2/ Evidencia vstupu a výstupu osôb, vjazdu a výjazdu vozidiel vrátane zamestnancov objedávateľa predkladať podľa požiadaviek objednávateľa
Budova č.1,2/ Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí počas obedňajšej prestávky
Budova č.1,2/Obsluha poplachovej signalizácie pracoviska EZS na základe zaškolenia používania objednávateľom vypnúť (deaktivovať) pri otvorení budovy
Budova č.1,2/Informačná služba poskytovanie základných informácií klientom a návštevám a ich usmerňovanie v rámci objektu.
Budova č.1,2/Informačná služba/kontrola dodržiavania stránkových hodín zasiahnuť primeraným spôsobom voči klientom, ktorí nebudú rešpektovať stanovené stránkové hodiny .
Budova č.1,2/Dodržiavanie domového priadku (prevádzkového poriadku) budovy zasiahnuť primeraným spôsobom voči klientom, ktorí nebudú rešpektovať uvedené predpisy.
Budova č.1,2/Zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane zaškolenie obsluhy odborne spôsobilou osobou, zaškolenie zabezpečí dodávateľ služby.
Budova č.1,2/Zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane plnenie úloh ohlasovne požiaru.
Budova č.1,2/Riešenie krízových situácií realizácia v súčinnosti s políciou SR
Budova č.1,2/Kontrola všetkých administratívnych priestorov po opustení zamestnancov
Budova č.1,2/Kontrola všetkých administratívnych priestorov kontrola sociálnych zariadení
Budova č.1,2/Kontrola všetkých administratívnych priestorov kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy).
Budova č.1,2/Evidencia výkonu služby písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi
Budova č.1,2/Kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom dodávateľa minimálne dva krát v mesiaci
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tieto osobitné podmienky sa chápu ako súvislý text a jednotlivé očíslované riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam.
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia.
Všetky požadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve, je povinný Dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách.
Dodávateľ je povinný poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti predmetu zákazky, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky.
1.Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2.Dodávateľ pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej a informačnej služby. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
3.Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu a informačnú službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 2. Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
4.Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu a informačnú službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle (neprimerané správanie v službe). Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
5.Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej a informačnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela.
6.Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu a informačnú službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby.
7.Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej a informačnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené zlým plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie.
8.Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej a informačnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku.
9.Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 8 a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
10.Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej a informačnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenie objektu.
11.V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd.
12.Dodávateľ predloží do 7 dní po uzavretí zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov, ktorú schváli objednávateľ ak nebude mať smernica nedostatky.
13.Dodávateľ sa zaväzuje pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a absolvovať školenia dodávateľa o BOZP.
14.Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej a informačnej služby uvedenú za výkon služby pri jej zabezpečovaní a to v rozsahu ceny za 1 hodinu služby/1 osoba v EUR bez a s DPH.
15.Taktiež v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží celkový rozpočet v rozpise za výkon strážnej a informačnej služby.
16.Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy.
17.Dodávateľ zabezpečuje úlohy vyplývajúce zo zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a Vyhlášky NBÚ SR č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti obe v znení neskorších predpisov.
18.Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej a informačnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy, pokyny objednávateľa.
19.Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č. 121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov.
20.Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej či informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby.
21.Objednávateľ oboznámi zamestnancov dodávateľa s umiestnením hasiacich prístrojov, hlavných uzáverov a vypínačov, všetko najneskôr pred nástupom na výkon služby.
22.Objednávateľ bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu v stráženom objekte primerané nevyhnutné priestory na výkon služby, vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a soc. zariadenie.
23.Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr do 3 dní pred začatím výkonu služby dodávateľom.
24.Fakturácia za strážnu a informačnú službu:
25.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis.
26.Fakturácia priebežne na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci.
27.K faktúre bude priložený objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci.
28.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každý nezabezpečený zásah v čase a rozsahu primeranom vzniknutej situácii.
29.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v dohodnutom rozsahu.
30.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v bode 1 až 19.
31.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa.
32.V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako napr. mzda pracovníkov, náklady uvedené v bode 5 a 6, odborné zaškolenie pracovníkov a iné
33.V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %,pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške %do štátneho rozpočtu na Slovensku.
34.Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu.
35.Pred uplynutím doby trvania zmluvy možno zmluvu ukončiťpísomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností a nedodržania bodu 39.
36.a Výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu.
37.Ukončenie zmluvy môže nastať aj dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode/odstúpením od zmluvy a to ku dňu, ktorý bude v oznámení o odstúpení stanovený.
38.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní, že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia
zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako 3 mesiace.
39.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy.
40.Dodávateľ je povinný vlastniť licenciu na prevádzkovanie SBS podľa zákona 473/2005 Z.z. Zákona o SBS a preložiť ju odberateľovi pred začatím poskytovania služby.
41.Nepredloženie licencie do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy.
Názov Upresnenie
Dodávateľ vlastní licenciu na prevádzkovanie SBS podľa zákona 473/2005 Z.z o poskytovaní služieb SBS. Licencia preukazuje odbornosť, občiansku bezúhonnosť a zdravotnú spôsobilosť dodávateľa
Dodávateľ si riadne a včas plní svoje záväzky voči zamestnancom V plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi najmä Zákonníkom práce.
Strážnici dodávateľa sú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na vditeľnom mieste v prednej časti tela. Ident. preukazy strážnikov sú v zmysle zákona SBS a vzor uniformy je schválený KR PZ.
Dodávateľ vybavuje strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. Strážnici sú vybavený svietidlom, telefónom, obuškom, kaserom alebo plynovým pištolom,pútami.
V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia dodávateľ predloží zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 dni pred termínom zmeny. Objednávateľ prejavuje súhlas výlučne písomnou formou.
Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Strážnici podpisujú prehlásenie o mlčanlivosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika

20.01.2016 06:30 — 31.12.2016 18:00

12,00 mesiac

25 452,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.01.2016 15:23

08.01.2016 15:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 521
 30
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2016 15:51 - Vstupná ponuka 25 452,00 € Cena s DPH
08.01.2016 15:24 - Najvýhodnejšia ponuka 17 823,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS