30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
36528170
BONUL, s.r.o.
Novozámocká 224, Nitra, 949 05, SVK
Bezpečnostná služba -Pult CO/Banská Štiavnica
Bezpečnostná služba, ochrana objektov
Služba
27. Ostatné služby
1. Bezpečnostná služba -Pult CO/Banská Štiavnica
|
|
---|---|
Funkcia |
Strážna služba v rozsahu činnosti podľa § 3 písm. a) a g) zákona č. 473/2005 Zbierky zákonov o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov |
Prevádzka PCO (pult centralizovanej ochrany) |
Elektonický zabezpečovací systém v budovách je namontovaný a prevádzkovaný. Technologicky sa meniť nebude. |
Predmetom strážnej služby je odomykanie a odkódovani elektronického zabezpečovacieho zariadenia (ďalej len EZS) budovy o 6:15 hod . |
Predmetom strážnej služby je zamykanie a zakódovanie EZS budovy v dňoch pondelok, utorok, štvrtok, piatok a to v dennom režime o 18:00 hod , v stredu o 19:00 hod, okrem dní pracovného voľna, pracovného pokoja a sviatkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ochrana objektu | hod/denne | 24 | ||
Počet dní nepretržitej ochrany objektu | dní | 366 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Budova č.1/miesto poskytovania služieb | Banská Štiavnica |
Odomykanie budovy/denne | o 6:15 hod. |
Zamykanie budovy/pondelok,utorok, štvrtok, piatok | o 18:00 hod. |
Zamykanie budovy/streda | o 19:00 hod. |
Názov |
Tieto osobitné podmienky sa chápu ako súvislý text a jednotlivé očíslované riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. |
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, |
jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
Všetky požadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve, |
je povinný Dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
Dodávateľ je povinný poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti predmetu zákazky, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií |
predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
-Zabezpečiť bezpečnostné posúdenie Poplašného Systému Narušenia (ďalej len PSN) z hľadiska možnosti narušenia chránených objektov. |
-Na požiadanie objednávateľa zmeniť identifikačné heslo objektu. |
- Po revízii objektov vykonať ich pripojenie na stredisko registrovaných poplachov (ďalej len SRP) dodávateľa . |
- Spracovať plán zásahu v objekte napojenom na SRP dodávateľa a zabezpečiť spracovanie a vyhodnocovanie poplachových signálov . |
-Nahlásiť objednávateľovi telefónne číslo operátora SRP a heslo, ktorým sa bude označovať chránený objekt pri telefonickom kontakte. |
-Zabezpečiť okamžite od prijatia a vyhodnotenia signálu o narušení chráneného objektu vyslanie zásahovej skupiny dodávateľa |
na vykonanie previerky narušeného objektu, resp. vykonanie fyzického zákroku smerujúceho k odvráteniu nebezpečenstva na chránených objektoch. |
-Výjazdová jednotka musí byť na mieste chráneného objektu do 15 minút od prijatia signálu. |
- Vykonať poučenie odberateľa o obsluhe technického zariadenia PSN pripojeného na SRP pri protokolárnom prevzatí objektov |
pod ochranu SRP dodávateľa. |
- Na požiadanie odberateľa informovať ho o výsledkoch zásahu na chránených objektoch a o poruchách na P S N . |
- Dodávateľ pripojí na SRP len objekty , ktorých úroveň zodpovedá STN 334590 . |
- Poskytnúť odberateľovi 5 - dňovú skúšobnú dobu za účelom odstránenia chýb spojených s napojením na nový PSN, počas ktorej sa nebude účtovať |
poplatok za výjazdy zásahovej skupiny dodávateľa na chránený objekt . |
- Falošný poplach je pokladaný za odvolaný, pokiaľ k odvolaniu došlo do 2 min. od jeho vzniku. Ostatné neodvolané falošné poplachy budú účtované podľa cenníka. |
Zmluvné pokuty: |
Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy |
uplatiť zmluvnú pokutu za: |
- za každé porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti tejto zmluvy - "osobitné požiadavky na plnenie" |
a to vo výške 200 eur za každé porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 1 000 EUR |
-za každé porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 200 eur, za každé porušenie zmluvnej podmienky samostatne najviac však spolu 1 000 eur |
-jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 500 eur, ak objednávateľ z titulu porušenia zmluvy, zmluvných |
podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
Ukončenie zmluvy môže nastať : |
- riadnym splnením predmetu zákazky |
- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
- odstúpením od zmluvy a to ku dňu, ktorý bude v oznámení o odstúpení stanovený |
- výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po |
mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. |
mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. |
Iné dojednania: |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, |
nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú |
oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a |
budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet za objekt do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní, že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia |
zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako 3 mesiace. |
Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Úhrada ceny za poskytované služby. | Mesačne na základe faktúry za službu vykonanú v danom mesiaci. |
A. T. Sytnianskeho 1180, 969 58 Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika
28.01.2016 00:00 — 01.01.2017 00:00
12,00 mesiac
1 440,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.01.2016 11:18
08.01.2016 11:20
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2016 13:15 - Vstupná ponuka | 1 440,00 | € | Cena s DPH |
08.01.2016 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 036,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: