00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
45542759
Tuzexx s. r. o.
Sládkovičova 4 , Bratislava, 81106, SVK
Pranie a žehlenie prádla
Pranie a žehlenie prádla
Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Pranie a žehlenie prádla
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
utierka kuchynská bavlnená | 6000 ks |
uterák froté | 3600 ks |
uterák obyčajný | 1200 ks |
osuška froté | 1000 ks |
obrúsok (cca 40x40cm) | 600 ks |
obrus malý (do 2m²) | 1200 ks |
obrus veľký (nad 2m²) | 600 ks |
obrus veľký banketový (kruh, obdĺžnik) | 180 ks |
sukňa rautová (na stoly) | 100 ks |
stuha stolová (cca 11x250cm) | 360 ks |
nohavice - kuchárske | 720 ks |
tričko, polokošela - kuchárske | 840 ks |
košeľa, blúzka - kuchárske | 600 ks |
plášť biely - kuchárske | 180 ks |
košeľa, blúzka - obleková | 120 ks |
nohavice - oblekové | 10 ks |
sako - chemické čistenie | 10 ks |
vesta - obleková | 10 ks |
návlečka na vankúš | 360 ks |
návlečka na paplón | 360 ks |
plachta s gumou | 360 ks |
deka hrubá | 25 ks |
predložka kúpeľňová froté | 240 ks |
predložka pogumovaná (WC, kúpeľňa) | 240 ks |
záclona malá (do 6m²) | 5 ks |
záclona veľká (nad 6m²) | 5 ks |
záves (cca 2x3m) | 1 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
objednávateľ požaduje odvoz a dovoz prádla na dvoch odberných miestach v rámci areálu na adrese verejného obstarávateľa |
odvoz a dovoz v pravidelných časových intervaloch 2x za týždeň, utorok a štvrtok v čase od 9,00 do 14,00 hod., v prípade že na tieto dni pripadne štátny sviatok služba bude poskytnutá v náhradnom termíne po vzájomnej dohode s dodávateľom |
v prípade potreby môže objednávateľ požadovať poskytnutie služby aj mimo uvedený časový interval, v takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje poskytnúť službu (prebratie špinavého a doručenie čistého prádla) maximálne do 48 hod. od doručenia požiadavky ak sa s objednávateľom nedohodne inak |
objednávateľ požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na poskytnutie služby v požadovanom rozsahu, kvalite I. triedy, vrátane dopravy, balenia a pod. |
jednotkové ceny služieb sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne |
objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo prádla u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien |
plnenie služby bude prebiehať na základe čiastkových plnení s následnou fakturáciou 1x mesačne, požadovaná splatnosť faktúry min. 14 dní od doručenia faktúry |
čiastkové plnenia budú prebiehať na základe prevzatia špinavého prádla ku ktorému objednávateľ priloží súpis odovzdávaného prádla a následného doručenia čistého prádla spolu s dodacím listom dodávateľa na ktorom budú uvedené počty jednotlivých druhov prádla s jednotkovými cenami a celková cena s DPH |
dodací list bude po prebraní prádla podpísaný určeným zamestnancom objednávateľa a bude tvoriť prílohu faktúry |
zmluvné strany sa dohodli na cene diela v závislosti od počtu kusov vypraného prádla |
zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od účinnosti zmluvy, respektíve v čase / lehote plnenia Zmluvy bodu 3.2 Zmluvy o poskytnutí služieb alebo do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr |
dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude používať len také zariadenia, pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EU a normám SR a EU |
reklamácia: predmetom reklamácie bude zle vyprané, zamenené, praním poškodené (roztrhané), znehodnotené (zafarbené) alebo chýbajúce prádlo. Objednávateľ si bude uplatňovať reklamáciu bezodkladne po zistení nedostatkov, maximálne do 7 dní od čiastkového plnenia ktorého sa reklamácia týka |
reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany uchádzača a objednávateľa |
uchádzač je povinný reklamáciu vybaviť nasledovne: zle vyprané a zamenené prádlo do 2 prac. dní, poškodené, znehodnotené a chýbajúce prádlo bude zo strany uchádzača nahradené prádlom z rovnakého materiálu, rozmerov a obdobnej farebnosti ako reklamované prádlo do 5 dní |
nevybavenie reklamácie v stanovenom termíne alebo prekročenie 150 ks celkového počtu reklamovaného prádla je považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžite skončenie zmluvy |
v prípade nepodstatného porušenia zmluvy možno od zmluvy odstúpiť iba v prípade, že druhá strana bola na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornená a bola jej poskytnutá dodatočná primeraná lehota na zjednanie nápravy |
Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
18 926,00 kus
7 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.12.2015 09:38
08.01.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2016 12:49 - Vstupná ponuka | 7 680,00 | € | Cena s DPH |
08.01.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 185,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: