• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2015 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2016 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2016 13:05

Detail zákazky Z201541869

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2015 09:38
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2016 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2016 13:05

Základné údaje

Z201541869

OF-69620

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2254703

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

45542759

Tuzexx s. r. o.

Sládkovičova 4 , Bratislava, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a žehlenie prádla

Pranie a žehlenie prádla

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a žehlenie prádla
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
utierka kuchynská bavlnená 6000 ks
uterák froté 3600 ks
uterák obyčajný 1200 ks
osuška froté 1000 ks
obrúsok (cca 40x40cm) 600 ks
obrus malý (do 2m²) 1200 ks
obrus veľký (nad 2m²) 600 ks
obrus veľký banketový (kruh, obdĺžnik) 180 ks
sukňa rautová (na stoly) 100 ks
stuha stolová (cca 11x250cm) 360 ks
nohavice - kuchárske 720 ks
tričko, polokošela - kuchárske 840 ks
košeľa, blúzka - kuchárske 600 ks
plášť biely - kuchárske 180 ks
košeľa, blúzka - obleková 120 ks
nohavice - oblekové 10 ks
sako - chemické čistenie 10 ks
vesta - obleková 10 ks
návlečka na vankúš 360 ks
návlečka na paplón 360 ks
plachta s gumou 360 ks
deka hrubá 25 ks
predložka kúpeľňová froté 240 ks
predložka pogumovaná (WC, kúpeľňa) 240 ks
záclona malá (do 6m²) 5 ks
záclona veľká (nad 6m²) 5 ks
záves (cca 2x3m) 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
objednávateľ požaduje odvoz a dovoz prádla na dvoch odberných miestach v rámci areálu na adrese verejného obstarávateľa
odvoz a dovoz v pravidelných časových intervaloch 2x za týždeň, utorok a štvrtok v čase od 9,00 do 14,00 hod., v prípade že na tieto dni pripadne štátny sviatok služba bude poskytnutá v náhradnom termíne po vzájomnej dohode s dodávateľom
v prípade potreby môže objednávateľ požadovať poskytnutie služby aj mimo uvedený časový interval, v takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje poskytnúť službu (prebratie špinavého a doručenie čistého prádla) maximálne do 48 hod. od doručenia požiadavky ak sa s objednávateľom nedohodne inak
objednávateľ požaduje predložiť do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na poskytnutie služby v požadovanom rozsahu, kvalite I. triedy, vrátane dopravy, balenia a pod.
jednotkové ceny služieb sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne
objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo prádla u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien
plnenie služby bude prebiehať na základe čiastkových plnení s následnou fakturáciou 1x mesačne, požadovaná splatnosť faktúry min. 14 dní od doručenia faktúry
čiastkové plnenia budú prebiehať na základe prevzatia špinavého prádla ku ktorému objednávateľ priloží súpis odovzdávaného prádla a následného doručenia čistého prádla spolu s dodacím listom dodávateľa na ktorom budú uvedené počty jednotlivých druhov prádla s jednotkovými cenami a celková cena s DPH
dodací list bude po prebraní prádla podpísaný určeným zamestnancom objednávateľa a bude tvoriť prílohu faktúry
zmluvné strany sa dohodli na cene diela v závislosti od počtu kusov vypraného prádla
zmluva sa uzatvára na 12 mesiacov od účinnosti zmluvy, respektíve v čase / lehote plnenia Zmluvy bodu 3.2 Zmluvy o poskytnutí služieb alebo do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr
dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy bude používať len také zariadenia, pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EU a normám SR a EU
reklamácia: predmetom reklamácie bude zle vyprané, zamenené, praním poškodené (roztrhané), znehodnotené (zafarbené) alebo chýbajúce prádlo. Objednávateľ si bude uplatňovať reklamáciu bezodkladne po zistení nedostatkov, maximálne do 7 dní od čiastkového plnenia ktorého sa reklamácia týka
reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany uchádzača a objednávateľa
uchádzač je povinný reklamáciu vybaviť nasledovne: zle vyprané a zamenené prádlo do 2 prac. dní, poškodené, znehodnotené a chýbajúce prádlo bude zo strany uchádzača nahradené prádlom z rovnakého materiálu, rozmerov a obdobnej farebnosti ako reklamované prádlo do 5 dní
nevybavenie reklamácie v stanovenom termíne alebo prekročenie 150 ks celkového počtu reklamovaného prádla je považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžite skončenie zmluvy
v prípade nepodstatného porušenia zmluvy možno od zmluvy odstúpiť iba v prípade, že druhá strana bola na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornená a bola jej poskytnutá dodatočná primeraná lehota na zjednanie nápravy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

18 926,00 kus

7 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.12.2015 09:38

08.01.2016 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 259
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.01.2016 12:49 - Vstupná ponuka 7 680,00 € Cena s DPH
08.01.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 7 185,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS