30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Strážna a informačná služba/Považská Bystrica
Služby informátora, informačná služba, usmerňovanie a poskytovanie informácií klientom pri vstupe do budovy, odomykanie, odkódovanie, zamykanie a zakódovanie budovy, obsluha EZS, prepájanie telefonických hovorov, vizuálna kontrola priestorov budovy, uzatváranie prístupných okien, zapínanie a vypínanie osvetlenia.
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Strážna a informačná služba/Považská Bystrica
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby je výkon informačnej (služby informátora) a strážnej služby (ďalej len Informačnej služby) vo vestibule/repcií dvoch budov, odomykaní a zamýkaní dvoch objektov a poskytovaní súčinnosti v dvoch objektoch objednávateľa . |
Strážna služba je vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v priestoroch objednávateľa v dohodnutých intervaloch. |
Odomykanie a odkódovanie budovy v čase do 6,00 hod., zamykanie a zakódovanie budovy v čase po 18,00 hod. |
Usmerňovanie a poskytovanie základných informácií klientom pri vstupe do budovy. |
Stráženie a ochrana sa vykonáva službou 12 hodín denne, 5 dní v týždni (okrem dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok) a to v dennom režime od 06.00 hod do 18.00 hod , v dvoch administratívnych budovách, v každej budove jedným pracovníkom dodávateľa. |
Prepájanie telefonických hovorov. |
Vizuálna kontrola priestorov budovy, uzatváranie prístupných okien, zapínanie a vypínanie osvetlenia a uzatváranie tečúcej vody. |
Zabezpečovanie obsluhy elektronického zabezpečovacieho zariadenia (ďalej len EZS). |
Objekty sú v Považskej Bystrici a v Púchove. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stráženie objektu/počet hodín za jeden deň | hod. | 12 | ||
Informačná služba /počet zamestnancov na oboch objektoch | osoba | 2 | ||
Informačná služba/počet dní služby za celé obdobie plnenia /jedna budova | deň | 250 | ||
Informačná služba/počet dní služby za celé obdobie plnenia /dve budovy | deň | 500 | ||
Informačná služba/počet hodín služby za celé obdobie plnenia/dve budovy | hod. | 6000 | ||
Odpratávanie snehu počas zimného obdobia na každej budove | m2 | 10 | 20 | |
Odpratávanie snehu počas zimného obdobia | mesiace | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Budova č.1/v Považskej Bystrici/členenie | suteren, prízemie, 1.,2.,3.,4. poschodie |
Budova č.2/ v Púchove/členenie | suteren, prízemie, 1.,2.,3. poschodie |
Budova č.1,2 Informačná služba | -poskytovaná v čase od 06.00 hod. do 18.00 hod. v pracovných dňoch. |
Budova č.1,2/Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí | -vykonanie kontroly neporušenosti objektu, odomknúť a zamknúť dvere |
Budova č.1,2/Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí | 6.00 hod príchod na objekt , odkódovanie EZS,kontrola objektu vnútorná |
Budova č.1,2/Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí | 8.00 hod odomknutie vchodových dverí pre klientov objednávateľa |
Budova č.1,2/ Evidencia vstupu a výstupu osôb, vjazdu a výjazdu vozidiel vrátane zamestnancov objedávateľa | predkladať podľa požiadaviek objednávateľa |
Budova č.1,2/ Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí | počas obedňajšej prestávky |
Budova č.1,2/Odomykanie a uzamykanie vchodových vstupných dverí | po 18:00 hod zakódovať a uzamknúť budovu |
Budova č.1,2/Obsluha poplachovej signalizácie pracoviska EZS na základe zaškolenia používania objednávateľom | vypnúť (deaktivovať) pri otvorení budovy a zapnúť (aktivovať) pri zatváraní budovy. |
Budova č.1,2/Informačná služba | poskytovanie základných informácií klientom a návštevám a ich usmerňovanie v rámci objektu. |
Budova č.1,2/Obsluha telefónnej ústredne a prepájanie hovorov | presmerovať hovory cez telefónnu ústredňu na vrátnici. |
Budova č.1,2/Informačná služba/kontrola dodržiavania stránkových hodín | zasiahnuť primeraným spôsobom voči klientom, ktorí nebudú rešpektovať stanovené stránkové hodiny . |
Budova č.1,2/Dodržiavanie domového priadku (prevádzkového poriadku) budovy | zasiahnuť primeraným spôsobom voči klientom, ktorí nebudú rešpektovať uvedené predpisy. |
Budova č.1,2/Zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane | zaškolenie obsluhy odborne spôsobilou osobou, zaškolenie zabezpečí dodávateľ služby. |
Budova č.1,2/Zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane | plnenie úloh ohlasovne požiaru. |
Budova č.1,2/Riešenie krízových situácií | realizácia v súčinnosti s políciou SR. |
Budova č.1,2/Zabezpečenie kľúčového režimu | v zmysle interných predpisov vydávanie kľúčov od kancelárskych priestorov oprávneným osobám. |
Budova č.1,2/Kontrola všetkých administratívnych priestorov | po opustení zamestnancov a upratovacej služby. |
Budova č.1,2/Kontrola všetkých administratívnych priestorov | kontrola uzamknutia kancelárií. |
Budova č.1,2/Kontrola všetkých administratívnych priestorov | kontrola sociálnych zariadení. |
Budova č.1,2/Kontrola všetkých administratívnych priestorov | pozhasínanie rozsvietených svetiel po pracovnej dobe a po skončení služby. |
Budova č.1,2/Kontrola všetkých administratívnych priestorov | kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy). |
Budova č.1/Riadenie parkovania vozidiel, riešenie neoprávneného parkovania | kontrola parkovacích kariet |
Budova č.1,2/Evidencia výkonu služby | písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi |
Budova č.1,2/Kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom dodávateľa | minimálne štyri krát v mesiaci |
Budova č.1,2/odpratávanie snehu | -z rampy pre imobilných, zo schodišťa a prístupových chodníkov k budove |
Názov |
Tieto osobitné podmienky sa chápu ako súvislý text a jednotlivé očíslované riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam. |
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
Všetky požadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve, je povinný Dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
Dodávateľ je povinný poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti predmetu zákazky, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
1.Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2.Dodávateľ pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej a informačnej služby. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
3.Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu a informačnú službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 2. Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu a informačnú službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle (neprimerané správanie v službe). Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
5.Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej a informačnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
6.Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu a informačnú službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
7.Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej a informačnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené zlým plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
8.Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej a informačnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku. |
9.Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 8 a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
10.Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej a informačnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenie objektu. |
11.V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
12.Dodávateľ predloží do 7 dní po uzavretí zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov, ktorú schváli objednávateľ ak nebude mať smernica nedostatky. |
13.Dodávateľ sa zaväzuje pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a absolvovať školenia dodávateľa o BOZP. |
14.Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej a informačnej služby uvedenú za výkon služby pri jej zabezpečovaní a to v rozsahu ceny za 1 hodinu služby/1 osoba v EUR bez a s DPH. |
15.Taktiež v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží celkový rozpočet v rozpise za výkon strážnej a informačnej služby. |
16.Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
17.Dodávateľ zabezpečuje úlohy vyplývajúce zo zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a Vyhlášky NBÚ SR č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti obe v znení neskorších predpisov. |
18.Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej a informačnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy, pokyny objednávateľa. |
19.Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č. 121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
20.Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej či informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
21.Objednávateľ oboznámi zamestnancov dodávateľa s umiestnením hasiacich prístrojov, hlavných uzáverov a vypínačov, všetko najneskôr pred nástupom na výkon služby. |
22.Objednávateľ bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu v stráženom objekte primerané nevyhnutné priestory na výkon služby, vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a soc. zariadenie. |
23.Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr do 3 dní pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
24.Fakturácia za strážnu a informačnú službu: |
25.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis. |
26.Fakturácia priebežne na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. |
27.K faktúre bude priložený objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci. |
28.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každý nezabezpečený zásah v čase a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
29.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v dohodnutom rozsahu. |
30.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v bode 1 až 19. |
31.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
32.V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako napr. mzda pracovníkov, náklady uvedené v bode 5 a 6, odborné zaškolenie pracovníkov a iné |
33.V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %,pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške %do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
34.Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu. |
35.Pred uplynutím doby trvania zmluvy možno zmluvu ukončiťpísomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností a nedodržania bodu 39. |
36.a Výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. |
37.Ukončenie zmluvy môže nastať aj dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode/odstúpením od zmluvy a to ku dňu, ktorý bude v oznámení o odstúpení stanovený. |
38.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní, že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia |
zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako 3 mesiace. |
39.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
40.Dodávateľ je povinný vlastniť licenciu na prevádzkovanie SBS podľa zákona 473/2005 Z.z. Zákona o SBS a preložiť ju odberateľovi pred začatím poskytovania služby. |
41.Nepredloženie licencie do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ vlastní licenciu na prevádzkovanie SBS podľa zákona 473/2005 Z.z o poskytovaní služieb SBS. | Licencia preukazuje odbornosť, občiansku bezúhonnosť a zdravotnú spôsobilosť dodávateľa |
Dodávateľ si riadne a včas plní svoje záväzky voči zamestnancom | V plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi najmä Zákonníkom práce. |
Strážnici dodávateľa sú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na vditeľnom mieste v prednej časti tela. | Ident. preukazy strážnikov sú v zmysle zákona SBS a vzor uniformy je schválený KR PZ. |
Dodávateľ vybavuje strážnikov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. | Strážnici sú vybavený svietidlom, telefónom, obuškom, kaserom alebo plynovým pištolom,pútami. |
V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia dodávateľ predloží zmeny na odsúhlasenie objednávateľovi aspoň 3 dni pred termínom zmeny. | Objednávateľ prejavuje súhlas výlučne písomnou formou. |
Dodávateľ a strážnici sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. | Strážnici podpisujú prehlásenie o mlčanlivosti. |
Trenčiansky, Slovenská republika
28.01.2016 06:00 — 23.12.2016 18:00
12,00 mesiac
32 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.01.2016 11:21
08.01.2016 11:25
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2016 15:36 - Vstupná ponuka | 32 398,80 | € | Cena s DPH |
08.01.2016 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: