00165921
Okresný súd Prešov
Grešova 3, Prešov, 08042, SVK
35683929
OTIS Výťahy, s.r.o.
Vajnorská 100/A, Bratislava, 83104, SVK
Servis a revízie výťahov
Odborné prehliadky a skúšky výťahov, preventívna údržba a servis.
Služba
1. Opravy a údržba
1. Servis a revízie výťahov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie pravidelnej preventívnej údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok 2ks výťahov v priebehu roka v rámci štvrťročnej paušálnej platby. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle vyhlášky MPSVaR č.508/2009 Z.z.v znení neskorších predpisov, STN a EN, všeobecne záväzných právnychpredpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Výťah OT SX do 500 7/7 rok výroby 1989 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vyslobodzovanie osôb do 1 hodiny od nahlásenia | v rámci mesačnej paušálnej platby |
Pravidelná preventívna údržba zaistenie bezpečnosti a spoľahlivosti prevádzky zariadení | v rámci mesačnej paušálnej platby |
Odborná prehliadka vykonaná v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009Z.z. | v rámci mesačnej paušálnej platby |
Zabezpečenie 24 hodinového pohotovostného dispečingu | v rámci mesačnej paušálnej platby |
Posúdenie bezpečnostných rizík a nebezpečných stavov zdvíhacích zariadení podľa STN EN 81.80 počas opakovanej úradnej skúšky | v rámci mesačnej paušálnej platby |
Školenie dozorcov výťahu a výťahového technika | v rámci mesačnej paušálnej platby |
Cestovné náklady | v rámci mesačnej paušálnej platby |
Kompletovanie a udržiavanie technickej dokumentácie | v rámci mesačnej paušálnej platby |
Dodávateľ musí predložiť oprávnenia na vykonávanie odborných prehliadok, odborných skúšok, kontrol a opráv výťahov v súlade s príslušnou platnou legislatívou do 7 dní od uzavretia zmluvy | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Do mesačnej paušálnej platby patrí: Pravidelná preventívna údržba - je vykonávaná podľa vopred stanoveného programu za účelom zabezpečenia spoľahlivosti a prevádzkovej spôsobilosti servisovaných zariadení a zahrňuje: |
- mazanie a doplnenie olejov zariadenia podľa mazacieho plánu |
- kontrolu funkčného stavu normou alebo návodom stanovených častí zariadenia, ich nastavenie a zriadenie |
Odborné prehliadky sú zabezpečované v rozsahu podľa technických podmienok výrobbcu v stanovených lehotách vyhláškou 508/2009 a to v závislosti od druhu a kategórie výťahu. |
Na objednávku sa vykonávajú: Čistenie zariadenia od prevádzkových nečistôt a kontrolu šachty |
Potrebný pomocný materiál, oleje, mazadlá a čistiace prostriedky sú zahrnuté v cene a ich likvidácia dodávateľ zabezpečí v súlade so zákonom o ochrane životného prostredia. |
Prevádzkové prehliadky predmetnýchzariadení budú vykonávané výťahovým dozorcom dodávateľa podľa vyhlášky 508/2009. Tieto prehliadky budú zdokumentované v Knihe prevádzkových prehliadok. |
Činnosť výťahového dozorcu bude zabezpečená personálom dodávateľa. |
Odborné skúšky a posudzovanie prevádzkových rizík výťahov zabezpečuje dodávateľ v pravidelných intervaloch na overenie funkcie a spôsobilosti k ďalšej prevádzke. Zahŕňa aj preverenie elektrického zariadenia výťahov ako aj posúdenie prevádzkových rizík. |
S výsledkami odborných skúšok a posúdením prevádzkových rizík vrátane nápravných opatrení dodávateľ bezodkladne oboznámi určenú osobu objednávateľa. |
Na objednávku bude aj odstránenie bežných prevádzkových porúch bez potreby náhradných dielov. |
Nástup na opravy porúch sa požaduje do 24 hodín od ich nahlásenia objednávateľom |
Servisné služby sa budú vykonávať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa ak sa zmluvné strany nedohodnú inak |
Požiadavky na servisné zásahy sa budú hlásiť prostredníctvom dispečerskej služby / kontaktnej osoby dodávateľa: číslo telefónu oznámi dodávateľ objednávateľovi najneskôr do dvoch dní od uzavretia zmluvy |
Pri potrebe opravy a výmeny náhradných dielov nad rámec mesačnej paušálnej platby dodávateľ predloží objednávateľovi cenovú kalkuláciu s uvedením predpokladaného rozsahu činností a potrebných náhradných dielov |
Ak bude zmluva uzavretá v priebehu mesiaca, objednávateľ uhradí dodávateľovi len alikvótnu časť mesačnej paušálnej platby za obdobie odo dňa uzavretia zmluvy do posledného dňa príslušného mesiaca |
Požaduje sa predložiť podrobný výpočet mesačného paušálneho poplatku na jednotlivé výťahy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ musí byť držiteľom certifikátov ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ktoré musí predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ musí mať poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu pre škody na zdraví a na majetku za každú poistnú udalosť. Poistný certifikát musí predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy: - v prípade zistenia nedodržania termínov, rozsahu a kvality prác v zmluve dohodnutých, ležiacich na strane dodávateľa, ktoré by bránili bezpečnému užívaniu a prevádzkovej spôsobilosti výťahu. |
- v prípade zmeny účelu a spôsobu použitia predmetného zariadenia. |
- v dôsledku zmeny vlastníckych vzťahov k predmetnému zariadeniu. |
Dodávateľ má právo odstúpiť od zmluvy: - v prípade, že zistí na predmetnom zariadení zásahy iných osôb podnikajúcich v rovnakom predmete činnosti ako dodávateľ (porušenie príslušnej normy neumožňujúcej prácu viac servisných firiem) |
- ak zistí pri vykonávaní dohodnutého predmetu plnenia nutnosť vykonania prác bezpečnostného charakteru, ktorých vykonanie objednávateľ odmietne. V tomto prípade dodávateľ nezodpovedá za ďalšiu bezpečnosť servisovaného zariadenia. |
- ak zistí, že došlo k zmene druhu a účelu spôsobu používania zariadenia bez predchádzajúceho prerokovania tejto skutočnosti so zhotoviteľom. |
Obe zmluvné strany sa zaväzujú, že dôvody odstúpenia od zmluvy vopred prejednajú. Odstúpenie od zmluvy je účinné prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení písomného oznámenia o odstúpení. |
Grešova 3, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
15.01.2016 00:00 — 31.12.2016 00:00
1,00 výška mesačného paušálu za požadované služby s DPH
1 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2015 13:51
04.01.2016 09:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2016 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: