30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
44325851
TOPPRO s.r.o.
Liesková 20, Košice, 04001, SVK
Čistiace a upratovacie služby/Ružomberok
Upratovanie a čistenie administratívnych a obslužných priestorov, priľahlých priestorov, spoločných priestorov, hygienických zariadení, umývanie podláh, dverí, okien, nábytku, mikrovlnných rúr, chladničiek, vysávanie kobercov, dodávka a dopĺňanie toaletného papiera, tekutého mydla a papierových utierok do sásobníkov podľa potreby.
Služba, Tovar
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Čistiace a upratovacie služby/Ružomberok
|
|
---|---|
Funkcia |
Budova č. 1 nachádzajúca sa v meste Ružomberok: denné a viacdenné vykonávanie čistiacich a upratovacích služieb administratívnych a obslužných priestorov budovy |
Budova č. 2 nachádzajúca sa v meste Ružomberok: denné a viacdenné vykonávanie čistiacich a upratovacích služieb administratívnych a obslužných priestorov budovy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet administratívnych budov, ktoré sú predmetom poskytovania služieb | ks | 2 | ||
Celková podlahová výmera plôch, ktoré sú predmetom upratovania vrátane kobercov | m2 | 2029,34 | ||
Celková podlahová výmera plôch kobercov | m2 | 1170,14 | ||
Celková obojstranná plocha okien | m2 | 339,29 | ||
Budova č. 1/ časy, kedy bude realizované upratovanie/ pracovné dni | hod. | 14,00 | 18,00 | |
Budova č.1/celková podlahová výmera plôch, ktoré sú predmetom poskytovania služby aj s kobercami | m2 | 1548,94 | ||
Budova č.1/kancelárie /koberce | m2 | 816,54 | ||
Budova č.1/chodby,spoločné priestory,schodištia,kuchynky,sociálne zariadenia/dlažba | m2 | 732,40 | ||
Budova č.1/presklenné vchodové dvere/počet | ks | 5 | ||
Budova č.1/presklenná plocha/vchodové dvere | m2 | 11,60 | ||
Budova č.1/celková plocha okien | m2 | 253,92 | ||
Budova č.1/WC/počet pisoárov | ks | 4 | ||
Budova č.1/WC/počet mís | ks | 8 | ||
Budova č.1/počet umývadiel | ks | 14 | ||
Budova č.1/WC/celková výmera obkladov | m2 | 63,90 | ||
Budova č.1/počet košov pre dodávku sáčkov/ budova | ks | 40 | ||
Budova č.1/počet mikrovlnných rúr | ks | 5 | ||
Budova č.1/zrkadlá/plocha | m2 | 8,77 | ||
Budova č.1/počet chladničiek | ks | 6 | ||
Budova č.1/čistenie rohoží/počet | ks | 2 | ||
Budova č.1/čistenie rohoží/plocha | m2 | 5,60 | ||
Budova č. 1/zásobníky na tekuté mydlo 0,5 l/počet | ks | 4 | ||
Budova č. 1/zásobník na toaletný papier, priemer kotúča 26 cm/počet | ks | 6 | ||
Budova č. 1/zásobníky na papierové utierky skladané 23 x 24 cm/počet | ks | 5 | ||
Budova č.2/časy,kedy bude realizované upratovanie/v pracovných dňoch | hod. | 14,00 | 18,00 | |
Budova č.2/celková výmera plôch, ktoré sú predmetom poskytovania služby | m2 | 480,40 | ||
Budova č.2/kancelárie /koberce | m2 | 353,60 | ||
Budova č.2/chodby,spoločné priestory,schodištia,kuchynka,sociálne zariadenia/dlažba | m2 | 126,80 | ||
Budova č.2/presklenné vchodové dvere/počet | ks | 21 | ||
Budova č.2/presklenná plocha/vchodové dvere | m2 | 5,37 | ||
Budova č.2/celková plocha okien | m2 | 85,37 | ||
Budova č.2/WC/počet mís | ks | 6 | ||
Budova č.2/počet umývadiel | ks | 4 | ||
Budova č.2/WC/celková výmera obkladov | m2 | 27,34 | ||
Budova č.2/počet košov pre dodávku sáčkov/ budova | ks | 21 | ||
Budova č.2/počet mikrovlnných rúr | ks | 3 | ||
Budova č.2/počet chladničiek | ks | 2 | ||
Budova č.2/zrkadlá/plocha | m2 | 2,60 | ||
Budova č.2/čistenie rohoží/počet | ks | 2 | ||
Budova č.2/čistenie rohoží/plocha | m2 | 5,20 | ||
Budova č. 2/zásobníky na papierové utierky skladané 23 x 24 cm/počet | ks | 4 | ||
Budova č. 2/zásobníky na toaletný papier, priemer kotúča 26 cm/počet | ks | 6 | ||
Budova č. 2/zásobníky na tekuté mydlo 0,5 l/počet | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Denné upratovanie kancelárií | vyprázdniť a vyčistiť odpadkové koše s výmenou sáčkov, transport smetí do určených kontajnerov |
Denné upratovanie kancelárií | pevnú podlahu umyť mopom namočenom vo vhodnom čistiacom prostriedku na všetkých dostupných miestach |
Denné upratovanie kancelárií | vysávanie kobercov na všetkých dostupných miestach |
Denné upratovanie kancelárií | voľné miesta na pracovných stoloch, nábytku a odkladacích plochách utrieť vhodnou handrou |
Denné upratovanie kancelárií | telefónne aparáty, počítače a tlačiarne utrieť od prachu |
Denné upratovanie kancelárií | kľučky na dverách kancelárií umyť dezinfekčným prostriedkom |
Denné upratovanie kancelárií | umyť a dezinfikovať umývadlá, vodovodné batérie a obkladačky ak sa nachádzajú v kancelárii |
Upratovanie kancelárií 1 x za týždeň | vnútorné parapety utrieť vlhkou handrou namočenou vo vhodnom čistiacom prostriedku |
Upratovanie kancelárií 1 x za týždeň | utrieť prach z ostatných zariadení a predmetov, rámy obrazov, vypínače a pod. |
Upratovanie kancelárií 1 x za týždeň | vyčistiť a vyleštiť zasklené časti nábytku a zrkadlá |
Upratovanie kancelárií 1 x za mesiac | umyť a vyleštiť všetky dvere aj so zárubňami vhodným čistiacim prostriedkom |
Upratovanie kancelárií 1 x za mesiac | dostupné plochy nábytku dôkladne očistiť a ošetriť vhodným prostriedkom na nábytok |
Upratovanie kancelárií 1 x za mesiac | odstrániť pavučiny a prach z vysokých predmetov |
Upratovanie kancelárií 1 x za mesiac | povysávať sedacie plochy kresiel a čalúnených stoličiek, ostatné stoličky utrieť vhodným čist. prost |
Upratovanie kancelárií 1 x ročne | tepovanie kobercov |
Upratovanie zasadačiek | postupom ako kancelárske priestory |
Upratovanie/archívne priestory 1 x mesačne | odstrániť pavučiny, umývanie podlahy s vhodným čistiacim prostriedkom |
Denné upratovanie/ sociálne zariadenie/WC | zametať a stierať podlahové plochy na vlhko s dezinfekčným prostriedkom |
Denné upratovanie/ sociálne zariadenie/WC | čistiť a leštiť zrkadlá, utrieť a dezinfikovať kľučky dverí a vypínače |
Denné upratovanie/ sociálne zariadenie/WC | vyprázdniť a vyčistiť odpadkové koše s výmenou sáčkov, transport smetí do určených kontajnerov |
Denné upratovanie/ sociálne zariadenie/WC | vyčistiť a dezinfikovať WC misy, pisoáre, umývadlá a obklady |
Sociálne zariadenie/WC/umyvadlá/dopĺňanie podľa potreby | toaletný papier, papierové utierky a tekuté mydlo - materiál dodá dodávateľ |
Denné upratovanie/vonkajšie schody, vchod | vonkajšie schodište a pevnú plochu pozametať, umyť vlhkým mopom s vhodným čist. prostr. |
Denné upratovanie/vonkajšie schody, vchod | umývať a čistiť zábradlia na schodiskových ramenách /interiér aj exteriér/ |
Denné upratovanie/priestor pred budovou | vyprázdniť a vyčistiť odpadkové koše pred budovou |
Denné upratovanie/chodby, schody, vestibul | chodby, schodisko a pevnú plochu pozametať, umyť vlhkým mopom s vhodným čist. prostr. |
Denné upratovanie/chodby, schody, vestibul | dezinfekčným prostriedkom umyť lavice na chodbách, utrieť a dezinfikovať zábradlia a kľučky dverí |
Denné upratovanie/vstupné priestory | čistenie rohoží a zvislých sklených plôch vchodových dverí |
Upratovanie/chodby, schody, vestibul 1 x za týždeň | vnútorné okenné parapety utrieť vlhkou handrou namočenou vo vhodnom čistiacom prostriedku |
Upratovanie/chodby, schody, vestibul 1 x za týždeň | utrieť povrch vykurovacích telies vlhkou handrou namočenou vo vhodnom čistiacom prostriedku |
Upratovanie/chodby, schody, vestibul 1 x za týždeň | utrieť prach z ostatných zariadení a predmetov (rámy obrazov, vešiaky, hasiace prístroje a pod.) |
Upratovanie/chodby, schody, vestibul 1 x za mesiac | očistiť dvere a rámy, sklenené dvierka skriniek |
Upratovanie/chodby, schody, vestibul 1 x za mesiac | odstrániť prach zo soklov a parapetov, pavučiny a prach z vysokých predmetov |
Čistenie mikrovlnných rúr a chladničiek | 1 x za mesiac |
Denné upratovanie/kuchynka | vyprázdnenie odpadkových košov a nádob, umývanie podlahy vhodným čist. prostriedkom |
Upratovanie 1 x ročne | čistenie stropných svietidiel, tepovanie kobercov |
Upratovanie 2 x ročne/jar, jeseň | umývanie okien a presklených častí budov, poutierať žalúzie vlhkou handrou |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet podľa jednotlivých objektov do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov a za škody spôsobené na majetku verejného obstarávateľa počas poskytovania služby. |
Dodávateľ je povinný pri výkone upratovacej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy a pokyny objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečí zamestnancom vykonávajúcim upratovanie a čistenie priestorov objednávateľa preškolenie BOZP a PO a zabezpečí ich udržiavanie v praxi. |
Dodávateľ a zamestnanci sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone upratovacej služby a zákona o ochrane osobných údajov, dodržiavať zásady BOZP, PO a prevádzkového poriadku objednávateľa. |
Dodávateľ zodpovedá za dôsledné využitie pridelených kľúčov len na účely poskytovania služby. |
Dodávateľ zodpovedá, že do miestnosti počas výkonu služby nebudú vstupovať tretie osoby. |
V cene za mesiac bežného upratovania budú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa súvisiace s poskytovaním služby predmetu zákazky t.j. vrátane čistiacich potrieb, dezinfekčných prostriedkov, čistiacej techniky, sáčkov do košov,toaletného papiera, pap. utierok a tekutého mydla. |
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: „jednotková cena krát počet jednotiek“ pre každú položku. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
Dodávateľ upratovacej služby je povinný zabezpečiť si také dezinfekčné prostriedky, ktoré sú schválené a určené na dezinfekciu s čo najširším spektrom účinnosti, s minimálne baktericídnym a virucídnym účinkom. |
Dodávateľ upratovacej služby je povinný zabezpečiť dostatočný počet zamestnancov vykonávajúcich pravidelné denné upratovacie služby v pracovných dňoch v pondelok až piatok v určenom čase. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní - že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia zmluvného |
vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. |
Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie |
zmluvných podmienok. |
Zmluvné pokuty: |
Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 500 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 1500 eur. |
- jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 500 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
Ukončenie zmluvy môže nastať: |
- riadnym splnením predmetu zákazky |
- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode |
- odstúpením od zmluvy a to ku dňu, ktorý bude v oznámení o odstúpení stanovený |
- výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. |
Iné dojednania: |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami v zmysle platnej legislatívy. |
Zmluvu je možné meniť len na základe písomných dodatkov, ktorých uzatvorenie nebude v rozpore so zákonom o verejnom obstarávaní, s obchodným zákonníkom a ktorých uzatvorenie sa nebude vymykať dobrým mravom a obchodným zvyklostiam. |
Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy zoznam všetkých zamestnancov, ktorí budú poskytovať službu a ak dôjde k zmene zamestnancov, musí ich dať odsúhlasiť objednávateľovi. |
Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Názov | Upresnenie |
Uzavretie zmluvy na dobu určitú | 12 mesiacov |
Požadované plnenie zákazky | Upratovanie každý pracovný týždeň (v pracovných dňoch pondelok až piatok) |
Cena za poskytované služby bude uhrádzaná | Mesačne na základe faktúry za službu vykonanú v danom mesiaci. |
Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
28.01.2016 14:00 — 31.12.2016 18:00
2 029,34 Celková podlahová výnera plôch v m2
22 752,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.01.2016 11:07
08.01.2016 11:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2016 11:29 - Vstupná ponuka | 22 752,00 | € | Cena s DPH |
08.01.2016 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 448,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: