30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
36208922
Súkromná bezpečnostná služba SHIELD, spol. s r.o.
Ľudovíta Štúra 70, Michalovce, 07101, SVK
Strážna a informačná služba/Levice
Strážna služba, informačná služba, bezpečnosť, stráženie, SBS, súkromná bezpečnostná služba, ochrana objektov, fyzická ochrana objektu, pripojenie elektronických zabezpečovacích systémov na pult centrálnej ochrany, monitorovanie objektov.
Služba
23. Vyšetrovacie a bezpečnostné služby okrem služieb obrnených automobilov
1. Strážna a informačná služba/Levice
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby je výkon strážnej služby, informačnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa v 24 hodinovom rozsahu. |
Fyzické stráženie a ochrana sa vykonáva službou v 12 hodinovom rozsahu počas pracovných dní jedným pracovníkom poskytovateľa so zabezpečením služby v 6-poschodovej budove a priľahlých garáží. |
Poskytovanie 12 hodinovej strážnej a informačnej služby pre objekt užívaný objednávateľom v rozsahu zabezpečenia jednou osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť ochranu objektov a majetku proti krádeži a vandalizmu. |
Poskytovanie strážnej a informačnej služby pre objekt užívaný objednávateľom v rozsahu zabezpečenia jednou osobou dodávateľa počas pracovných dní v čase od 6,30 hod. s vykonaním odkódovania alarmu budovy do 18,30 hod. s vykonaním zakódovania alarmu budovy. |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.). |
Vykonávanie vnútornej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu. |
Objekt : šesťposchodová budova a priľahlé garáže v meste Levice. |
Pripojenie elektronických zabezpečovacích systémov na pult centralizovanej ochrany, nepretržité monitorovanie elektronických zabezpečovacích systémov v čase od 17.00- do 6.00 hod. v pracovných dňoch, v dňoch pracovného voľna v dňoch pracovného pokoja nepretržite v meste Šahy a Želiezovce. |
Objekty pripojenia EZS: dvojposchodová budova v meste Šahy a dvojposchodová budova v meste Želiezovce. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Strážna a informačná služba/Levice/počet objektov | ks | 1 | ||
Nepretržité monitorovanie objektov v dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja/počet hodín za jeden deň | hodina | 24,00 | ||
Monitorovanie objektov v pracovných dňoch v čase od 17,00 hod. do 06,00 hod./počet hodín za jeden deň | hodina | 13,00 | ||
Informačná a strážna služba/počet hodín v pracovných dňoch za jeden deň | hodina | 12,00 | ||
Monitorovanie objektov/Šahy, Želiezovce/počet hodín za celé obdobie trvania služby v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a v pracovných dňoch spolu | hodina | 9516,00 | ||
Informačná a strážna služba/počet hodín v pracovných dňoch za celé obdobie trvania služby | hodina | 3000,00 | ||
Strážna a informačná služba, monitorovanie objektov/počet hodín spolu za celé obdobie trvania služby | hodina | 12516,00 | ||
Strážna a informačná služba/počet osôb vykonávajúcich službu v objekte | osoba | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Strážna a informačná služba | v rozsahu od 6,30 hod. do 18,30 hod. |
Strážna a informačná služba | vykonanie kontroly neporušenosti objektu - monitorovanie el. zabezpečovacím systémom. |
Strážna a informačná služba | zabezpečenie kontroly vstupu, odchodu osôb. |
Strážna a informačná služba | vykonávanie funkcie informátora. |
Strážna a informačná služba/zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane | plnenie úloh ohlasovne požiaru |
Strážna a informačná služba/zabezpečenie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane | po zaškolení obsluhy odborne spôsobilou osobou. Preškolenie zabezpečí dodávateľ služby. |
Strážna a informačná služba/riešenie krízových situácií | realizácia zásahu v súčinnosti s políciou SR v prípade narušenia objektu s jeho sprístupnením. |
Strážna a informačná služba/zabezpečenie kľúčového režimu | v zmysle interných predpisov, vydávanie, kľúčov od kancelárskych priestorov oprávneným osobám. |
Strážna a informačná služba/zabezpečenie kľúčového režimu | evidencia náhradných kľúčov a preberanie kľúčov od miestností od oprávnených zamestnancov. |
Strážna a informačná služba | poskytovanie informácií a usmerňovanie klientov. |
Strážna a informačná služba/kontrola dodržiavania stránkových hodín | primeraným spôsobom zasiahnuť voči klientom, ktorí nebudú rešpektovať stanovené stránkové hodiny. |
Strážna a informačná služba/kontrola všetkých administratívnych priestorov | po opustení zamestnancov a upratovacej služby. |
Strážna a informačná služba//kontrola všetkých administratívnych priestorov | kontrola uzamknutia kancelárií. |
Strážna a informačná služba/kontrola všetkých administratívnych priestorov | kontrola sociálnych zariadení. |
Strážna a informačná služba/kontrola všetkých administratívnych priestorov | pozhasínanie rozsvietených svetiel po pracovnej dobe. |
Strážna a informačná služba/kontrola všetkých administratívnych priestorov | kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy). |
Strážna a informačná služba/kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov | v pracovných dňoch v čase od 6,30 do 18,30 hod. |
Strážna a informačná služba/evidencia výkonu služby | písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi. |
Strážna a informačná služba/kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom dodávateľa | bez obmedzenia. |
Strážna a informačná služba/obsluha elektronického zabezpečovacieho systému /EZS/ | obsluha EZS po zaškolení odborne spôsobilou osobou. |
Názov |
1.Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2.Dodávateľ 7 dní pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej a informačnej služby. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
3.Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu a informačnú službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 2. Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu a informačnú službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle (neprimerané správanie v službe). Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
5.Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej a informačnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
6.Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu a informačnú službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
7.Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej a informačnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené zlým plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
8.Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej a informačnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku. |
9.Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 8 a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
10.Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej a informačnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenie objektu. |
11.V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
12.Dodávateľ predloží do 7 dní po uzavretí zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov, ktorú schváli objednávateľ ak nebude mať smernica nedostatky. |
13.Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a absolvovať školenia dodávateľa o BOZP. |
14.Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej a informačnej služby uvedenú za výkon služby pri jej zabezpečovaní a to v rozsahu ceny za 1 hodinu služby/1 osoba v EUR bez a s DPH. |
15.Taktiež v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží celkový rozpočet v rozpise za výkon strážnej a informačnej služby. |
16.Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
17.Dodávateľ zabezpečuje úlohy vyplývajúce zo zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a Vyhlášky NBÚ SR č. 336/2004 Z. z. o fyzickej bezpečnosti a objektovej bezpečnosti obe v znení neskorších predpisov. |
18.Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej a informačnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy, pokyny objednávateľa. |
19.Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č. 121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
20.Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej či informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
21.Objednávateľ oboznámi zamestnancov dodávateľa s umiestnením hasiacich prístrojov, hlavných uzáverov a vypínačov, všetko najneskôr do 3 dní pred nástupom na výkon služby. |
22.Objednávateľ bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu v stráženom objekte primerané nevyhnutné priestory na výkon služby, vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a soc. zariadenie. |
23.Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr do 3 dní pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
24.Fakturácia za strážnu a informačnú službu: |
25.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis. |
26.Fakturácia priebežne na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. |
27.K faktúre bude priložený objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci. |
28.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každý nezabezpečený zásah v čase a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
29.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v dohodnutom rozsahu. |
30.Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v bode 1 až 19. |
31.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
32.V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako napr. mzda pracovníkov, náklady uvedené v bode 5 a 6, odborné zaškolenie pracovníkov a iné |
33.V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %,pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške %do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
34.Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu. |
35.Pred uplynutím doby trvania zmluvy možno zmluvu ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností a nedodržania bodu 39. |
36.a Výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. |
37.Ukončenie zmluvy môže nastať aj dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode/odstúpením od zmluvy a to ku dňu, ktorý bude v oznámení o odstúpení stanovený. |
38.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní, že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia |
zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako 3 mesiace. |
39.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
40. Dodávateľ zabezpečí kompatibilitu súčasného elektronického zabezpečovacieho systému a jeho nové pripojenie v meste Šahy a Želiezovce na pult centralizovanej ochrany. |
Pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy dodávateľ oznámi objednávateľovi miesto pripojenia objektov v meste Šahy a Želiezovce. Neposkytnutie informácie o mieste pripojenia sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Levice, Nitriansky, Slovenská republika
20.01.2016 00:00 — 31.12.2016 23:59
12 516,00 počet hodín spolu za celé požadované obdobie
25 011,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.01.2016 11:03
08.01.2016 11:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.01.2016 20:48 - Vstupná ponuka | 24 960,00 | € | Cena s DPH |
08.01.2016 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 159,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: