00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
35683813
VAŠA Slovensko, s. r. o.
Račianske mýto 1/B, Bratislava, 83102, SVK
Stravovanie zamestnancov prostredníctvom stravovacích poukážok.
Stravovacie služby, stravovacie poukážky.
Služba
17. Hotelové a reštauračné služby
1. Stravovanie zamestnancov prostredníctvom stravovacích poukážok.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa. Spôsob poskytnutia služby bude formou stravovacích poukážok. |
Stravovacie poukážky budú v listinnej podobe a budú obsahovať ochranné prvky. Stravovacie poukážky bude možné použiť vo vybraných zmluvných stravovacích zariadeniach uchádzača s podávaním: |
polievky, hlavného jedla a vhodného nápoja podľa obedového menu alebo vlastného výberu z jedálneho a nápojového lístka, a to najmä |
v reštauráciách alebo samoobslužných zariadeniach s celoročnou prevádzkou počas pracovného týždňa v čase najmä od 11:00 do 14:00 na území Slovenskej republiky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravovacej poukážky: | euro | 3,30 | ||
Výška poplatku za sprostredkované stravovacie služby vyjadreného percentom z hodnoty sumy uvedenej na stravovacej poukážke bez DPH: | % | 0,4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Ochranné prvky stravovacích poukážok: | stravovacie poukážky budú vyhovovať ochrane proti zneužitiu používané pre tlač cenných papierov. |
2. Výška poplatku za dodanie predmetu zákazky do miesta alebo miest určených objednávateľom: | bez poplatku. |
3. Výška poplatku za spracovanie objednávky objednávateľa dodávateľom, bez ohľadu na spôsob doručenia objednávky: | bez poplatku. |
4. Výška poplatku za osobné vyzvihnutie predmetu zákazky u dodávateľa: | bez poplatku. |
5. Výška poplatku za balenie stravovacích poukážok podľa požiadaviek objednávateľa: | bez poplatku. |
6. Doručenie faktúry objednávateľovi v ním požadovaných podobách (listinnej podobe a elektronickej podobe): | bez poplatku. |
7. Zaslanie potvrdení o doručení, akceptácii a vybavení objednávky: | bez poplatku. |
8. Stravovacie poukážky musia obsahovať: | názov a logo dodávateľa. |
9. Stravovacie poukážky musia obsahovať: | rok platnosti. |
10. Stravovacie poukážky musia obsahovať: | nominálnu cenu jednej stravovacej poukážky. |
11. Balenie stravovacích poukážok: | balené v uzavretej obálke po 20 ks. |
Názov |
1. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zazmluvneného počtu stravovacích poukážok so začiatkom plnenia od 1.2.2016. |
2.Úhrada za odobraté stravovacie poukážky sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej faktúry, vystavenej samostatne pre každú objednávku, s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia. |
3. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
4. Lehota dodania stravovacích poukážok je do 2 pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky na miesta určené objednávateľom. |
5. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť zoznam vybraných zmluvných stravovacích zariadení, v ktorých dodávateľ zabezpečí stravovanie zamestnancov, pričom zohľadní vzdialenosti tak, aby zamestnanci v sídle verejného obstarávateľa ako aj zamestnanci |
v pobočkách mohli v rozsahu obednej prestávky využiť stravovacie služby vo vybraných zmluvných stravovacích zariadeniach uchádzača. |
6. Stravovacie poukážky musia byť akceptované vo všetkých vybraných zmluvných stravovacích zariadeniach uchádzača. |
7. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy sa požaduje predloženie podrobného rozpočtu v tabuľkovom procesore (napr. vo formáte MS Excel) aj v listinnej podobe, v ktorom bude uvedené nasledovné: |
a) technické vlastnosti z opisného formulára, |
b) názov predmetu obstarávania (rovnaký ako bude uvedený na FA a dodacom liste), |
c) merná jednotka (ks), |
d) počet ks, |
e) cena bez DPH za 1 mernú jednotku (ks) zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
f) cena bez DPH za požadovaný počet ks zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
g) výška DPH vyjadrená v EUR zaokrúhlená na dve desatinné miesta, |
h) cena s DPH za požadovaný počet ks zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
8. V prípade, že objednávateľovi bude v čase určenom na predloženie podrobného rozpočtu známy ITMS kód súvisiaceho projektu, bude súčasťou rozpočtu aj číslo takéhoto súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
9. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
10. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
11. V prípade, ak bude zákazka financovaná z prostriedkov EÚ (resp. refundovaná z prostriedkov EÚ), bude dodávateľ povinný strpieť výkon kontroly, auditu a overovania oprávnenými orgánmi a inštitúciami, ktoré budú súvisieť s dodávaným tovarom a bude tiež povinný poskytnúť oprávneným osobám všetku |
potrebnú súčinnosť. |
12. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 4., 5., 6., 7., 11., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy podľa § 349 Obchodného zákonníka. |
Slovenská republika
01.02.2016 08:00 — 31.12.2016 16:00
58 780,00 ks lístkov
194 568,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.01.2016 14:06
14.01.2016 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2016 08:51 - Vstupná ponuka | 193 974,00 | € | Cena bez DPH |
13.01.2016 17:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 193 973,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: