30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
42148740
Luboš Hodulík - EFEKT SECURITY
Dlhé Hony 1158/7, Trenčín, 91101, SVK
Služby informátora/Galanta
Služby informátora, informačná služba, usmerňovanie a poskytovanie informácií klientom pri vstupe do budovy, odomykanie, odkódovanie, zamykanie a zakódovanie budovy, obsluha EZS, prepájanie telefonických hovorov, vizuálna kontrola priestorov budovy, uzatváranie prístupných okien, zapínanie a vypínanie osvetlenia.
Služba
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Služby informátora/Galanta
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby je výkon informačnej služby (služby informátora) vo vestibule/recepcii. |
Poskytovanie služieb informátora v dvojposchodovej budove v Galante. |
Poskytovanie služby informátora jednou osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť podávania základných informácií klientom objednávateľa počas pracovných dní, v pondelok, utorok, štvrtok a piatok v čase od 6,30 hod. do 15,00 hod, v stredu od 6,30 hod. do 17,00 hod.. |
Odomykanie, otváranie budovy a odkódovanie signalizačného systému budovy, zamykanie, zatváranie budovy a zakódovanie signalizačného systému budovy |
Sprístupnenie (otvorenie rampy) parkoviska zamestnancom a klientom objednávateľa |
Obsluha zdvíhacej plošiny pre imobilných klientov úradu - vonkajšie schodisko |
Zametanie schodiska, v prípade sneženia zametanie snehu počas pracovnej doby |
Predmetom poskytovania služby informátora je aj vykonávanie drobných administratívnych prác (preberanie osobne doručených podaní) |
Vizuálny dohľad nad hnuteľným a nehnuteľným majetkom v spoločných priestoroch na prízemí a pred budovou |
Objekt: dvojposchodová budova v Galante |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Informačná služba/počet objektov | ks | 1 | ||
Informačná služba/počet hodín za jeden deň v pracovný deň stredu | deň | 10,5 | ||
Informačná služba/počet hodín za jeden deň v pracovných dňoch okrem stredy | deň | 8,5 | ||
Informačná služba/počet hodín služby za celé obdobie plnenia/250 dní | hod. | 2227 | ||
Informačná služba/počet informátorov na objekte | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služba informátora | v čase od 06.30 hod. do 15.00 hod. v pracovných dňoch, v stredu do 17.00 hod. |
Služba informátora | vykonávanie funkcie informátora. |
Služba informátora | obsluha telefónnej ústredne a prepájanie hovorov smerovaných cez telefónnu ústredňu. |
Služba informátora | odomykanie a otváranie budovy, odkódovanie signalizačného systému |
Služba informátora | zamykanie a zatváranie budovy, zakódovanie signalizačného systému |
Služba informátora | poskytovanie informácií a usmerňovanie klientov. |
Služba informátora | zapínanie a vypínanie osvetlenia |
Služba informátora | sprístupnenie parkoviska zamestnancom a klientom. |
Služba informátora | otváranie rampy na parkovisku ovládaním na diaľku ráno o 6,30 hod. |
Služba informátora | obsluha zdvíhacej plošiny na vonkajšom schodisku pre imobilných klientov. |
Služba informátora | zametanie vonkajšieho schodiska v prípade sneženia 6,30 – 15,00 hod., v stredu do 17,00 hod. |
Služba informátora | vizuálny dohľad nad hnuteľným a nehnuteľným majetkom v spoločných priestoroch. |
Služba informátora | hlásenie mimoriadnych udalostí a porúch. |
Služba informátora | zatváranie prístupných okien a dverí budovy po ukončení služby na prízemí budovy v spoloč. priestor. |
Názov |
1.Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon informačnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými. |
2.Dodávateľ 7 dní pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi meno osoby, ktorá bude zabezpečovať výkon služby informátora a meno osoby, ktorá ho bude zastupovať. |
3.Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať službu informátora a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 2. Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
5.Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca-osobu vykonávajúcu službu informátora, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle (neprimerané správanie v službe). Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6.Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon služby informátora a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené zlým plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
7.V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe. |
8.Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon služby informátora uvedenú za výkon služby pri jej zabezpečovaní a to v rozsahu ceny za 1 hodinu služby /1 osoba v EUR bez a s DPH. |
9.Taktiež v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy predloží celkový rozpočet v rozpise za výkon služby informátora. |
10.Dodávateľ je povinný pri výkone služby informátora prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy, pokyny objednávateľa. |
11.Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
12.Objednávateľ bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu priestor na odloženie si osobných vecí a soc. zariadenie. |
13.Fakturácia za službu informátora: Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis. |
14.Fakturácia priebežne na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. |
15.K faktúre bude priložený objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci. |
16.Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 500 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 1500 eur. |
- jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 500 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
17.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
18.V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. |
19.V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
20.Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu. |
21.Pred uplynutím doby trvania zmluvy možno zmluvu ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. |
22.a Výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. |
23.Ukončenie zmluvy môže nastať aj dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode/odstúpením od zmluvy a to ku dňu, ktorý bude v oznámení o odstúpení stanovený. |
24.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní, že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia |
zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako 3 mesiace. |
25.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Uzatvorenie zmluvy na dobu | 12 mesiacov |
Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
20.01.2016 00:00 — 31.12.2016 23:59
2 227,00 Počet hodín služby za celé požadované obdobie
13 148,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.01.2016 10:55
08.01.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.01.2016 13:15 - Vstupná ponuka | 13 020,00 | € | Cena s DPH |
08.01.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 306,71 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: