00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
31396488
FALCO SLOVAKIA s.r.o.
Kopčianska 8-10, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka a montáž interiérového zariadenia
stoličky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodávka a montáž interiérového zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie interieru stoličkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Stolička kancelárska otočná s podrúčkami | kus | 113 | ||
2.Stolička riaditeľ otočná s podrúčkami | kus | 5 | ||
3.Stolička rokovacia | kus | 29 | ||
4.Stolička zasadačka | kus | 60 | ||
5.Lavica do čakárne | kus | 2 | ||
6.Stolička kuchyňa | kus | 19 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Stolička kancelárska otočná s podrúčkami | stolička na kolieskach na koberec |
1.Mechanika: | výškovo nastaviteľná,plynový piest-prevedenie čiernej farby,synchrónny mechanizmus |
1.Podnož: | pätramenný kríž kovovýčiernej farby,priemer 500-600 mm+kolieska 5ks-D50mm farba čierna |
1. | určené na mäkkú podlahu, nosnosť aspoň 130 kg |
1.Sedák/Operadlo: | konštrukcia-ohýbaná tvarovaná preglejka pokrytá polyuretánovou penou,operadlo |
1.Výška sedadla: | nastaviteľná s vysokým operadlom |
1.Materiál: | celočalúnená, 100% polyester, hmotnosť látky min.560 g/m2,farba:čierna |
1.Rozmery: | výška sedenia 440-520mm,šírka sedadla 480-520mm |
1.Rozmery: | hĺbka sedadla 450-500mm, výška operadla 700-750mm |
1.Rozmery | šírka operadla 480-520mm,celková výška 1140-1270mm |
2.Stolička riaditeľ otočná s podrúčkami | stolička na kolieskách na koberec |
2.Mechanika: | výškovo nastaviteľná, plynový piest- prevedenie v čiernej farbe |
2. | húpací mechanizmus nastaviteľný podľa hmotnosti užívateľa |
2.Podnož: | pätramenný kríž kovový čiernej farby,priemer 600-700 mm+kolieska plastové 5ks-D50mm |
2. | určené na mäkkú podlahu,nosnosť aspoň 130 kg |
2.Sedák/Operadlo: | konštrukcia-ohýbaná tvarovaná preglejka pokrytá polyuretánovou penou,operadlo-polohovateľné vysoké |
2.Výška sedadla: | nastaviteľná |
2.Podrúčky: | pevné,lisovaný plošný priemer,čierna farba,vystielky na podrúčkach čierne z kože |
2.Materiál: koža | farba:čierna |
2.Rozmery: | výška sedenia 420-520mm,šírka sedadla 480-520mm |
2.Rozmery: | šírka operadla 480-520 mm,hĺbka sedadla 460-500mm,výška operadla 700-750mm,celková výška 1120-1270mm |
3.Stolička rokovacia | na lyžinách |
3.Konštrukcia: | kovový trubkový rám, farba čierna, nosnosť aspoň 130 kg |
3.Sedák/Operadlo:konštrukcia | ohýbaná tvarovaná preglejka pokrytá polyuretánovou penou,operadlo-stredne vysoká výška 520-600mm |
3.Podnož: | lyžina tvarovaná-súčasť podnože,plast.klzáky,povrch.úprava-farba čierna |
3.Podrúčky: | pevné,súčasť nosnej konštrukciefarba čierna,výstielky na podrúčkách čierne z ekokože |
3. Materiál:farba čierna | eko-koža,pravidelné horizontálne prešitie min.každých 50mm |
3.Rozmery: | šírka celkom/šírka sedáku 480-540mm/480-540mm |
3.Rozmery: | hĺbka celkom/hĺbka sedáku 600-640mm/440-480mm |
3.Rozmery: | výška celkom/výška sedáku 860-920mm/430-450mm |
4.Stolička zasadačka | stohovateľná |
4.Konštrukcia: | kovový trubkový rám,priemer min.25mm,4 nohy,farba čierna,nosnosť aspoň 130 kg |
4.Operadlo: | stredne vysoké 430-520mm |
4.Podrúčky: | pevné súčasť nosnej konštrukcie farba čierna,výstielky na podrúčkach plastové |
4.Materiál: | sedák aj operadlo celočalúnený,100%polyester,hmotnosť látky min.560g/m2,farba:čierna |
4.Rozmery: | šírka celkom/šírka sedáku 480-540mm/480-540mm |
4.Rozmery: | hĺbka celkom/hĺbka sedáku 600-640mm/440-480mm |
4.Rozmery: | výška celkom/výška sedáku 840-900mm/430-450mm |
5.Lavica do čakárne | lavica pre 5 osôb |
5.Konštrukcia: | celokovové |
5.Nohy a podrúčky: | kovové s povrchovou úpravou-CHRÓM,nohy lavice-rektifikovateľné+15mm |
5.Sedák/Operadlo: | z perforovaného plechu-tmavo sivá |
5.Podrúčky: | celokovové-povrchová úprava-CHRÓM |
5.Farba: | tmavo sivá-sedák,operadlo a stužujúci rám povrchová úprava-chróm-nohy a podrúčky |
5.Rozmery: | dĺžka 2940-2980mm, šírka(hĺbka)600-650mm, výška 780-820mm |
6.Stolička kuchyňa | stohovateľná |
6.Konštrukcia: | kovový trubkový rám, priemer min.25 mm,4 nohy, povrchová úprava CHRÓM, nosnosť aspoň 130 kg |
6.Operadlo/sedák: | celodrevená škrupina |
6.Farba: | biela perlička |
6.Rozmery: | šírka celkom/šírka sedáku 470-510 mm/410-450mm |
6.Rozmery: | hĺbka celkom/hĺbka sedáku 530-570 mm/400-440mm |
6.Rozmery: | výška celkom/výška sedáku 800-840 mm/440-460mm |
Názov |
A.Predmetom plnenia podľa tejto zmluvy je dodanie, vyloženie a montáž tovarov v počte kusov uvedenom v tejto zmluve v súlade s touto zmluvou a jej prílohami. |
B.Cena predmetu plnenia zahŕňa aj dodanie, vyloženie tovarov na miesto v sídle Objednávateľa určené Objednávateľom a montáž tovaru v súlade s prílohami, balné a iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru. |
C.Na účely tejto zmluvy je pojem „obchodné podmienky elektronického trhoviska“ ďalej vedený pod skratkou „OPET“. |
D.Miestom dodania predmetu plnenia je sídlo Objednávateľa. |
E.Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť Objednávateľovi svoju e-mailovú adresu a fax do dvoch (2) dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
F.Dodávateľ je povinný predložiť na písomné odsúhlasenie Objednávateľovi fotodokumentáciu tovaru s popisom, rozmermi a parametrami tovaru, prevedenie, konštrukciu, mechanizmus a čalúnenie pre všetky |
typy tovarov (ďalej len „dokumentáciu“), ktoré sú predmetom plnenia podľa príloh č. 1 až 3, a to do dvoch (2) dní od účinnosti zmluvy. |
G.Objednávateľ písomne odsúhlasí dokumentáciu Dodávateľovi do 2 dní od predloženia dokumentácie podľa písm. F, pričom Dodávateľ dodá tovar v súlade s pokynmi a pripomienkami Objednávateľa k tovaru špecifikovanom v |
dokumentácii, ktoré Objednávateľ predloží v písomnom odsúhlasení podľa písm. F. |
H.Jednu (1) bezplatnú vzorku z každého typu stoličiek uvedených v prílohách č. 1 a č. 2 pod číslom 1 až 4 s názvom: stolička kancelárska, stolička riaditeľ, stolička rokovacia, stolička zasadačka, je Dodávateľ povinný dodať v zmontovanom stave |
do dvoch (2) dní od odsúhlasenia dokumentácie Objednávateľom podľa písm. G, a to len počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 16:00 hod. Dodávateľ je povinný dodať bezplatné vzorky v súlade so zmluvou, prílohami č. 1 a č. 2 a v súlade s písomným |
odsúhlasením podľa písm. G. Ak dodané vzorky nie sú v súlade s prílohami, touto zmluvou alebo písomným odsúhlasením, Dodávateľ je povinný zabezpečiť ich odvoz zo sídla Objednávateľa na svoje náklady, a to do 3 dní doručenia výzvy Objednávateľa. |
I.Dodávateľ oznámi presný dátum a čas dodania predmetu plnenia podľa tejto zmluvy aspoň 1 pracovný deň pred jeho dodaním. |
J.Dodávateľ je povinný dodať tovar v zmontovanom stave do sídla Objednávateľa alebo dodať tovar a vykonať jeho montáž v sídle Objednávateľa po dodaní tovaru v lehote podľa písm. O. |
K.Dodávateľ berie na vedomie, že montáž v sídle Objednávateľa môže prebiehať v pracovných dňoch a v čase od 8.00 hod. do 16.00 hod. |
L.Dodávateľ je povinný do 2 dní od účinnosti zmluvy oznámiť najmä mená, dátumy narodenia, adresy trvalých bydlísk, čísla občianskych preukazov zamestnancov/zamestnanca alebo iných osôb vykonávajúcich plnenie predmetu zmluvy, najmä dodanie, |
montáž tovaru a EČV vozidiel, prostredníctvom ktorých bude realizované plnenie podľa tejto zmluvy. |
M.Objednávateľ vykoná previerku zamestnancov alebo iných osôb vykonávajúcich dodanie, vyloženie a montáž tovaru v sídle Objednávateľa v trvaní najviac 3 pracovných dní, pričom Dodávateľ znáša prípadné omeškanie s montážou alebo |
dodaním predmetu plnenia najmä v prípade, ak dôjde k zmene týkajúcej sa zamestnancov alebo iných osôb vykonávajúcich montáž počas platnosti zmluvy. |
N.Ak dôjde k zmene zamestnancov alebo iných osôb alebo EČV vozidiel oznámených podľa písm. L, je Dodávateľ povinný tieto zmeny oznámiť Objednávateľovi najneskôr deň nasledujúci po dni, kedy sa o zmene dozvedel, a berie na |
vedomie lehotu na vykonanie previerky podľa písm. M. |
O.Dodávateľ dodá a vykoná montáž tovaru v súlade s touto zmluvou a jej prílohami v mieste plnenia v lehote určenej v objednávkovom formulári, pričom dodanie a montáž podľa tohto bodu môžu byť realizované len počas pracovných dní v čase od 8.00 do 16.00 hod. |
P.Dodávateľ je oprávnený realizovať aj postupné dodávanie predmetu plnenia tak, že minimálne množstvo dodania tovaru je 30 kusov za jeden deň, pričom takto určené minimálne množstvo sa nevzťahuje na poslednú dodávku tovarov, ktoré sú predmetom plnenia. |
Q.Ak Dodávateľ vykoná montáž tovaru v sídle Objednávateľa, zmluvné strany spíšu o tom preberací protokol, v ktorom osoby konajúce za Objednávateľa a Dodávateľa svojim podpismi potvrdia riadne a včas zmontovaný tovar. Preberací protokol |
pripraví a predloží osoba konajúca za Dodávateľa. |
R.Dodávateľ je povinný vyhotoviť a doručiť faktúru v deň riadneho odovzdania a prevzatia celého plnenia Objednávateľom, t. j. v deň podpísania preberacieho protokolu podľa písm. Q. |
S.Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry Objednávateľovi. |
T.Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa podľa tejto zmluvy, najmä nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy a v jej prílohách a v pokynoch a |
pripomienkach predložených podľa písm. G. |
U.Ak Dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť podľa tejto zmluvy a jej prílohy alebo neposkytne plnenie v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od |
Dodávateľa zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 OPET. |
W.Ak sa vyskytne vada na tovare v záručnej dobe, Dodávateľ je povinný vadu odstrániť najneskôr do piatich (5) pracovných dní od uplatnenia nároku na odstránenie vád tovaru v sídle Dodávateľa a zabezpečiť odvoz a dovoz opraveného tovaru na svoje náklady. |
X.Ak Dodávateľ nebude schopný odstrániť vadu v tejto lehote, je povinný v tejto lehote na svoje náklady zabezpečiť dodanie náhradného funkčného tovaru ekvivalentného dodanému tovaru, |
a ponechať ho v bezodplatnom užívaní Objednávateľom až do doby vrátenia opraveného tovaru alebo dodania nového kusu tovaru na adresu sídla Objednávateľa. |
Y.Vo faktúrach vystavovaných podľa písm. R. je Dodávateľ povinný uvádzať názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý Dodávateľ požaduje predmetnú faktúru |
uhradiť, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN. V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť Dodávateľ informácie podľa bodu R. na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlboká cesta 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.01.2016 09:00 — 25.01.2016 15:00
228,00 ks
27 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2015 10:23
05.01.2016 13:00
05.01.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.12.2015 13:20 - Vstupná ponuka | 27 000,00 | € | Cena s DPH |
05.01.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 591,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: