00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
36428353
Železiarstvo HAMMER, s.r.o.
Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK
Odpadkový kôš - exteriér
Odpadkový kôš 35l, oceľová konštrukcia, drevená výplň, vonkajší kôš
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Odpadkový kôš - exteriér
|
|
---|---|
Funkcia |
Odpadkový kôš Štýl |
Odpadkový kôš 35l exteriér , odklápacie veko, veko na cigaretové ohorky, drevená výplň |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odpadkový kôš Štýl 35l exteriér , odklapacia strieška plná | ks | 15 | ||
Odpadkový kôš Štýl 35l exteriér, odklapacia strieška na udusenie cigaretových nedoplakov | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. 2. Súčasťou koša je vnútorná pozinkovaná vložka. | áno |
1. 2. Šírka 320 mm, výška 900 mm, váha 30 kg. | áno |
1. 2. Odtieň dreva Pínia - viď foto v prílohe č. 3 | glazúra , lak |
1. 2. Odtieň konštrukcie Siva RAL 9007 - viď foto v prílohe č. 4 | práškovo lakované, |
1.2. Možnosť ukotvenia k pevnému podkladu. | áno |
Záruka 2 roky | áno |
1. súčasťou koša strieška plná odklápacia | áno |
2. súčasťou koša strieška na udusenie cigaretových nedoplakov | áno |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad ) |
Priložiť prílohu s nacenením jednotlivých položiek z dôvodu skladovej evidencie a účtovníctva, cena bez DPH a cena s DPH |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok po dobu trvania zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový , nepoužívaný, nepoškodený. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 2 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby |
V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ vráti tovar na náklady dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
20.01.2016 09:00
20,00 spolu sk
4 670,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.01.2016 08:57
08.01.2016 10:00
08.01.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.01.2016 14:30 - Vstupná ponuka | 4 400,00 | € | Cena bez DPH |
08.01.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: