• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2025 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257933

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2025 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    23.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257933

OF-305945

vyhlásená

Objednávateľ

36601284

Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb

Ondavská 8, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu s osobitným zreteľom na elektrofyziologické katétre pre diagnostiku a liečbu porúch srdcového rytmu kompatibilné s 3D mapovacím systémom Carto

elektrofyziologické katétre, diagnostické katétre

  • 33141200-2 - Katétre
  • 33141240-4 - Príslušenstvo ku katétrom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multipolárne ovládateľné diagnostické katétre
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu s osobitným zreteľom na elektrofyziologické katétre pre diagnostiku a liečbu porúch srdcového rytmu kompatibilné s 3D mapovacím systémom Carto:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: ks 0 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. multipolárne ovládateľné diagnostické katétre rôznych hrúbok a zakrivení vrátane slučkových katétrov, vrátane katétrov s možnosťou technológie Auto ID a príslušenstvo
2. Požaduje sa aby dodávateľ:
a) v prípade potreby zabezpečil asistenciu pri implantovaní predmetov zákazky do tela pacienta a poskytol nepretržitú technickú podporu už implantovaného predmetu zákazky v trvaní životnosti implantovaného zariadenia,
b) zabezpečil technickú podporu (vo vyššie uvedenom zmysle) aj v prípade, že zariadenie bolo už zakúpené od iného exkluzívneho dodávateľa predmetného výrobcu.
 2. Multipolárne mapovacie katétre umožňujúce súčasné snímanie väčšieho množstva bodov
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu s osobitným zreteľom na elektrofyziologické katétre pre diagnostiku a liečbu porúch srdcového rytmu kompatibilné s 3D mapovacím systémom Carto:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: ks 0 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. multipolárne mapovacie katétre umožňujúce súčasné snímanie väčšieho množstva bodov s príslušenstvom
2. Požaduje sa aby dodávateľ:
a) v prípade potreby zabezpečil asistenciu pri implantovaní predmetov zákazky do tela pacienta a poskytol nepretržitú technickú podporu už implantovaného predmetu zákazky v trvaní životnosti implantovaného zariadenia,
b) zabezpečil technickú podporu (vo vyššie uvedenom zmysle) aj v prípade, že zariadenie bolo už zakúpené od iného exkluzívneho dodávateľa predmetného výrobcu.
 3. Univerzálne ablačné katétre
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu s osobitným zreteľom na elektrofyziologické katétre pre diagnostiku a liečbu porúch srdcového rytmu kompatibilné s 3D mapovacím systémom Carto:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: ks 0 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. univerzálne ablačné katétre so 4 a 8 mm špičkou vrátane bi-direkčných ablačných katétrov s aj bez intrakardiálneho preplachovacieho systému s príslušenstvom
2. Požaduje sa aby dodávateľ:
a) v prípade potreby zabezpečil asistenciu pri implantovaní predmetov zákazky do tela pacienta a poskytol nepretržitú technickú podporu už implantovaného predmetu zákazky v trvaní životnosti implantovaného zariadenia,
b) zabezpečil technickú podporu (vo vyššie uvedenom zmysle) aj v prípade, že zariadenie bolo už zakúpené od iného exkluzívneho dodávateľa predmetného výrobcu.
 4. Ablačné katétre s elektromagnetickou intrakardiálnou navigáciou
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu s osobitným zreteľom na elektrofyziologické katétre pre diagnostiku a liečbu porúch srdcového rytmu kompatibilné s 3D mapovacím systémom Carto:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: ks 0 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. ablačné katétre s elektromagnetickou intrakardiálnou navigáciou s aj bez intrakardiálneho preplachovacieho systému aj s možnosťou merania sily prítlaku s príslušenstvom
2. Požaduje sa aby dodávateľ:
a) v prípade potreby zabezpečil asistenciu pri implantovaní predmetov zákazky do tela pacienta a poskytol nepretržitú technickú podporu už implantovaného predmetu zákazky v trvaní životnosti implantovaného zariadenia,
b) zabezpečil technickú podporu (vo vyššie uvedenom zmysle) aj v prípade, že zariadenie bolo už zakúpené od iného exkluzívneho dodávateľa predmetného výrobcu.
 5. Spojovacie káble
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu s osobitným zreteľom na elektrofyziologické katétre pre diagnostiku a liečbu porúch srdcového rytmu kompatibilné s 3D mapovacím systémom Carto:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: ks 0 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. spojovacie káble na komunikáciu katétrov s intrakardiálnym zapisovačom a rádiofrekvenčným generátorom
2. Požaduje sa aby dodávateľ:
a) v prípade potreby zabezpečil asistenciu pri implantovaní predmetov zákazky do tela pacienta a poskytol nepretržitú technickú podporu už implantovaného predmetu zákazky v trvaní životnosti implantovaného zariadenia,
b) zabezpečil technickú podporu (vo vyššie uvedenom zmysle) aj v prípade, že zariadenie bolo už zakúpené od iného exkluzívneho dodávateľa predmetného výrobcu.
 6. Lokalizačné elektródy pre 3D navigáciu katétrov
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu s osobitným zreteľom na elektrofyziologické katétre pre diagnostiku a liečbu porúch srdcového rytmu kompatibilné s 3D mapovacím systémom Carto:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: ks 0 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. lokalizačné elektródy pre 3D navigáciu kompatibilné so systémom Carto, vrátane príslušenstva
2. Požaduje sa aby dodávateľ:
a) v prípade potreby zabezpečil asistenciu pri implantovaní predmetov zákazky do tela pacienta a poskytol nepretržitú technickú podporu už implantovaného predmetu zákazky v trvaní životnosti implantovaného zariadenia,
b) zabezpečil technickú podporu (vo vyššie uvedenom zmysle) aj v prípade, že zariadenie bolo už zakúpené od iného exkluzívneho dodávateľa predmetného výrobcu.
 7. Diagnostické katétre mriežkového tvaru
Funkcia
Špeciálny zdravotnícky materiál pre invazívnu diagnostickú a intervenčnú elektrofyziológiu s osobitným zreteľom na elektrofyziologické katétre pre diagnostiku a liečbu porúch srdcového rytmu kompatibilné s 3D mapovacím systémom Carto:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: ks 0 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. diagnostické katétre mriežkového tvaru ("Grid pattern") pre mapovanie arytmií s využitím multipolárneho mapovania, kompatibilné so systémom Carto
2. Požaduje sa aby dodávateľ:
a) v prípade potreby zabezpečil asistenciu pri implantovaní predmetov zákazky do tela pacienta a poskytol nepretržitú technickú podporu už implantovaného predmetu zákazky v trvaní životnosti implantovaného zariadenia,
b) zabezpečil technickú podporu (vo vyššie uvedenom zmysle) aj v prípade, že zariadenie bolo už zakúpené od iného exkluzívneho dodávateľa predmetného výrobcu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
1. Požaduje sa uzatvorenie Rámcovej dohody, a to na na dohodnuté zmluvné obdobie dvanástich (12) kalendárnych mesiacov, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe písomných čiastkových výziev (ďalej len "Objednávka") Objednávateľa s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa aktuálnych prevádzkových potrieb Objednávateľa.
3. Požaduje sa dodanie tovaru:
3.1 do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od doručenia písomnej Objednávky Dodávateľovi,
3.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky),
3.3 v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod.,
3.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe Objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe Objednávateľa budú Dodávateľovi upresnené bezprostredne po nadobudnutí účinnosti Rámcovej dohody),
3.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo Objednávky, číslo Rámcovej dohody, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH.
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je Dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj:
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka,
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
4. V prípade, ak Dodávateľ doručí Objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, je Objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať Dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety.
Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou Objednávateľa znáša v plnom rozsahu Dodávateľ.
5. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote šesťdesiatich (60) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
6. Dodávateľ je povinný k faktúre vždy priložiť kópiu objednávky objednávateľa ako povinnú prílohu faktúry. Dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom.
7. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodaný tovar v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“), najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru podľa uzatvorenej rámcovej dohody.
8. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. Dodávateľ je povinný zaslať faktúru elektronicky na e-mailovú adresu: szm@vusch.sk . Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
9. Požaduje sa, aby Dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s:
a) aktuálne platným Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,
b) zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
c) aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne a. s., DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s. a Union zdravotná poisťovňa, a. s.,
d) aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne a. s., DÔVERA zdravotná poisťovňa, a. s. a Union zdravotná poisťovňa, a. s.,  ďalej len "zoznam zdravotnej poisťovne" (ďalej spoločne označované ako „cenové predpisy“).
10. V prípade, ak ponúkaný produkt položky predmetu zákazky nie je zaradený v aktuálnom Zozname kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov zdravotných poisťovní - Všeobecná zdravotná poisťovňa a.s., DOVERA zdravotná poisťovňa, a.s.,  UNION zdravotná poisťovňa, a.s. (ďalej len „Zoznam ŠZM“) požaduje sa, aby bol poskytovaný predmet plnenia do výšky maximálnej ceny uvedenej v aktuálnom Zozname kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov MZ SR zverejnenom na webovej stránke MZ SR.
11. V prípade, ak zmluvná cena bude vyššia ako je maximálna cena úhrady zdravotnej poisťovne uvedená v zozname zdravotnej poisťovne resp. ako cena uvedená v Zozname kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov MZ SR, a ak ide o predmet plnenia, ktorý nie je zahrnutý v zozname zdravotných poisťovní, je uchádzač povinný, najneskôr však do 5 dní od účinnosti zmeny, kupujúceho o tejto zmene informovať a predložiť mu návrh ďalšieho postupu vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.).
V prípade, ak  sa zmluvné strany podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
12. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným Dodávateľom po elektronickej aukcii stane:
- dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže,
alebo
- dodávateľ, ktorý objednávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže,
tak:
objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia objednávateľ:
12.1 uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny.
12.2 o neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od uzavretej rámcovej dohody.
13. V prípade, ak sa po uzatvorení Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako bude obsiahnuté v Rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto Nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi Nižšou cenou a cenou podľa Rámcovej dohody bude viac ako 5% v neprospech ceny podľa Rámcovej dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním
poskytovanou cenou podľa uzatvorenej Rámcovej dohody a Nižšou cenou.
13.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od preukázania skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť Objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena. V prípade, ak v uvedenej lehote nebude dodatok Objednávateľovi doručený, vyhradzuje si Objednávateľ právo od tejto Rámcovej dohody odstúpiť.
14.  Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.),
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov.
15. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania rámcovej dohody bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky.
16. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u Dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v týchto zmluvných podmienkach.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú Dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa je neplatné. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú Dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, nie je možné zabezpečiť prostredníctvom ručenia podľa § 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z. bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Ručenie bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa je neplatné. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
19. Účastníci dohody sa dohodli, že sú zbavení zodpovednosti za čiastočné alebo úplné neplnenie zmluvných povinností podľa tohto zmluvného vzťahu v prípade, že toto neplnenie je v dôsledku okolností vylučujúcich zodpovednosť. Pre účely tohto zmluvného vzťahu sa za okolnosti vylučujúce zodpovednosť považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť Účastníci dohody, a to najmä podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov.
Účastník dohody, ktorý sa odvolá na okolnosti vylučujúce zodpovednosť, je povinná to oznámiť druhému Účastníkovi dohody najneskôr do 5 kalendárnych dní od vzniku tejto skutočnosti a môže požiadať o prípadnú úpravu podmienok zmluvného vzťahu. Na požiadanie Účastníka dohody, ktorému boli avizované okolnosti vylučujúce zodpovednosť, je povinný oznamovateľ predložiť hodnoverný dôkaz. Ak nedôjde k dohode, má Účastník dohody, ktorému boli avizované okolnosti vylučujúce zodpovednosť, právo odstúpiť od Rámcovej dohody. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia druhému Účastníkovi dohody
20. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa.
21. Dodávateľ je povinný podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) dodržiavať mlčanlivosť o osobných údajoch, ako aj o všetkých skutočnostiach o ktorých sa dozvedel pri vykonávaní činností vyplývajúcich z uzatvorenej Rámcovej dohody. Zároveň je povinný o tejto povinnosti preukázateľne poučiť aj svojich zamestnancov. Povinnosť zachovávať mlčanlivosť platí aj po skončení trvania zmluvného vzťahu.
V opačnom prípade Objednávateľovi zodpovedá za škodu, ktorá Objednávateľovi vznikne porušením tejto povinnosti.
22. Požaduje sa, aby sa Dodávateľ po uzatvorení RD oboznámil s Etickým kódexom obchodných partnerov Objednávateľa zverejnenom na internetovej stránke: www.vusch.sk/eticky-kodex/. Požaduje sa dodržiavanie etických zásad uvedených v Etickom kódexe Objednávateľa, pričom v prípade zistenia, že došlo k porušeniu týchto zásad, Objednávateľ je oprávnený od RD odstúpiť.
23. V prípade, ak sa na predmet zákazky vykonala prípravná trhová konzultácia, informácie k prípravnej trhovej konzultácie verejný obstarávateľ zverejňuje na www.vusch.sk/verejne-obstaravanie/.
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY:
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty:
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu,
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania.
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - uvedie sa názov zákazky",
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf.,
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy podľa písm. a).
1.1 Vyplnenú Prílohu č.1 - "Špecifikácia predmetu zákazky".
1.2 Vyplnenú a nacenenú Prílohu č.2 - "Sortiment ponúkaného tovaru" (ďalej len "Príloha č.2"). Dodávateľ v Prílohe č.2 uvedie ku každej položke predmetu zákazky všetky ponúkané produkty (sortiment), ktoré v plnom rozsahu spĺňajú v Prílohe č.1 požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky. Produkt s najvyššou zmluvnou jednotkovou cenou bez DPH uvedený u príslušnej položky viditeľne označí (žltým podfarbením celého riadku).
Všetky ponúkané produkty uvedené v Prílohe č.2 musia spĺňať verejným obstarávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v Prílohe č.1 OF.
- dodávateľ predkladá Prílohu č.2 v ktorej budú uvedené jednotkové ceny upravené podľa výsledku elektronickej aukcie,
- dodávateľ predkladá Prílohu č.2 len v prípade, ak došlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii.
1.3 Vyplnenú a nacenenú Prílohu č.3 – „Kalkulácia ceny" (ďalej len „Príloha č.3“). Dodávateľ vyplní do prílohy č.3 k príslušnej položke predmetu zákazky ten produkt, ktorý označil (žltým podfarbením) v Prílohe č.2 (ako produkt s najvyššou jednotkovou cenou ponúknutý k príslušnej položke predmetu zákazky).
- dodávateľ predkladá Prílohu č.3, v ktorej budú uvedené jednotkové ceny a celková cena upravené podľa výsledku elektronickej aukcie.
- dodávateľ predkladá Prílohu č.3 len v prípade, ak došlo k zmene celkovej ceny v elektronickej aukcii.
1.4 Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) všetkých ponúkaných produktov v Prílohe č.2.
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY:
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky nasledovne:
a) splnenie požiadaviek dodávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto OF, z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY,
b) objednávateľ môže písomne požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov.
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky:
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade s rámcovou dohodou,
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

87,00 ks

170 381,30

170 381,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.12.2025 09:15

23.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka
Celkový počet predložených ponúk: 0

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS