• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2025 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257908

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2025 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257908

OF-305980

vyhlásená

Objednávateľ

00306169

Mesto Sereď

Námestie republiky 1176/10, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronické stravné jednotky 2026

Elektronické stravné jednotky na rok 2026

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické stravné jednotky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných kariet a stravných poukážok s min. 5 stravovacími zariadeniami v meste Sereď.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej jednotky Eur 6,98
Indikatívny počet kreditov od 01. 01. 2026 do 31. 12. 2026 počet stravných jednotiek 3099
Počet stravných kariet ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zhotovenie  stravných kariet 10 ks
Stravná karta musí obsahovať ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravná karta musí obsahovať názov a logo dodávateľa, názov a logo objednávateľa, meno a priezvisko zamestnanca, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne do 31.12. 2025
Stravná karta musí obsahovať meno a priezvisko držiteľa karty
PIN karty áno
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu áno
Vystavenie novej stravnej karty áno, do 5 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy
Možnosť zablokovania karty áno
Telefonická zákaznícka linka áno
Mobilná aplikácia áno, kompatibilná s OS Android a IOS
Online aplikácia áno
Možnosť prezerať zostatok na karte áno, v mobilnej aj v online aplikácii
Možnosť bezkontaktnej platby áno
Bezpečnostný čip na karte áno
Možnosť vystavenia karty na meno zamestnanca ako aj anonymne (rezerva) áno
Nabitie kreditu na kartu do 24 hodín od záväzného objednania
Možnosť zablokovania karty v prípade straty áno
Možnosť dobíjania kreditu v ľubovoľnej výške áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požadujeme dodanie objednaného množstva elektronických stravných kariet do sídla objednávateľa do 7 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Objednávateľ  požaduje zaškolenie 1 osoby so systémovou a užívateľskou podporou dodávateľa stravných kariet do 7 dní odo dňa účinnosti zmluvy v sídle objednávateľa, alebo online.
Dobíjanie stravných kariet prostredníctvom bezplatného portálu objednávateľa sa uskutoční v prvom týždni nového kalendárneho mesiaca. Na základe zrealizovanej služby  bude dodávateľom  vystavený  daňový doklad - faktúra od dodávateľa do 5-tich pracovných dní.
Nevyčerpaný kredit na stravnej karte v mesiaci dobitia je možné vyčerpať po dobu minimálne 3 mesiacov.
Celková cena zákazky zahŕňa - maximálnu cenu stravovacej poukážky v elektronickej forme, cestovné náklady za dodanie dobíjacích kariet, províziu spoločnosti, poplatok za kúpu novej dobíjacej karty, výmenu poškodenej a náhradu stratenej karty, softwarové riešenie.
Názov Upresnenie
Doba platnosti zmluvy od 01. 01. 2026 do 31. 12. 2026

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 00:00

1,00 celok

21 631,02

21 631,02

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2025 11:03

19.12.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2025 19:12 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 21 630,00 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 3

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS