• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2025 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    07.01.2026 08:45
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257900

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2025 09:00
  •    Predkladanie ponúk
    07.01.2026 08:45
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257900

OF-306070

vyhlásená

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sypký sorbent 2

sorbent

  • 24320000-3 - Základné organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sypký sorbent
Funkcia
Sypký sorbent na odstraňovanie /absorbovanie olejových škvŕn, ropných látok z betónu, zámkových dlažieb, cestného asfaltu - vozoviek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sypký sorbent - 10 kg balenie. ks 310
Sorpčná kapacita oleja liter 12 27
Sorpčná kapacita vody liter 12 27
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické vlastnosti sorbentu:
- nízka prašnosť
- pórovitá, kremičitá, neprašná, vysoko účinná granulovaná sorpčná drť
- zaisťuje veľmi dobrú a rýchlu sorpciu
- odolná proti skĺznutiu, zostáva tvrdá aj po nasýtení
- pri frekventovanej prevádzke neuvoľní nasorbované látky
- sorbent musí byť nehorľavý
- univerzálny sorbent určený na upratovanie ropných produktov a iných prevádzkových kvapalín z vozoviek a komunikácií po dopravných nehodách
- balený po 10 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia - strediská Trenčín, Považská Bystrica, Prievidza.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 dní od uzavretia zmluvy kartu bezpečnostných údajov podľa §27 zák. č. 163/2001 Z.z. o chemických látkach a chemických prípravkoch v znení neskorších predpisov a vyhlášky MH SR č.515/2001 o podrobnostiach Karty bezpečnostných údajov a Nariadenia ES 1907/2006 na každý ponúkaný tovar.
Splatnosť faktúry 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry.
Objednávateľ požaduje predložiť užívateľskú dokumentáciu výrobku (návod na použite) ku všetkým položkám predmetu zákazky do 3 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy.
Objednávateľ požaduje predloženie certifikátu výrobku, alebo náležitosti podľa zákona  č. 56/2018 z. z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu  a o zmene a doplnení niektorých zákonov do 3 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy.
Objednávateľ požaduje predloženie protokolu o vykonaných skúškach podľa príslušných platných slovenských technických noriem alebo zahraničných noriem zavedených do sústavy technických noriem v Slovenskej republike ku všetkým položkám predmetu zákazky do 3 kalendárnych dní od uzavretia Zmluvy.
Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku (akceptovaný je aj český jazyk) .
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

3 356,20

3 356,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.12.2025 09:00

07.01.2026 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.01.2026 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2025 13:20 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 3 354,20 € Cena bez DPH
Celkový počet predložených ponúk: 1

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS