Z20257894
OF-306058
vyhlásená
36137430
Súkromná stredná odborná škola Pro scholaris
Hlavná 2, Žilina-Bytčica, 01009, SVK
Hygienické a čistiace potreby
toaletný papier, papierové utierky, umývanie riadu
Tovar, Služba
|
1. Hygienické a čistiace potreby
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| SAVO sprej bez chlóru viacúčelový s rozprašovačom, 700 ml alebo ekvivalent | 8 kusov |
| SAVO originál, 1 - 1,2 l alebo ekvivalent | 7 kusov |
| JAR citrón 900 ml alebo ekvivalent | 12 kusov |
| PRONTO proti prachu 400 ml aleb ekvivalent | 10 kusov |
| AJAX na podlahy, 1L alebo ekvivalent | 11 kusov |
| DOMESTOS na toalety,750 ml, alebo ekvivalent | 12 kusov |
| FIXINELA na toalety, 500ml, alebo ekvivalent | 12 kusov |
| FIXINELA na vodný kameň, 500 ml, alebo ekvivalent | 12 kusov |
| Utierka švédska, 40x40 cm, microultra, 210 g | 15 kusov |
| Utierka švédska 50x60 cm, microultra, 330 g, mix farieb | 10 kusov |
| Sáčky na dámske hygienické vložky, 30 kusov v balení | 25 balení |
| Vrece do odpadového koša 60x70 cm čierne, 60l, 25 kusov v balení | 20 balení |
| Vrece do odpadového koša 50x60 cm čierne, 30l, 25 kusov v balení | 20 balení |
| Vrece do odpadového koša 70x110 cm, zaťahovacie modré, 25 kusov v balení | 20 balení |
| Toaletný papier (Tissue) 2vrstvý s ražbou biely `JUMBO` Ø 18cm 100 m [12ks v balení] | 40 balení |
| Toaletný papier ECONOMY dvoj-vrstvový, 68 m, 20 kusov v balení | 20 balení |
| Tekuté mydlo antibakteriálne, 5l | 8 kusov |
| Osviežovač vzduchu Brati, 300 ml alebo ekvivalent | 20 kusov |
| KREZOSAN fresh, 950 ml alebo ekvivalent | 6 kusov |
| CLIN na sklo citrón s rozprašovačom, 500 ml alebo ekvivalent | 8 kusov |
| Pisoárové kocky CLEAMEN 320 deo, 1,5 kg alebo ekvivalent | 8 kusov |
| Papierové uteráky skladané ZZ dvojvrstvové KATRIN classic biele 20 v balení alebo ekvivalent | 40 balení |
| Sitko do pisoára parfémované WAVE gélové alebo ekvivalent | 10 kusov |
| Názov |
| V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane spotrebného materiálu, prepravných nákladov, a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. Objednávateľ požaduje, aby dodávaný tovar/služba zodpovedal/a slovenským technickým normám. |
| Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do miesta dodania - Hlavná 2, Žilina Bytčica do troch dní od vystavenia objednávky. Objednávky budú zasielané na základe aktuálnej potreby objednávateľa. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa od 08:00 hod. do 14:00 hod. najneskôr v čase/lehote plnenia zmluvy uvedenej v zmluve , resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy. |
| Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
| V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
| Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí. |
| V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 00:00
4 099,00 ks
2 442,00
1 985,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2025 14:40
19.12.2025 14:38
19.12.2025 14:53
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
| Celkový počet predložených ponúk: 0 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: