Z20257883
OF-305995
vyhlásená
50424891
Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske
Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK
Kovové šatňové skrine
šatňová skriňa, kov
Tovar, Služba
|
1. Kovová šatňová skriňa
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Odkladací priestor pre študentov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kovová šatníková skriňa so štyrmi samostatnými skrinkami na odkladanie vecí (4 dverová viď. ilustračné foto v prílohe č.2) - RAL 1023 | ks | 12 | ||
| Kovová šatníková skriňa so štyrmi samostatnými skrinkami na odkladanie vecí (4 dverová viď. ilustračné foto v prílohe č.2) - RAL 6033 | ks | 4 | ||
| Rozmer - výška | mm | 1800 | 1900 | |
| Rozmer - šírka | mm | 800 | 900 | |
| Rozmer - hĺbka | mm | 500 | 600 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiál | Oceľ |
| Stohovateľné | Nie |
| Zámok | Predpríprava na visiaci zámok. Každé dvere samostatne uzamykateľné s otočným uzáverom na visiaci zámok. |
| Vnútorné vybavenie | Tyč s min. 2 háčikmi na zavesenie oblečenia. |
| Odvetranie skrinky | Áno, otvor alebo mriežka na odvetranie každej skrinky samostatne (cez vetrací otvor skrinke nemožno vhadzovať/vyberať predmety). |
| Číslovanie skriniek | Áno, označenie pomocou nálepky alebo tabuľky s číslom skrinky (číselný rad bude upresnený víťazovi po uzatvorení kúpnej zmluvy) |
| Farebné prevedenie konštrukcie | Konštrukcia - šedá |
| Farebné prevedenie dvierok | RAL 1023 a RAL 6033 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Vrátane vynášky a inštalácie na mieste plnenia. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ak tieto doklady neboli súčasťou vlastného návrhu plnenia. |
| Súčasťou vlastného návrhu plnenia je aj obrázok jednotlivých položiek. |
| Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácií predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
| Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol/dodací list a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
| Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 14.00 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru. |
| Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje záručnú lehotu na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre po dodaní tovaru. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vysúťažený tovar, pokiaľ nezodpovedá požadovanej kvalite a žiadať jeho nahradenie produktom zodpovedajúcim parametrom pri zachovaní vysúťaženej ceny. Prípadnú zámenu tovaru je nutné písomne konzultovať s objednávateľom. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného alebo poškodeného tovaru, tento tovar neprevziať. |
| Dodávateľ po dodaní predmetu plnenia vystaví faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o účtovníctve. Splatnosť faktúry bude minimálne 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Na faktúre bude uvedené číslo zmluvy z EKS a názov zákazky uvedený v EKS. |
| Dodávateľ môže dodať celý predmet zákazky naraz jednou dodávkou na základe uzatvorenia zmluvy. Dodávka bude podložená podpísaným preberacím protokolom/dodacím listom. Faktúra bude vystavená až po prevzatí kompletného predmetu zákazky. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle par. 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle par. 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa. |
| Vo výslednej cene je zahrnutá aj prípadná montáž a vynáška nábytku, ktorú po dodaní tovaru na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ. |
| Do 24 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
| Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
| V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. |
| V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika
30.12.2025 08:00 — 09.02.2026 15:00
1,00 Zákazka
3 798,24
3 088,00
Špecifikácia položiek podľa fotiek/obrázkov/nákresov s uvedením rozmerov.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2025 11:57
18.12.2025 12:00
18.12.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| 15.12.2025 13:05 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 3 798,24 | € | Cena s DPH | |
| Celkový počet predložených ponúk: 1 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: