• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2025 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    13.01.2026 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257864

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2025 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    13.01.2026 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257864

OF-306046

vyhlásená

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služba pripojenia do siete Internet

sieť internet

  • 64200000-8 - Telekomunikačné služby
  • 72300000-8 - Dátové služby
  • 72400000-4 - Internetové služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie poskytovateľa pripojenia k Internetu (ISP)
Funkcia
Poskytovanie služby pripojenia do Internetu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Linka Mbps 2000/2000 10000/10000
Viazanosť mesiac 24
SLA - dostupnosť služby % 99,6
SLA - TTR hodina 5
SLA - delay, ping, https://www.meter.net/test-server/103-edis/, Európa ms 25
SLA - delay, ping, https://www.meter.net/test-server/103-edis/, Severná amerika ms 80
SLA - delay, ping, https://www.meter.net/test-server/103-edis/, Azia ms 150
SLA - delay, ping, https://www.meter.net/test-server/103-edis/, Južná Amerika ms 170
Nárok na odstúpenie od Zmluvy pri počte porušení SLA ročne rok 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dohľad nad sieťou 24-hodín denne, 7-dní v týždni a 365 dní v roku
Nahlasovanie porúch a eskalačné procedúry Požaduje sa email a telefonický kontakt na nahlasovanie porúch a eskaláciu pretrvávajúcich problémov pri využívaní služby
Prenosová rýchlosť Garantovaná minimálna požadovaná hodnota 2000 Mbit/s Download a Upload
Obmedzenie množstva prenesených dát bez obmedzenia a bez FUP
Odovzdávacie rozhranie služby 10GE, optické , multimód,
Miesto odovzdávania služby Hlavná serverovňa NOU, Budova A, 4. poschodie
Lokalita pripojenia Národný onkologický ústav v Bratislave, Klenová 1
Viazanosť počas ktorej sa dodávateľ/odberateľ zaväzujú službu dodávať/odoberať 24 mesiacov
Požadovaný adresný rozsah Adresný blok 32 verejných adries IP v.4, súvislý rozsah
Špeciaálne funkcie Minimálne základná DDOS ochrana na strane poskytovateľa
SLA - dostupnosť hodnotenie mesačne 720 hodín, 99,6% = max. 3 hodiny kumulatívne za mesiac
SLA dostupnosť výpočet (720-3)/720 x 100 = 99,583%
SLA dostupnosť (SA) - sankcie za nedodržanie -  99,3 < nameraná hodnota SA < 99,6 - 10% z mesačnej ceny služby
SLA dostupnosť (SA) - sankcie za nedodržanie - 99 < nameraná hodnota SA < 99,3 - 30% z mesačnej ceny služby
SLA dostupnosť (SA) - sankcie za nedodržanie - nameraná hodnota SA< 99 - 50% z mesačnej ceny služby
Platba za službu 1x mesačne 1/24 Celkovej ceny
Celková cena Požaduje sa predložiť cena za obdobie 24 mesiacov
Celková cena vrátane inštalačných poplatkov služby, potrebných licencií na poskytovanie služby, potrebných povolení na poskytovanie služby, inštalačného materiálu na zriadenie služby, ceny za využívanie služby.
Fakturácia za službu 1x mesačne, nasledujúci mesiac po mesiaci poskytovania služby
Splatnosť Do 30 dní od doručenia faktúry
Doručovanie faktúr elektronicky na adresu faktúry@nou.sk
Začiatok testovacej(nespoplatnenej) prevádzky služby 23.1.2026
Začiatok poskytovania služby 1.2.2026
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane odborného zaškolenia osôb, ktoré určí objednávateľ.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi prístup na nástroj pre monitorovanie vyťaženia liniek a dodržiavania SLA.
Objednávateľ požaduje, aby Celková cena t.j. súťažená cena bola vrátane zriaďovacieho poplatku a vrátane všetkého potrebného hardware,  potrebných licencií, potrebných povolení a prenájmov na poskytovanie služby.
Vysúťažená zmluvná cena je na celých 24 mesiacov a dodávateľ bude mesačne fakturovať 1/24 z vysúťaženej Celkovej ceny.
Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 5 dní odo dňa riadneho poskytnutia služby, prevzatia služieb objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy poskytnutý. Lehota splatnosti jednotlivých faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Faktúry zasielajte na faktury@nou.sk.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi službu helpdesk (mail + telefonický kontakt) pre riešenie problémov v mimoriadnych prípadoch v režime 24x7, trvale v dennom režime 7 dní v týždni minimálne od 8:00 do 20:00.
Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb v zmysle prílohy opisného formulára „Technická špecifikácia“
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy kompletnú technickú špecifikáciu pripojenia vrátane garantovaných rýchlostí a použitých technológií.
Nesplnenie podmienok uvedených v bodoch 4, 5, 6, 7,8 a 9 bude považované za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ požaduje pridelenie kontaktnej osoby pre proces zriedenia služby a spustenia testovacej prevádzky
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu ako veriteľovi vznikne z tohto zmluvného vzťahu nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky).
Dodávateľ berie na vedomie, že dodávateľ nie je oprávnený zabezpečiť pohľadávky voči objednávateľovi prostredníctvom ručenia podľa § 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov (ďalej aj ako „Zákon č. 578/2004 Z. z.“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Dodávateľ zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú pohľadávky dodávateľa zabezpečené ručením v rozpore s dohodou
s objednávateľom podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občiansky zákonník neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok dodávateľa voči objednávateľovi nie je možné. Započítanie pohľadávok objednávateľa voči dodávateľovi je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu v zmysle zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších právnych predpisov.
Názov Upresnenie
prípustné varianty nie

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

01.02.2026 00:00 — 01.02.2028 00:00

24,00 mesiac

14 723,65

14 723,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.12.2025 15:20

13.01.2026 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.01.2026 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka
Celkový počet predložených ponúk: 0

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS