Z20257863
OF-305700
vyhlásená
35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
Pneuservisné práce pre vozidlá_ stredisko Spišská Nová Ves
Pneuservisné práce, pneuservis, oprava vozidiel a mechanizmov, údržba vozidiel a mechanizmov
Služba
|
1. A: Pneuservisné práce pre osobné vozidlá do 17".
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je poskytovanie služby – vykonávanie pneuservisných prác pre osobné vozidlá do 17". |
| Miesto poskytnutia služby bude vzdialené do 25 km od Správy ciest Košického samosprávneho kraja - stredisko SC KSK Spišská Nová Ves, Tepličská cesta 9, 052 01 Spišská Nová Ves . |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Demontáž kolesa z vozidla | ks | 18 | ||
| 2. Montáž kolesa na vozidlo | ks | 18 | ||
| 3. Demontáž plášťa z disku | ks | 18 | ||
| 4. Montáž plášťa na disk | ks | 18 | ||
| 5. Vyvažovanie kolesa | ks | 15 | ||
| 6. Vyrovnanie disku | ks | 2 | ||
| 7. Oprava defektu plášťa | ks | 18 | ||
| 8. Oprava defektu duše | ks | 18 | ||
| 9. Oprava defektu bezdušovej pneumatiky | ks | 18 | ||
| 10. Dohustenie pneumatiky | ks | 18 | ||
| 11. Prezutie kolesa komplet | ks | 18 | ||
| 12. Výmena ventilu bezdušovej pneumatiky | ks | 18 |
|
2. B: Pneuservisné práce pre ťažké nákladné vozidlá, traktory, nakladače.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je poskytovanie služby – vykonávanie pneuservisných prác pre ťažké nákladné vozidlá, traktory, nakladače. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 13. Demontáž kolesa z vozidla | ks | 20 | ||
| 14. Montáž kolesa na vozidlo | ks | 20 | ||
| 15. Oprava defektu plášťa | ks | 20 | ||
| 16. Oprava defektu duše | ks | 20 | ||
| 17. Oprava ventilu duše | ks | 20 | ||
| 18. Oprava defektu bezdušovej pneumatiky | ks | 20 | ||
| 19. Výmena ventilu duše | ks | 20 | ||
| 20. Výmena ventilu bezdušovej pneumatiky | ks | 20 |
| Názov |
| 1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
| 2. Predmetom zákazky je poskytovanie služby – vykonávanie pneuservisných prác pre osobné vozidlá do 17"a pre ťažké nákladné vozidlá, traktory, nakladače. |
| 3. Miesto poskytnutia služby bude vzdialené do 25 km od Správy ciest Košického samosprávneho kraja - stredisko SC KSK Spišská Nová Ves, Tepličská cesta 9, 052 01 Spišská Nová Ves . |
| 3. a.) Objednávateľ požaduje dopravnú dostupnosť pre nákladné vozidlá. |
| 3. b.) Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia pneuservisnej dielne do 5. ( piatich) pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
| 4. Poskytovateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti. |
| 5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia: |
| 5. a.) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia, s uvedenými kontaktnými údajmi pre zadávanie objednávok, potvrdená Poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 Technická a cenová špecifikácia, musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná Objednávateľom. Jednotkové ceny za položky musia byť zaokrúhlené na max. dve desatinné čísla. |
| 5. b) v prílohe č. 1 uviesť sídlo (adresu ) prevádzkových priestorov ( pneuservis ), t.j. adresa miesta poskytnutia požadovaného predmetu zákazky. Miesto prevádzkových priestorov ( pneuservis ) Poskytovateľa musí byť vzdialené maximálne do 25 km od adresy strediska Objednávateľa - stredisko SC KSK - Spišská Nová Ves, Tepličská cesta 9, 052 01 Spišská Nová Ves a zároveň sa nachádzať na území Slovenskej republiky. Táto cestná vzdialenosť bude meraná prostredníctvom Google Map. |
| 6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet plnenia Poskytovateľ predloží: |
| - elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
| - s predmetom e-mailovej správy "DOKLADY - Pneuservisné práce pre vozidlá _stredisko Spišská Nová Ves" |
| - vo forme farebne naskenovaného originálu vo formáte .pdf, .jpg, |
| - najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
| 7. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná požadované služby riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch, vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v OPET-e, v dohode a príslušnej čiastkovej objednávke. |
| 8. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná požadované služby v kvalite a v prevedení v zmysle tejto dohody a že poskytnuté služby ale aj náhradné diely budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
| 9. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach so zadaním čísla položky, množstva, ceny, dátumu. |
| 9. a) Čiastkové písomné objednávky musia byť vystavené v súlade s touto rámcovou dohodou, pričom si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo objednávať požadované služby podľa potreby a na základe aktuálnych prevádzkových potrieb Objednávateľa počas trvania rámcovej dohody. Poskytovateľ berie na vedomie, že objednávanie poskytnutia služby je právom Objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Celkové množstvo predmetu zákazky, ako aj jednotlivých položiek je len predpokladané, orientačné. |
| 9. b.) Uvedenie predpokladaného rozsahu pneuservisných prác v tejto rámcovej dohode a jej prílohe č. 1 nezaväzuje Objednávateľa na odobratie celkového rozsahu pneuservisných prác v predpokladanom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva Poskytovateľa vrátane práva na náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak nedodrží predpokladaný rozsah pneuservisných prác v zmysle tejto dohody. |
| 9. c) Poskytovateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí s tým, že Objednávateľ si vyhradzuje právo upraviť predpokladaný rozsah pneuservisných prác podľa svojich aktuálnych potrieb alebo finančných možností s tým, že maximálny finančný limit v zmysle tejto dohody a prílohy č. 1 tým nie je dotknutý a ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú záväzné a maximálne. |
| 9. d) Konkrétne čiastkové objednávky budú špecifikované v písomnej forme (e-mail) oprávnenými zamestnancami zmluvných strán na základe prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa. |
| 10. Jednotkové ceny ocenených položiek uvedené v prílohe č. 1 musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky Poskytovateľom, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu, vrátane nákladov na odstraňovanie vád predmetu plnenia a akékoľvek prípadné ďalšie budúce náklady si nebude u Objednávateľa uplatňovať, nemá nárok na zvýšenie dojednaných cien a je povinný poskytnúť predmetné pneuservisné práce podľa tejto dohody a vystavenej objednávky riadne a včas. |
| 11. Ak Poskytovateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH, - sadzba DPH a výška DPH v EUR, - navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak Poskytovateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke ( príloha č. 1 ). |
| 11 a) K cene bude Poskytovateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak Poskytovateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
| 12. Lehota poskytnutia služby: |
| 12. a) Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby na základe objednávky s uvedením požadovaného/predpokladaného termínu poskytnutia danej služby najneskôr do 2 ( dvoch ) pracovných dní od prijatia objednávky, resp. v termíne po dohode s Objednávateľom. Tento termín je povinný dodržať. Nedodržanie termínu vykonania prác považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| 12. b.) prepravu vozidla do miesta plnenia zabezpečí Objednávateľ prevažne v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. |
| 13. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby Objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
| 14. Poskytovateľ pri všetkých poskytnutých službách vyhotoví doklad o poskytnutí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných pneuservisných prácach, množstvo, cenu za vykonané opravy a evidenčné číslo vozidla . Doklad o poskytnutí služby potvrdzuje poverená osoba za Objednávateľa. |
| 15. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
| 16. Poskytovateľ zodpovedá za škody na vozidlách a mechanizmoch preukázateľne vzniknutých pri vykonaných pneuservisných prácach a zaväzuje sa ich uhradiť. |
| 17. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberané vykonané pneuservisné práce nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
| 18. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád poskytnutej služby uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
| 19. Odstránenie reklamovaných pneuservisných prác do 2 ( dvoch ) pracovných dní odo dňa nahlásenia reklamácie e-mailom Poskytovateľovi. |
| 20. Poskytovateľ zodpovedá za to, že predmet plnenia bude mať po celú záručnú dobu vlastnosti dohodnuté v Zmluve a bude ich možné používať na účel vyplývajúci zo Zmluvy, inak na obvyklý účel vzhľadom na povahu Plnenia. Poskytovateľ preberá záruku za to, že poskytnuté služby majú v dobe odovzdania Objednávateľovi zmluvne dohodnuté vlastnosti, že zodpovedá technickým normám a predpisom a že nemá také vady, ktoré by bránili jeho využitiu na bežný alebo zmluvne dohodnutý účel. |
| 20. a.) Záručná doba na vykonané pneuservisné práce je 12 mesiacov, a na dodané náhradné diely 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa vykonania požadovanej služby. |
| 21. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
| 21. a.) nedodržanie kvality poskytnutých pneuservisných prác, |
| 21. b.) nedodržanie termínu plnenia, |
| 21. c.) nedodržanie jednotkových cien, |
| 21. d.) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom, |
| 21. e.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody, |
| 21. f.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode č. 5. Osobitné požiadavky na plnenie, |
| 21. g.) nevyhovujúce priestory a vybavenie servisnej dielne, |
| 22. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky Objednávateľa je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
| 23. Fakturačné podmienky: |
| 23. a) poskytovateľ vystaví faktúru na základe vyhotoveného dokladu o poskytnutí služby. Splnenie každej čiastkovej objednávky bude Poskytovateľ účtovať osobitnou faktúrou, |
| 23. b.) prílohou faktúry bude doklad o poskytnutí služby potvrdený oboma zmluvnými stranami, |
| 23. c.) objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy, |
| 23. d) lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, |
| 23. e) v prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený do dátumu splatnosti túto faktúru vrátiť za účelom doplnenia alebo opravy. Nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry. |
| 23. f.) za faktúru možno považovať tiež faktúru vyhotovenú v elektronickej forme, doručenú e-mailom alebo iným elektronickým spôsobom na adresu faktury@scksk.sk, pokiaľ obsahuje všetky zákonom požadované náležitosti. Takto doručená elektronická faktúra má rovnaké právne účinky ako faktúra doručená v listinnej podobe. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
3 139,16
3 139,16
Požaduje sa predložiť doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky v zmysle bodu č. 5 a č. 6 osobitných požiadaviek na plnenie podľa tohto objednávkového formuláru.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2025 13:06
18.12.2025 10:00
18.12.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
| Celkový počet predložených ponúk: 0 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: