• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2025 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2025 10:45
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257849

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2025 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2025 10:45
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257849

OF-306026

vyhlásená

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náhradné diely na autobusy Solaris U12

Náhradné diely, autobus ,Solaris U12

  • 34121100-2 - Autobusy verejnej dopravy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náhradné diely na autobusy Solaris
Funkcia
Nákup náhradných dielov na autobusy Solaris U12 za účelom výmeny poškodených alebo opotrebovaných dielov za nové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
0000-325-824   Trubka spájajúca s tesnením ks 3
0004-052-555   Bočná clona vodiča U 12 ks 1
5300-023-175   Tesniaci krúžok ks 10
5300-026-570   Snímač teploty ks 2
5300-026-571   Snímač tlaku ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nové, nepoužité a originálne náhradné diely, akákoľvek náhrada sa nepripúšťa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci poskytne jednotkové ceny bez DPH do 24 hodín od uzatvorenia zmluvy na základe ktorých bude vystavená objednávka.
Predávajúci sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nové, nepoužité a originálne náhradné diely, akákoľvek náhrada sa nepripúšťa.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky.
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých náhradných dielov uvedených bez DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od doručenia
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu.
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita n.d., 2.nebude dodržaná lehota dodania n.d., 3.nebude dodržaná cena a množstvo n.d.
V prípade reklamácie v záručnej dobe, je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia zákazky na servisné miesto na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie objednávateľom a oznámiť výsledok jej vybavenia. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený resp. vymenený tovar na miesto plnenia zákazky, termín doručenia oznámiť e-mailom objednávateľovi. V prípade, že dodávateľ závadu neodstráni a nevie ani vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

31.12.2025 13:30

1,00 celok

3 570,00

3 570,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.12.2025 09:55

17.12.2025 10:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2025 11:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka
Celkový počet predložených ponúk: 0

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS