Z20257841
OF-305978
vyhlásená
17336171
Liečebňa pre dlhodobo chorých Štiavnička
Štiavnička 132, Ružomberok, 03401, SVK
Chlieb, pečivo
Pekárske výrobky, chlieb a pečivo
Tovar, Služba
|
1. Chlieb, pečivo, vianočka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodávka chleba, pečiva a pekárskych výrobkov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rožok grahamový min. 45g | ks | 6200 | ||
| Lúpačka min. 45g | ks | 1400 | ||
| Rožok hladký min. 40g | ks | 10000 | ||
| Bábovka min. 400 g | kg | 50 | ||
| Chlieb čierny min. 900g | kg | 2000 | ||
| Závin makový min. 400 g | kg | 40 | ||
| Závin jablkový min. 400 g | kg | 110 | ||
| Vianočka min. 400g | kg | 150 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Výrobky budú spĺňať podmienky stanovené Vyhláškou č. 24 MPaRV SR o pekárenských a cukrárenských výrobkoch | |
| Výrobky budú spĺňať podmienky Potravinového kódexu |
| Názov |
| Plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať od 1.3.2026 |
| Tovar bude dodavaný denne v čase od 05,30 hod do 6,00 hod. |
| Objednávky sa predložia deň vopred do 11,00 hod elektronickou poštou prípadne telefonicky |
| Objednávky na sobotu, nedeľu a pondelok sa predkladajú v piatok |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať tieto kritériá: Označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, príp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list; názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/ dátum spotreby. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní. |
| Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
| Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
| Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR. |
| V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
| Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne podľa telefonickej objednávky. |
| Odberateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru z dôvodov nedostatku finančných prostriedkov alebo organizačných a prevádzkových zmien; predávajúci nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk. |
| V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
| zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
| V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním |
| poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
| Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru,poskytnutí služby, resp. zhotovení diel. |
| Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní |
| Predávajúci berie na vedomie, že jeho pohľadávku alebo časť jeho pohľadávky voči kupujúcemu, ktorý je poskytovateľom zdravotnej starostlivosti – liečebňou podľa § 7 ods. 4písm. b) zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zároveň aj príspevkovou organizáciou v zriaďovateľskej pôsobnosti Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho zakázané zabezpečiť ručením na základe |
| písomnej dohody medzi predávajúcim a tým, kto sa má stať ručiteľom (§ 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z.); právny úkon, ktorým bude pohľadávka alebo časť pohľadávky predávajúceho zabezpečená ručením v rozpore s dohodou s kupujúcim podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho sa považuje za platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR“. |
| Táto rámcová dohoda môže zaniknúť, okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe: a) písomnej dohody zmluvných strán; b) písomnej výpovede v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane; c) odstúpenia od tejto rámcovej dohody ktoroukoľvek zmluvnou stranou. |
Štiavnička, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 v technickej špecifikácii
6 963,72
6 432,54
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2025 08:13
18.12.2025 08:00
18.12.2025 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
| Celkový počet predložených ponúk: 0 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: