• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2025 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257840

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2025 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257840

OF-305469

vyhlásená

Objednávateľ

17336171

Liečebňa pre dlhodobo chorých Štiavnička

Štiavnička 132, Ružomberok, 03401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko, mliečne výrobky

Mlieko, smotana, jogurty, maslo, tvaroh, syry

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15510000-6 - Mlieko a smotana

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko, mliečne výrobky a vajcia
Funkcia
Mlieko, mliečne výrobky a vajcia na priamu konzumáciu a na ďalšiu úpravu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé min. 1,5% (balenie 1 l, pasterizované, v tetrapakovom obale) l 7300
Jogurt biely min. 125g ks 2840
Jogurt ovocný (balenie min. 125g, min. podiel ovocnej zložky 5%, rôzne príchute) ks 750
Termizovaný tvarohový dezert ochutený ( rôzne príchute ) min. 90g ks 550
Syr s modrou plesňou kg 6
Syr neudený blok min. 45% kg 125
Syr tavený min. 50 g ks 2400
Kyslé mlieko min. 1,5 % l 160
Rama 500 g alebo ekvivalent kg 390
Maslo (balenie min. 250 g, obsah tuku min. 82%) kg 28
Tvaroh jemný kg 200
smotana sladká min. 250 ml 30 % ks 40
bryndza kg 25
Kyslá smotana 200 g ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
DÁTUM SPOTREBY Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a balného na miesto plnenia zahrnuté v cene.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite I. triedy v opakovaných dodávkach v čase: od 7:00 hod do 11:00 hod.
Doba trvania Rámcovej dohody je od 1.3.2026 na obdobie 12 mesiacov.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude potvrdená telefonicky najneskôr do 24 hod. pred dňom požadovanej doby dodania.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH, zaokrúhlenú na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 24 hod. od telefonického, e-mailového alebo písomného nahlásenia objednávky od objednávateľa.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných "Čiastkových výziev" (objednávok) objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z. z., a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a živočíšnych produktov.
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Pri opakovaných chybách a reklamáciách si obstarávateľ vyhradzuje možnosť od dodávok predmetu zákazky odstúpiť v zmysle Čl. XVIII VZP.
Kupujúci je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru z dôvodov nedostatku finančných prostriedkov alebo organizačných a prevádzkových zmien; predávajúci nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako „ nižšia cena “ ) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
Pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť odberateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru,poskytnutí služby, resp. zhotovení diel.
Predávajúci berie na vedomie, že jeho pohľadávku alebo časť jeho pohľadávky voči kupujúcemu, ktorý je poskytovateľom zdravotnej starostlivosti – liečebňou podľa § 7 ods. 4písm. b) zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zároveň aj príspevkovou organizáciou v zriaďovateľskej pôsobnosti Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho zakázané zabezpečiť ručením na základe
písomnej dohody medzi predávajúcim a tým, kto sa má stať ručiteľom (§ 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z.); právny úkon, ktorým bude pohľadávka alebo časť pohľadávky predávajúceho zabezpečená ručením v rozpore s dohodou s kupujúcim podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho sa považuje za platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR“.
Táto rámcová dohoda môže zaniknúť, okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe: a) písomnej dohody zmluvných strán; b) písomnej výpovede v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane; c) odstúpenia od tejto rámcovej dohody ktoroukoľvek zmluvnou stranou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štiavnička, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 v technickej špecifikácii

12 361,02

11 245,09

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.12.2025 08:08

18.12.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka
Celkový počet predložených ponúk: 0

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS