Z20257824
OF-305976
vyhlásená
00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
Magnetoterapia
magnetoterapia, prístroj na magnetoterapiu
Tovar, Služba
|
1. Magnetoterapia
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Prenosný a ľahko ovládateľný prístroj na magnetoterapiu. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prístroj na magnetoterapiu | ks | 1 | ||
| Frekvencia | Hz | 0,5 | 100 | |
| Nastaviteľná intenzita magnetického poľa | % | 5 | 100 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Spôsob aplikácie magnetického poľa | pulzné magnetické pole veľmi nízkych frekvencií, funguje neinvazívne, pôsobí aj hlboko v tkanivách |
| Kanál / výstupy | 1 kanál s 2 výstupmi pre pripojenie aplikátorov |
| Prednastavené programy; možné upraviť a uložiť vlastné programy | áno |
| Čas liečby od 1 do 99 minút alebo kontinuálne | áno |
| Možnosť zapnutia vibrovania cievok s cieľom zvýšenia mikrocirkulácie v ošetrovanej oblasti | áno |
| Dotykový displej | áno |
| Napájanie: | 90-260V~ 50-60Hz 300 VA max |
| Názov |
| Predávajúci berie na vedomie, že plnenia, ktoré poskytuje na základe tejto Zmluvy tvoria súčasť projektu „Rekonštrukcia lôžok následnej starostlivosti oddelenia dlhodobo chorých Nemocnice s poliklinikou Považská Bystrica“ (ďalej len Projekt) v rámci Plánu obnovy a odolnosti SR (ďalej aj ako „POO“), kód projektu: 13I02-21-V17-00012 Komponent: 13_Dostupná a kvalitná dlhodobá sociálno-zdravotná starostlivosť, financovaného z Plánu obnovy a odolnosti SR na základe Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti č. 69/2024. |
| Predmetom zákazky je dodávka tovaru, ktorým je Magnetoterapia, ktorý vlastnosťami, materiálmi a vyhotovením musí spĺňať požiadavky na bezpečnosť, zdravotnú nezávadnosť, zamýšľanú funkčnosť a účelnosť ako aj požiadavky na hygienu a praktickosť. |
| Ostatné požiadavky zahrnuté v cene: doprava tovaru na miesto dodania, vyloženie tovaru v mieste dodania, odvoz prebytočných obalov tovaru, montáž tovaru na mieste dodania; prvé zaškolenie obsluhy v nevyhnutnom rozsahu, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre riadne užívanie tovaru; poskytnutie záruky k tovaru, počas záručnej doby poskytovanie bezplatnej údržby a kontrol v rozsahu predpísanom výrobcom resp. legislatívou EÚ alebo SR. Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov. |
| Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. |
| Komplexný záručný servis podobu 24 mesiacov od dátumu podpisu preberacieho protokolu. |
| Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady. |
| Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
| Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
| Súčasťou dodávky je aj poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie predmetu zákazky na požadovaný účel, a to najmä, no nie len výlučne: Návod na použitie/obsluhu prístroj v slovenskom resp. v českom jazyku, Záručný list, ako aj ďalšia servisná dokumentácia, certifikát, resp. vyhlásenie o zhode, ako doklad preukazujúci, že predmet dodávky je v súlade s technickými a legislatívnymi požiadavkami na danom trhu a je certifikovaným výrobkom s označením značky CE a ŠUKL kód, ak je relevantný. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy s uvedením mena, č. tel., e-mailu. |
| Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky, prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a podrobný technický opis ponúkaného tovaru, ktorý musí obsahovať a deklaruje technické parametre ponúkaného tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
| b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
| Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne 3 pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky. |
| Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
| Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že nedôjde k poskytnutiu finančných prostriedkov z Plánu obnovy a odolnosti - Ministerstvo zdravotníctva SR. |
| Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude podpísaný dodací list, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy. |
| Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, názov predmetu VO zo zmluvy, cenu bez DPH, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe potvrdeného preberacieho protokolu.V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia. |
| Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 3-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
| Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok EP. |
| Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný. |
| Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
| Predávajúci/Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Kupujúceho/Odberateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od kupujúceho, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká kupujúcemu voči predávajúcemu nárok na náhradu škody vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia. |
| Predávajúci musí zobrať na vedomie a rešpektovať, že zákazka je financovaná z Plánu obnovy a odolnosti a preto dodávateľ sa zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti uzavretej Kupujúcim ako prijímateľom prostriedkov mechanizmu plánu obnovy a odolnosti za účelom financovania predmetu zákazky. |
Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
30.01.2026 13:00
1,00 ks
3 200,00
3 200,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2025 09:13
16.12.2025 09:00
16.12.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| 11.12.2025 14:33 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 3 200,00 | € | Cena bez DPH | |
| Celkový počet predložených ponúk: 1 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: