Z20257814
OF-305981
vyhlásená
00696854
VIA LUX - Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov
Andraščíkova 2, Košice-Barca, 04017, SVK
Stravovacie poukážky a stravovacie karty
elektronické stravovacie poukážky, stravovacie poukážky, stravovacie karty
Tovar, Služba
|
1. Stravovacie karty
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty. Karta musí umožňovať kontaktné aj bezkontaktné platby. Bude slúžiť výlučne na zabezpečenie stravovania. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky | € | 7 | ||
| Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 10 | ||
| Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | ks | 6000 | ||
| Možnosť platby kartou v rozmedzí od - do: | € | 0,01 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
| Stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
| Stravovacia karta obsahuje | číslo karty, dobu platnosti, meno a priezvisko držiteľa karty, čiarový kód |
| Stravovacia karta je chránená | PIN kódom |
| Stravovacia karta má možnosť | zablokovania v prípade straty, bezplatný online účet |
| Bezpečnostný čip na karte | áno |
| Názov |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet na základe čiastkových mesačných objednávok po dobu 2 rokov od účinnosti zmluvy správne a v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. |
| Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa. |
| Distribúcia elektronických stravovacích poukážok - kreditov prebieha on-line. |
| Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky. |
| Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android a technológiou NFC je výhodou. |
| Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii. |
| Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. |
| Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravovacích poukážok je len pravdepodobné. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
| Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
| Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS (point of sale) terminálu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
| Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. |
| Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 15 mesiacov. |
| Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok: 0,00 % |
| Jednorazový poplatok za vydanie karty do spoločnosti max. vo výške: 0,00 € bez DPH. |
| Poplatok za doručenie karty : 0,00 € bez DPH. |
| Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky. |
| Dodávateľ zabezpečí dobitie stravovacích kariet najneskôr 24 hodín po prijatí záväznej objednávky, pokiaľ v objednávke nie je stanovené inak. |
| Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravovacích kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
| Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
| Zmluvné strany po uzatvorení zmluvy na predmet zákazky uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracovaní osobných údajov. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje poskytovateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. |
| V prípade ak poskytovateľ postúpi pohľadávky na tretiu osobu v rozpore s týmto ustanovením zmluvy, je takéto postúpenie podľa ustanovenia § 39 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka neplatné. Poskytovateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
Barca, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.01.2026 00:00 — 31.12.2027 23:59
6 000,00 ks
42 000,00
42 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2025 12:27
15.12.2025 10:00
15.12.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| 10.12.2025 13:16 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 41 999,99 | € | Cena s DPH | |
| Celkový počet predložených ponúk: 2 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: