• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2025 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257813

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2025 10:32
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257813

OF-304850

vyhlásená

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery náplne do tlačiarní a odpadové nádoby

toner, tonerová kazeta

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálny toner - black
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 15
kapacita (počet strán) ks 28000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Konica Minolta Bizhub C250i/C300i/C360i.
farba tlače čierna
 2. Originálny toner - yellow
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
kapacita (počet strán) ks 28000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Konica Minolta Bizhub C250i/C300i/C360i.
farba tlače žltá
 3. Originálny toner - magenta
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
kapacita (počet strán) ks 28000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Konica Minolta Bizhub C250i/C300i/C360i.
farba tlače purpurová
 4. Originálny toner - cyan
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
kapacita (počet strán) ks 28000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Konica Minolta Bizhub C250i/C300i/C360i.
farba tlače azúrová
 5. Odpadová nádoba do tlačiarne 1
Funkcia
Odpadová nádoba pre tlačiareň.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
kapacita (počet strán) ks 44000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Odpadová nádoba pre tlačiareň Konica Minolta Bizhub i-SERIES C250i/C300i/C360i/C450i/C550i/C650i.
 6. Originálny toner - black
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
kapacita (počet strán) ks 27000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Konica Minolta Bizhub C224e/C284e/C364e.
farba tlače čierna
 7. Originálny toner - yellow
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita (počet strán) ks 25000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Konica Minolta Bizhub C224e/C284e/C364e.
farba tlače žltá
 8. Originálny toner - magenta
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita (počet strán) ks 25000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Konica Minolta Bizhub C224e/C284e/C364e.
farba tlače purpurová
 9. Originálny toner - cyan
Funkcia
Originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita (počet strán) ks 25000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Originálny toner pre tlačiareň Konica Minolta Bizhub C224e/C284e/C364e.
farba tlače azúrová
 10. Odpadová nádoba do tlačiarne 2
Funkcia
Odpadová nádoba pre tlačiareň.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita (počet strán) ks 50000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis Odpadová nádoba pre tlačiareň Konica Minolta Bizhub C220/C280/C360.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena a financovanie:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu rámcovej dohody, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia tovaru na požadované poschodie v mieste plnenia, ktoré je uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu rámcovej dohody musia byť premietnuté do jednotkovej ceny tovaru. Jednotková cena je dohodnutá ako cena maximálna a platná počas trvania vzťahu založeného touto rámcovou dohodou.
2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
4. Predmet rámcovej dohody je financovaný z prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti: číslo Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti:
- kód projektu 09I02-03-V01-00021, názov projektu: „The Advanced Protein Biotechnology Consortium: A Model for Fostering Economic Growth and Mitigating Brain Drain in Eastern Slovakia“,
- Kód projektu 09I01-03-V04-00041, názov projektu: Podpora rozvoja biotechnologického výskumu proteínov na východnom Slovensku.
- Kód projektu 09I03-03-V04-00007, Názov projektu: Organoid rakoviny prsníka na čipe na fluorescenčné časovo-rozlíšené zobrazovanie autofágie a apoptózy indukovanej cielenou liečbou navrhnutým proteínom       opakovania ankyrínu.
- Kód projektu 09I03-03-V04-00112, Názov projektu: Racionálny návrh stabilnej a katalyticky účinnej haloalkánovej dehalogenázy   DhaA.
- Kód projektu: 09I03-03-V04-00116, Názov projektu: Štúdium štruktúrnych vlastností a terapeutického potenciálu substrát   viažucej domény šaperónu Hsp70 na liečbu amyloidózy.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody:
1. Dodávateľ doručí emailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3. (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie,
- rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba, v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta, a prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, do 3. (troch) pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto rámcovej dohody a do 3. (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom emailovej správy, či
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode; v takom prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode; v takom prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto rámcovej dohody a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto rámcovej dohody najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote podľa bodu II.1 tejto rámcovej dohody nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov,
resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a bodu II.3 tejto rámcovej dohody a do 3. (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom emailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode. V prípade súladu dokumentov s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto rámcovej dohody alebo ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať alebo tovar nie je možné dodať v dohodnutej lehote, objednávateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od rámcovej dohody.
6. Dodávateľ je povinný dodať originálne tonery uvedené v zozname položiek, vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, nové, zabalené v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, nikdy nepoužité, čo sa týka obalu aj obsahu. Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC (v závislosti od typu tonera) certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť.
7. Dodávateľ dodá predmet rámcovej dohody, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
8. Tonery musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie zariadenia, pre ktoré sú určené. Ochranné známky sa musia nachádzať na každom toneri. Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tonery. Nedodržanie týchto podmienok sa chápe ako podstatné porušenie rámcovej dohody.
9. Dodávateľ je povinný vykonávať všetky plnenia tejto rámcovej dohody v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi a štandardmi kvality uplatňujúcimi sa v danej odbornej oblasti.
10. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení rámcovej dohody povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky je prípustná.
11. Objednávateľ požaduje záručnú dobu podľa záručných podmienok daných výrobcom dodávaného tovaru, avšak minimálne 6 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi v mieste plnenia.
III. Ekvivalentné produkty:
1. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu rámcovej dohody uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené objednávateľom.
2. V prípade ekvivalentu, alebo v prípade pochybností o originalite dodaných tovarov, môže byť dodávateľ kedykoľvek počas trvania tejto rámcovej dohody požiadaný o predloženie dokladov preukazujúcich kvalitu a ich súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a požadovanými normami. Dodávateľ je povinný dodať doklady objednávateľovi najneskôr do 5. (piatich) pracovných dní od vyzvania objednávateľom. Nedodanie požadovaných dokladov sa považuje za podstatné porušenie podmienok tejto zmluvy.
3. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu zo strany objednávateľa.
IV. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Plnenie sa uskutoční na základe objednávky objednávateľa. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky emailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. Objednávka sa považuje za prijatú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na prijatie objednávky.
2. Lehota dodania objednaného tovaru je najneskôr do 5. (piatich) pracovných dní odo dňa prijatia objednávky dodávateľom alebo ak sa strany dohody nedohodnú inak.
3. Dodávateľ je povinný vopred oznámiť telefonicky alebo e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, uvedenej na objednávke, konkrétny termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru, a to vždy najneskôr 2 (dva) pracovné dni pred termínom dodania. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar bez oznámenia termínu dodávky v časovom predstihu podľa predchádzajúcej vety, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať.
V. Povinnosti dodávateľa pri plnení rámcovej dohody:
1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach.
3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu s uvedením cien tovaru podľa položiek alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovar skontrolovať a ak zistí nesúlad dodaného tovaru s rámcovou dohodou alebo objednávkou (napr. v prípade dodania iného tovaru, ako bol objednaný, nekompletnej alebo poškodenej dodávky, resp. iných zjavných vád), je oprávnený tovar neprevziať.
VI. Objednávky a fakturácia:
1. Rozsah a množstvo odobratého tovaru uvedeného v zozname položiek je maximálne a skutočne odobraté množstvo sa bude odvíjať od potrieb objednávateľa počas doby trvania tejto rámcovej dohody.
2. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo tovaru podľa tejto rámcovej dohody za nezáväzné. V prípade, ak bude objednávateľom objednaný tovar v menšom množstve ako je množstvo predpokladané podľa tejto rámcovej dohody, nevzniká dodávateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete rámcovej dohody.
3. Predmet zákazky s upresnením množstva a termínov bude realizovaný formou čiastkových písomných objednávok objednávateľa počas celej doby trvania rámcovej dohody.
4. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. Bezhotovostný platobný styk sa uskutoční prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na základe faktúry, ktorej splatnosť je dohodnutá v lehote šesťdesiat (60) dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok.
5. Dodávateľ a objednávateľ si môžu dohodnúť možnosť zberných faktúr raz mesačne, rozdelené na časti podľa pracovísk.
6. Faktúra musí obsahovať názov a kód projektu podľa objednávky.
7. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a v zmysle ust. § 3a Obchodného zákonníka. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová začne plynúť doručením nového, resp. upraveného daňového dokladu, na ktorom je dodávateľ povinný vyznačiť túto novú lehotu splatnosti.
VII. Reklamácia:
1. Vady zjavné, kvalitatívne alebo množstevné, zistené pri prevzatí tovaru, je objednávateľ oprávnený reklamovať v lehote najneskôr do 48 hodín odo dňa prevzatia tovaru vo forme písomnej reklamácie.
2. Dodávateľ je povinný bezplatne vybaviť reklamáciu a odstrániť reklamované vady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka, dodaním náhradného tovaru bez vád, v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3. (troch) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie tovaru dodávateľovi, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
3. Objednávateľ je povinný doručiť reklamáciu dodávateľovi poštou alebo emailom, a to okamžite po zistení vady na dodanom tovare, najneskôr však do skončenia záručnej lehoty.
4. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa:
a) výmenu vadného tovaru za nový, bezvadný tovar, najneskôr do 3. (troch) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie;
b) odstúpenie od objednávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti dodávateľa vymeniť vadný tovar do 3. (troch) pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie za nový, bezvadný tovar;
c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
5. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
6. Právo voľby uplatneného nároku podľa bodu VII. 4 písm. a), b) alebo c) rámcovej dohody musí objednávateľ uviesť v písomne uplatnenej reklamácii. V opačnom prípade má právo voľby dodávateľ.
VIII. Odstúpenie od rámcovej dohody:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody.
2. Ak dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo ani po výzve na nahradenie ponúkaného ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
3. Nedodanie tovaru v termíne podľa bodu III.3 rámcovej dohody bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
4. Odstúpenie od rámcovej dohody objednávateľom v dôsledku porušenia povinnosti podľa tejto rámcovej dohody bude mať za následok udelenie neuspokojivej referencie dodávateľovi.
5. Osobitné požiadavky na plnenie rámcovej dohody dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú pred nimi prednosť, ako aj pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
IX. Povinnosť strpieť výkon kontroly/auditu:
1 Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly (auditu) overovania kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmlúv o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti projektov špecifikovaných v článku I. Zmluvná cena a financovanie, bod 4 Predmet rámcovej dohody a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov dodávateľa.
2. Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) vykonávateľ, b) sprostredkovateľ, c) NIKA, d) Úrad vládneho auditu, e) Ministerstvo financií SR, f) Najvyšší kontrolný úrad SR, g) orgány štátnej správy podľa § 2 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, h) Protimonopolný úrad SR, i) Európska komisia, j) orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, k) Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF), l) Európsky dvor audítorov (EDA), m) Európska prokuratúra (EPPO),
X. Povinnosť zápisu v Registri partnerov verejného sektora:
Dodávateľ sa zaväzuje byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v prípade, ak sa na neho povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vzťahuje. Subdodávatelia, ktorých dodávateľ využíva pre plnenie tejto rámcovej dohody a ktorí podľa ust. § 11 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora,
musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. V prípade vzniku povinnosti zápisu v registri partnerov verejného sektora, povinnosť dodávateľa a subdodávateľov byť zapísaní  v registri partnerov verejného sektora sa na nich vzťahuje po celú dobu ich účasti počas trvania Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti.
XI. Platnosť rámcovej dohody:
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia alebo do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane ako prvá. Za deň vyčerpania finančného limitu sa považuje deň úhrady poslednej faktúry objednávateľom na účet dodávateľa, ktorou sa vyčerpá predmetný finančný limit, pričom zostatok nevyčerpaného finančného limitu bude nižší ako 100 eur bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celkový predmet zákazky

5 950,65

4 837,93

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2025 10:32

17.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2025 12:27 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 5 950,65 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 3

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS