• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2025 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257795

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2025 13:07
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257795

OF-305915

vyhlásená

Objednávateľ

36855642

agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik

Výstavná 4, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Koberec metrážny

Koberec

  • 39530000-6 - Koberce, rohože a predložky
  • 39531000-3 - Koberce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Koberec – metráž - nový
Funkcia
Koberec do výstavných priestorov so samolepiacou fóliou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková plocha koberca m2 40000
Šírka koberca m 2
Dĺžka koberca m 30 50
Hmotnosť g/m2 620
Hrúbka koberca mm 2,5 2,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiálové zloženie 100% Polypropylén
Určené použitie Výstavné priestory
Parameter požiarnej bezpečnosti Atest Bfl-s1, EN 13501
Možnosť výberu farebného prevedenia minimálne z 20 farebných odtieňov
Vlastnosť Rozmerová stálosť
Fólia na povrchu koberca
 2. Ostatné typy kobercov
Funkcia
Jedná sa o iné typy kobercov, ktorého potreba vyplynie z neočakávaných okolností objednávateľa. Na ostatné typy kobercov objednávateľ určil celkovú cenu 5 000,- € bez DPH. Dodávateľ pri predložení podrobného aktualizovaného rozpočtu zákazky rozpíše položku 1 (cenu za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu za predpokladané množstvá s DPH) a v položke č.2  "ostatné typy kobercov" uvedie celkovú cenu bez  DPH 5 000,- €. To znamená, že cenu celého predmetu zákazky tvoria položky  č. 1  plus cena za položku č.2 "ostatné typy kobercov.
Spôsob určenia ceny "ostatné typy kobercov":1. Objednávateľ opíše požiadavky na predmet zákazky, stanoví predpokladané množstvá a určí predpokladanú hodnotu zákazky. Pri určovaní predpokladanej hodnoty zákazky bude vychádzať z priemeru ceny medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu v čase zadávania čiastkovej výzvy/objednávky.2. Objednávateľ vyzve dodávateľa na odsúhlasenie predpokladanej hodnoty zákazky. Po odsúhlasení ceny podľa predchádzajúceho bodu, zadá objednávateľ čiastkovú výzvu/objednávku dodávateľovi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
neudávajú sa 1 1 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
neudávajú sa žiadne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Farba koberca bude upresnená v čiastkových objednávkach a to na základe vzorkovníka predloženého úspešným uchádzačom
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a rozmeroch  a dopraví ho na vlastné náklady do sídla určeného objednávateľom
Splatnosť faktúry do 30 dní
Tovar musí byť originálny, neporušený. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi nebude vznikať povinnosť uhradiť faktúru
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Interval opakovaných plnení na základe čiastkovej objednávky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov na predmet zmluvy
Uzatvorením zmluvy s Dodávateľom, Objednávateľovi nevzniká povinnosť odobrať celé množstvo predmetu zmluvy
Čiastkové plnenie predmetu zmluvy bude realizované na základe písomnej objednávky Objednávateľa doručenej elektronicky Dodávateľovi, pričom Dodávateľ potvrdí jej prijatie najneskôr v deň nasledujúci po dni jej doručenia
V prípade čiastkovej objednávky Objednávateľa v množstve do 500 m2 Dodávateľ dodá predmet zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa potvrdenia prijatia objednávky
V prípade čiastkovej objednávky Objednávateľa v množstve nad 500 m2 Dodávateľ dodá predmet zmluvy do 15 kalendárnych dní odo dňa potvrdenia prijatia objednávky
Na predmet tejto zmluvy Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zák. č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a prílohy: Objednávateľom odsúhlasený súpis dodaného predmetu zmluvy (Dodací list) a fotokópia objednávky
V prípade ,že predložená faktúra nebude obsahovať náležitosti a prílohy uvedené v predchádzajúcom bode, Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi, ktorý je povinný vystaviť novú faktúru s novou lehotou splatnosti
Úhrada ceny za dodaný predmet zmluvy bude realizovaná výhradne prevodným príkazom bezhotovostne na základe faktúry vystavenej dodávateľom a odsúhlasenej objednávateľom
Dodávateľ si nebude účtovať žiadne iné náklady a poplatky spojené s dodaním predmetu zmluvy
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie do 31.12.2026 alebo do vyčerpania celkového vysúťaženého finančného objemu, podľa toho čo nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.01.2026 08:06 — 31.12.2026 08:06

40 000,00 m2

97 000,00

97 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.12.2025 13:07

19.12.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka
Celkový počet predložených ponúk: 0

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS