• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2025 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257780

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2025 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257780

OF-305825

vyhlásená

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery pre LF (november 2025)

toner, tonerová kazeta

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. toner originálny čierny
Funkcia
originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CRG 070 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis originálna tonerová kazeta kompatibilná s tlačiarňou Canon i-SENSYS MF 463 dw
farba tlače čierna
kapacita (počet strán) 3000
 2. toner originálny čierny
Funkcia
originálna náplň do tlačiarní na tlačenie a kopírovanie dokumentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP W1470Y / HP 147Y ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
popis originálna tonerová kazeta  kompatibilná s tlačiarňou  HP LaserJet Enterprise M612dn
farba tlače čierna
kapacita (počet strán) 42000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie a vynesenie tovaru na požadované poschodie uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky musia byť premietnuté do jednotkovej ceny tovaru.
2. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996  Z.z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
1. Dodávateľ doručí emailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3. (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
- názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodnú značku,
- funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie  získať, tak, aby objednávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované  špecifikácie,
- rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, rozpis  jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta, a prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s  DPH, do3. (troch) pracovných dní od uzavretia zmluvy (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom doručené dokumenty podľa bodu II.1 tejto zmluvy a do 3. (troch) pracovných dní odo dňa ich  doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom emailovej správy, či
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom  prípade tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje alebo
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve; v takom  prípade kontaktná osoba objednávateľa zašle výzvu podľa bodu II.3 tejto zmluvy a určí náhradnú lehotu na doručenie požadovaných  dokumentov.
3. Kontaktná osoba objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu II.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak dodávateľ v lehote  podľa bodu II.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej  praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa a súčasne kontaktná osoba objednávateľa vyzve dodávateľa (elektronicky) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie
predložených dokumentov.
4. Objednávateľ posúdi dodávateľom dodatočne doručené, resp. doplnené dokumenty na základe bodu II.2 písm. b) a bodu II.3 tejto  zmluvy a do 3. (troch) pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi elektronicky prostredníctvom emailovej správy, či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve. V prípade súladu  dokumentov s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ tovar ponúkaný dodávateľom akceptuje.
5. V prípade, ak ani dodatočne predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené  v tejto zmluve, resp. ak márne uplynula lehota na predloženie požadovaných dokumentov podľa bodu II.2 písm. b) tejto  zmluvy alebo  ak dodávateľ oznámi objednávateľovi, že tovar podľa požadovanej špecifikácie nie je možné dodať, objednávateľ je oprávnený  okamžite odstúpiť od zmluvy.
6. Dodávateľ je povinný dodať originálne tonery uvedené v zozname položiek, vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení  príslušnej značky, nové, zabalené v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, nikdy nepoužité, čo sa týka obalu aj obsahu. Originálne tonery musia spĺňať ISO/IEC (v závislosti od typu tonera) certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťažiteľnosť a archivovateľnosť.
7. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci  Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
8. Tonery musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie zariadenia, pre ktoré sú určené. Ochranné známky sa  musia nachádzať na každom toneri. Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takéto tonery. Nedodržanie  týchto podmienok sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
9. Dodávateľ je povinný vykonávať všetky plnenia tejto zmluvy v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi  a štandardmi kvality uplatňujúcimi sa v danej odbornej oblasti.
10. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky, uvedené v požiadavke, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri  ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu  zákazky je prípustná.
11. Objednávateľ požaduje záručnú dobu podľa záručných podmienok daných výrobcom dodávaného tovaru, avšak minimálne  6mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi v mieste plnenia.
III. Ekvivalentné produkty:
1. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné  označenie,  patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou  špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného  tovaru, bez potreby  ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky stanovené  objednávateľom.
2. V prípade ekvivalentu, alebo v prípade pochybností o originalite dodaných tovarov, môže byť dodávateľ kedykoľvek počas  trvania  tejto zmluvy požiadaný o predloženie dokladov preukazujúcich kvalitu a ich súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a  požadovanými normami. Dodávateľ je povinný dodať doklady objednávateľovi najneskôr do 5. (piatich) pracovných dní od   vyzvania  objednávateľom. Nedodanie požadovaných dokladov sa považuje za podstatné porušenie podmienok tejto zmluvy.
3. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu zo strany objednávateľa.
IV. Termín a miesto realizácie dodávky:
1. Plnenie sa uskutoční na základe objednávky objednávateľa. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po  doručení  objednávky emailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. Objednávka sa považuje za prijatú dodávateľom aj v prípade, ak  márne uplynula lehota na prijatie objednávky.
2. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na vopred určené miesto plnenia v čase od 8:00 do 14:00  hodiny, ak sa strany dohody nedohodnú inak.
3. Dodávateľ telefonicky vyzve minimálne 24 pracovných hodín pred odovzdaním zodpovednú osobu k prevzatiu tovaru, ktorý bude  prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
V. Povinnosti dodávateľa pri plnení zmluvy:
1. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom  nerozbalenom balení, 1. akostnej triedy a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve, a je certifikovaný  a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a bude vyhovovať platným  medzinárodným  normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávky objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom  množstve a druhu tovaru vrátane dopravy, vyloženia a vynesenia na konkrétne miesto plnenia, uvedené v objednávke objednávateľa.
3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu s uvedením cien tovaru podľa položiek alebo preberacieho protokolu  osobou  poverenou na prevzatie.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať dodaný tovar a ak zistí nesúlad dodaného tovaru so zmluvou alebo  objednávkou (napr. v prípade dodania iného tovaru, ako bol objednaný, nekompletnej alebo poškodenej dodávky, resp. iných  zjavných vád), je oprávnený tovar neprevziať, resp. vrátiť dodávku dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne  dohodnutý tovar, a to na náklady dodávateľa.
VI. Fakturácia:
1. Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňujú. Úhrada kúpnej ceny sa uskutoční po prebratí tovaru objednávateľom, formou  prevodu na bankový účet dodávateľa. Bezhotovostný platobný styk sa uskutoční prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na základe faktúry, ktorej splatnosť je dohodnutá v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
2. Objednávateľ nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu.
3. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a v zmysle ust. § 3a Obchodného zákonníka. V prípade, že faktúra bude obsahovať nesprávne alebo neúplné  údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť a dodávateľ je povinný faktúru podľa charakteru nedostatku opraviť, doplniť alebo vystaviť novú. V takomto prípade sa preruší lehota jej splatnosti a nová začne plynúť doručením nového, resp. upraveného daňového  dokladu, na ktorom je dodávateľ povinný vyznačiť túto novú lehotu splatnosti.
VII. Reklamácia:
1. Vady zjavné, kvalitatívne alebo množstevné, zistené pri prevzatí tovaru, je objednávateľ oprávnený reklamovať v lehote najneskôr do 48 hodín odo dňa prevzatia tovaru vo forme písomnej reklamácie.
2. Dodávateľ je povinný bezplatne vybaviť reklamáciu a odstrániť reklamované vady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka, dodaním  náhradného tovaru bez vád, v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3. (troch)pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie tovaru dodávateľovi, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
3. Objednávateľ je povinný doručiť reklamáciu dodávateľovi poštou alebo emailom, a to okamžite po zistení vady na dodanom tovare,  najneskôr však do skončenia záručnej lehoty.
4. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa:
a) výmenu vadného tovaru za nový, bezvadný tovar, najneskôr do 3. (troch) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie;
b) odstúpenie od objednávky tovaru v prípade nesplnenia povinnosti dodávateľa vymeniť vadný tovar do 3. (troch) pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie za nový, bezvadný tovar;
c) náhradu škody spôsobenej dodaním vadného tovaru.
5. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
6. Právo voľby uplatneného nároku podľa odseku 4 písm. a), b) alebo c) tohto čl. zmluvy musí objednávateľ uviesť v písomne uplatnenej reklamácii. V opačnom prípade má právo voľby dodávateľ.
VIII. Odstúpenie od zmluvy:
1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej alebo technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy, nedodržanie stanovenej lehoty na  predloženie požadovaných dokladov alebo nepreukázanie splnenia všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne je jej podstatným porušením a má za následok  vrátenie predmetu zákazky a odstúpenie objednávateľa od zmluvy.
2. Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená  alebo nedodanie predmetu zákazky, definovaného v tejto zmluve v dohodnutom termíne a množstve, bude objednávateľ považovať  za  podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
3. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že bude dodávateľ zaradený do zoznamu negatívne hodnotených  Dodávateľov Trhoviska, ak ešte nedošlo k plneniu zákazky. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od  zmluvy  prostredníctvom emailu a prostredníctvom poštovej zásielky.
4. Odstúpenie od zmluvy v dôsledku porušenia povinnosti podľa tejto zmluvy objednávateľ písomne oznámi dodávateľovi bez  zbytočného odkladu po tom, ako sa o porušení tejto zmluvy dozvedel a bude mať za následok udelenie neuspokojivej referencie  dodávateľovi.
5. Osobitné požiadavky na plnenie zmluvy dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú pred nimi prednosť, ako aj pred obchodnými  podmienkami a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

19.12.2025 08:00 — 19.01.2026 14:00

1,00 celkový predmet zákazky

1 120,26

992,08

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.12.2025 08:16

16.12.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2025 10:34 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 1 120,00 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 4

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS