• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2025 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    02.01.2026 12:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257776

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2025 13:39
  •    Predkladanie ponúk
    02.01.2026 12:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257776

OF-302993

vyhlásená

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis skiaskopicko – skiagrafickej sklopnej steny s C ramenom

servis, prístroj

  • 50400000-9 - Opravy a údržba lekárskych a presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis - RTG zariadenia ULTIMAX-i, CANON
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet prístrojov: ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobné číslo: E2K19X2167
Dĺžka servisu: 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. NÁHRADNÉ DIELY
1.1. Všetky náhradné diely určené pre Systém vrátane detektora a RTG žiariča počas celého zmluvného obdobia pre pozáručný servis.
2. NÁKLADY
2.1. Prepravné náklady pre dodávku náhradných dielov na miesto inštalácie Systému.
2.2. Náklady spojené s činnosťou servisného technika vykonávajúceho Servis.
2.3. Všetky úkony servisného technika spojené s opravou a preventívnou údržbou Systému.
3. ÚDRŽBA SYSTÉMU
3.1. Výrobcom stanovený interval pre plánovanú údržbu vrátane médií použitých pri údržbe.
3.2. Profylaktická údržba Systému v intervale 4x ročne.
3.3. Implementácia bezpečnostného update Systému (FMI).
3.4. Dodávateľ je povinný oznámiť príchod pracovníkov na výkon údržby min. 2 dni pred začatím každej údržby. Objednávateľ je povinný umožniť prístup servisného technika Dodávateľa k zdravotníckej technike na oznámený termín.
3.5. Objednávateľ určí oprávnených pracovníkov, ktorí budú potvrdzovať pracovné výkazy a materiálové výdajky. Zariadenie po oprave preberá vedúci pracoviska podpisom na pracovnom výkaze servisného technika Dodávateľa.
3.6. Objednávateľ je povinný umožniť prístup k zdravotníckej technike servisnému technikovi Dodávateľa na vykonanie servisných výkonov a údržby bez časových strát v riadnej pracovnej dobe od 8.00 do 16.30 hod.
3.7. Objednávateľ je povinný zabrániť zásahom tretej osoby do zdravotníckej techniky bez súhlasu Dodávateľa. Inštaláciu náhradných dielov je oprávnený vykonávať výhradne servisný technik Dodávateľa, ktorý je zodpovedný za jej vykonanie, podľa odporúčaní výrobcu. V prípade zásahu tretích osôb nenesie Dodávateľ žiadnu zodpovednosť za spôsobené škody a súčasne nárok na uplatnenie práv zo záruky Objednávateľovi zaniká.
3.8. V prípade výmeny poškodeného dielu za diel repasovaný, t. j. opravený a odskúšaný (ďalej len „REP“) zaplatí Objednávateľ Dodávateľovi cenu za REP diel, pričom súčasne pri prebratí REP dielu odovzdá Objednávateľ zástupcovi Dodávateľa aj poškodený diel. V prípade neodovzdania poškodeného dielu je Dodávateľ oprávnený účtovať cenu za REP diel vo výške ceny nového dielu.
4. GARANTOVANÁ DOSTUPNOSŤ POČAS PRACOVNÝCH DNÍ
4.1. Poruchy je Objednávateľ povinný nahlásiť telefonicky na určenom telefónnom čísle alebo e-mailom. Objednávateľ je povinný zabezpečiť v prípade poruchy zdravotníckej techniky prístup servisnému technikovi Dodávateľa počas pracovnej doby Objednávateľa a to okamžite po príchode servisného technika.
4.2. Štandardná doba pokrytia od 8 do 16 hod.
4.3. HotLine podpora: online / telefón
4.4. Nástup na servisný zásah do 24 hodín.
4.5. Odstránenie poruchy bez použitia náhradného dielu do 48 hodín.
4.6. Odstránenie poruchy s použitím náhradného dielu do 72 hodín.
5. VYLÚČENÉ ZO SERVISNÉHO PROGRAMU
5.1. Špecifické zmeny na Systéme požadované Objednávateľom.
5.2. Inštalácia, presun, odstránenie, modifikácia, rekonfigurácia alebo náhrada Systému.
5.3. Opravy v dôsledku chybnej, nedbalej, zlej alebo nesprávnej obsluhy Systému.
5.4. Opravy v dôsledku porušenia inštalačných, prevádzkových údržbových inštrukcií a pokynov.
6. OSOBITNÉ PODMIENKY
6.1. Servisný program nie je možné zakúpiť spätne.
6.2. Dodávateľ garantuje, že dielo, resp. opravený diel bude po dobu 6-tich mesiacov od prevzatia dátumu protokolárneho prevzatia Objednávateľom spôsobilé k využitiu a zachová si po túto dobu obvyklé a požadované vlastnosti. Na dodané náhradné diely (nové diely a REP) poskytuje Dodávateľ záruku 6 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na diely, ktoré majú životnosť nižšiu než 6 mesiacov. Záručná doba plynie odo dňa dodania náhradného dielu.
6.3. Zmeny a doplnky k tejto zmluve je možné urobiť iba v písomnej forme so súhlasom obidvoch zmluvných strán.
6.4. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Táto zmluva ruší a nahrádza akékoľvek predchádzajúce zmluvy uzavreté medzi zmluvnými stranami (príp. ich právnymi predchodcami), predmetom ktorých je servis zdravotníckej techniky.
6.5. Zmluvné strany vyhlasujú, že ich zmluvná voľnosť nie je obmedzená, zmluvu uzatvorili na základe ich slobodnej vôle, zmluva nebola uzavretá za nápadne nevýhodných podmienok, zmluvu si prečítali, jej obsahu rozumejú a na znak súhlasu s ňou ju podpisujú.
6.6. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky).
6.7. Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET.
6.8. Zmluvné strany bezodkladne po uzatvorení zmluvy navzájom dojednajú kontaktné osoby za stranu Objednávateľa a Dodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, funkcia, e-mail a tel. číslo.
6.9. Dodávateľ berie na vedomie, že dodávateľ nie je oprávnený zabezpečiť pohľadávky voči objednávateľovi prostredníctvom ručenia podľa § 91 ods. 3 zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov (ďalej aj ako „Zákon č. 578/2004 Z. z.“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Dodávateľ zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú pohľadávky dodávateľa zabezpečené ručením v rozpore s dohodou
s objednávateľom podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občiansky zákonník neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
6.10. Dodávateľ berie na vedomie, že jednostranné započítanie pohľadávok dodávateľa voči objednávateľovi nie je možné. Započítanie pohľadávok objednávateľa voči dodávateľovi je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu v zmysle zákona č. 374/2014 Z. z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších právnych predpisov.
7. PLATOBNÉ PODMIENKY PRE PAUŠÁLNY SERVIS
7.1. Cena za služby, ktoré sú predmetom tejto Zmluvy budú hradené formou mesačných paušálnych odmien.
7.2. Vystavenie faktúry spravidla do 5 pracovných dní nasledujúceho mesiaca príslušného kalendárneho roka.
7.3. Dodávateľ vystaví faktúru za plnenie služby v súlade s ustanovením § 73 Zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“).
7.4. Splatnosť každej faktúry bude 30 (tridsať) dní.
7.5. Objednávateľ požaduje zaslanie vystavenej faktúry bezprostredne po jej vyhotovení na e-mailovú adresu: faktury@nou.sk

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

05.01.2026 00:00 — 04.01.2029 00:00

1,00 ks

108 000,00

108 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.12.2025 13:39

02.01.2026 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka
Celkový počet predložených ponúk: 0

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS