• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2025 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257772

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2025 14:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257772

OF-295736

vyhlásená

Objednávateľ

00606715

Detská fakultná nemocnica Košice

Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vrecia na odpad - nezaťahovacie

vrecia

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vrecia čierne
Funkcia
Polyetylénové vrecia na separovaný zber - čierne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia LDPE - polyetylén - farba: čierná rolka 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer šírka x výška 700 x 1 100 mm ± 5 mm
hrúbka 40 mikrónov
požadované balenie rolované - 25 kusov v jednej rolke
 2. Vrecia červené
Funkcia
Polyetylénové vrecia na separovaný zber - červené
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia LDPE - polyetylén - farba: červená rolka 1600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer šírka x výška 700 x 1 100 mm ± 5 mm
hrúbka 50 mikrónov
požadované balenie rolované - 25 kusov v jednej rolke
 3. Vrecia žlté
Funkcia
Polyetylénové vrecia na separovaný zber - žlté
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia LDPE - polyetylén - farba: žltá rolka 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer šírka x výška 700 x 1 100 mm ± 5 mm
hrúbka 80 mikrónov
požadované balenie rolované - 15 kusov v jednej rolke
 4. Vrecia do koša čierne
Funkcia
Polyetylénové vrecia do koša - čierne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia LDPE - polyetylén - farba: čierná rolka 2600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer šírka x výška 600 x 700mm ± 5 mm
hrúbka 30 mikrónov
požadované balenie rolované - 25 kusov v jednej rolke
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Detská fakultná nemocnica Košice, Trieda SNP 1, Sklad všeobecného materiálu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy - dodávateľ oznámi jednotkovú cenu tovaru.
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa, cca v mesačných intervaloch.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkovej ceny.
Tovar musí byť po nahlásení objednávky dodaný najneskôr do 5 pracovných dní. Ak dodávateľ z akéhokoľvek dôvodu tento termín nedodrží, zaväzuje sa objednávateľovi okamžite písomne (emailom, faxom, poštou) oznámiť dôvod tejto skutočnosti. Nesplnenie tejto požiadavky a povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok.
Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa/kupujúceho nepostúpi dodávateľ/predávajúci svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. Súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Zmluvné strany sa v súlade s § 91 ods. 3 Zákona č. 578/2004 Z.z o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho nebude možné zabezpečenie pohľadávok predávajúceho prostredníctvom ručenia tretej osoby. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho zabezpečené ručením bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
pokračovanie:  Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení písomne ( emailom, faxom, poštou) ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite či množstve, resp. cene stanovenej touto zmluvou.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

13 897,05

11 298,42

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.12.2025 14:03

12.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka
Celkový počet predložených ponúk: 0

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS