Z20257767
OF-305559
vyhlásená
35946024
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK
Podpora Oracle a RedHat licencií
softvér, licencie, intranet, server
Služba
|
1. Podpora licencií Oracle a Red Hat
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Podpora licencií Oracle typu Premier a Extended Support - aktualizácia systémového prostredia (Oracle updates) a technická podpora pri výskyte incidentu v systémovom prostredí Oracle na obdobie 24 mesiacov. |
| Softvérová podpora RedHat Enterprise Linux Server a RedHat Enterprise Linux Desktop licencií typu Standard support (software Update & Support Subscription) na obdobie určené nižšie v technických vlastnostiach. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual, Full Use, kontrakt č. 14765660 | ks | 3 | ||
| 2. Oracle Database Standard Edition One - Oracle 1-Click Ordering Program - Named User Plus Perpetual, Full Use, kontrakt č. 19763172 | ks | 5 | ||
| 3. Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual, Full Use, kontrakt č. 19743451 | ks | 1 | ||
| 4. Oracle Database Standard Edition - Oracle 1-Click Ordering Program - Processor Perpetual, Full Use, kontrakt č. 16438479 | ks | 1 | ||
| 5. Oracle WebLogic Server Standard Edition - Processor Perpetual, Full Use, kontrakt č.19743451 | ks | 2 | ||
| 6. Oracle Forms and Reports - Processor Perpetual, Full Use, kontrakt č. 20021470 | ks | 2 | ||
| 7. RedHat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes) SKU: RH00004RN, typ licencie - 1 physical entitlement for a Server (2-sockets, Stackable) OR 2 Virtual Instances | ks | 3 | ||
| 8. RedHat Enterprise Linux Desktop, self-support , SKU: RH0986300, typ licencie: 1 x Red Hat Enterprise Linux Desktop 1 x Virtual Guest(s) 2 x Management 2 x Provisioning | ks | 2 | ||
| 9. RedHat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes), SKU: RH00004 , typ licencie - 1 physical entitlement for a Server (2-sockets, Stackable) OR 2 Virtual Instances | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zabezpečenie podpory Oracle licencií (položky 1 až 6) - začiatok podpory: | 01.01.2026 |
| Zabezpečenie podpory Oracle licencií (položky 1 až 6) - koniec podpory: | 31.12.2027 |
| Zabezpečenie podpory RedHat licencií (položky 7 a 8)- začiatok podpory: | 14.01.2026 |
| Zabezpečenie podpory RedHat licencií (položky 7 a 8) - koniec podpory: | 13.01.2028 |
| Zabezpečenie podpory RedHat licencie (položka 9) - začiatok podpory: | 22.7.2027 |
| Zabezpečenie podpory RedHat licencie (položka 9) - koniec podpory: | 13.1.2028 |
| Názov |
| a. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy. |
| b. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový). |
| c. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi platné potvrdenie alebo certifikát o obchodnom partnerstve s výrobcom Oracle – OPN (Oracle Partner Network) na úrovni Gold alebo Platinum partner v oblasti predmetu zákazky (podpora licencií Oracle a RedHat v rozsahu požadovanom v opise predmetu zákazky). Dodávateľ sa zaväzuje, že potvrdenie alebo certifikát bude platný počas trvania zmluvy. |
| d. Objednávateľ má povinnosť bezodkladne po posúdení dodanej služby a súvisiacich dokumentov vystaviť a potvrdiť protokol o akceptovaní predmetu plnenia |
| e. S aktualizovaným rozpočtom - položkovou kalkuláciou je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, na ktorý sa vzťahuje poskytovanie služby, vrátane výrobcu, obchodného názvu, technický, resp. produktový list, Product Grand letter alebo ekvivalent. |
| f. Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť. |
| g. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
| h. Dodávateľ je povinný poskytovať technickú podporu pre dodávanú softvérovú podporu Oracle a Red Hat v slovenskom jazyku, minimálne počas pracovných dní, v pracovnom čase od 08:00 hod do 16:00 hod. |
| i. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov a. až h. je porušením zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
| j. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| k. Platobné podmienky: Celková suma za predmet zákazky je rozdelená na dve platby vždy na začiatku príslušného kalendárneho roku so splatnosťou 30 dní, podkladom pre vystavenie faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
| Názov | Upresnenie |
| Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícií |
| Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | poskytovanie zákazníckej pomoci pri bežných problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním |
| Softvérová podpora pre licencie zahŕňa | poskytovanie telefonickej pomoci a elektronický prístup zákazníckym pracovníkom technickej podpory |
Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2026 00:00 — 13.01.2028 23:59
1,00 súbor
50 734,00
50 734,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2025 10:19
11.12.2025 11:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
| Celkový počet predložených ponúk: 0 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: