• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2025 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2025 11:30
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257767

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2025 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2025 11:30
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257767

OF-305559

vyhlásená

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora Oracle a RedHat licencií

softvér, licencie, intranet, server

  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podpora licencií Oracle a Red Hat
Funkcia
Podpora licencií Oracle typu Premier a Extended Support - aktualizácia systémového prostredia (Oracle updates) a technická podpora pri výskyte incidentu v systémovom prostredí Oracle na obdobie 24 mesiacov.
Softvérová podpora RedHat Enterprise Linux Server a RedHat Enterprise Linux Desktop licencií typu Standard support (software Update & Support Subscription) na obdobie určené nižšie v technických vlastnostiach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual, Full Use, kontrakt č. 14765660 ks 3
2. Oracle Database Standard Edition One - Oracle 1-Click Ordering Program - Named User Plus Perpetual, Full Use, kontrakt č. 19763172 ks 5
3. Oracle Database Standard Edition One - Processor Perpetual, Full Use, kontrakt č. 19743451 ks 1
4. Oracle Database Standard Edition - Oracle 1-Click Ordering Program - Processor Perpetual, Full Use, kontrakt č. 16438479 ks 1
5. Oracle WebLogic Server Standard Edition - Processor Perpetual, Full Use, kontrakt č.19743451 ks 2
6. Oracle Forms and Reports - Processor Perpetual, Full Use, kontrakt č. 20021470 ks 2
7. RedHat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes) SKU: RH00004RN, typ licencie - 1 physical entitlement for a Server (2-sockets, Stackable) OR 2 Virtual Instances ks 3
8. RedHat Enterprise Linux Desktop, self-support , SKU: RH0986300,  typ licencie: 1 x Red Hat Enterprise Linux Desktop 1 x Virtual Guest(s) 2 x Management 2 x Provisioning ks 2
9. RedHat Enterprise Linux Server, Standard (Physical or Virtual Nodes), SKU: RH00004 ,  typ licencie - 1 physical entitlement for a Server (2-sockets, Stackable) OR 2 Virtual Instances ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zabezpečenie podpory Oracle licencií (položky 1 až 6) - začiatok podpory: 01.01.2026
Zabezpečenie podpory Oracle licencií (položky 1 až 6) - koniec podpory: 31.12.2027
Zabezpečenie podpory RedHat licencií (položky 7 a 8)- začiatok podpory: 14.01.2026
Zabezpečenie podpory RedHat licencií (položky 7 a 8) - koniec podpory: 13.01.2028
Zabezpečenie podpory RedHat licencie (položka 9) - začiatok podpory: 22.7.2027
Zabezpečenie podpory RedHat licencie (položka 9) - koniec podpory: 13.1.2028
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
b. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový).
c. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi platné potvrdenie alebo certifikát o obchodnom partnerstve s výrobcom Oracle – OPN (Oracle Partner Network) na úrovni Gold alebo Platinum partner v oblasti predmetu zákazky (podpora licencií Oracle a RedHat v rozsahu požadovanom v opise predmetu zákazky). Dodávateľ sa zaväzuje, že potvrdenie alebo certifikát bude platný počas trvania zmluvy.
d. Objednávateľ má povinnosť bezodkladne po posúdení dodanej služby a súvisiacich dokumentov vystaviť a potvrdiť protokol o akceptovaní  predmetu plnenia
e. S aktualizovaným rozpočtom - položkovou kalkuláciou je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, na ktorý sa vzťahuje poskytovanie služby, vrátane výrobcu, obchodného názvu, technický, resp. produktový list, Product Grand letter alebo ekvivalent.
f. Ak sa preukáže, že služba nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť.
g. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
h. Dodávateľ je povinný poskytovať technickú podporu pre dodávanú softvérovú podporu Oracle a Red Hat v slovenskom jazyku, minimálne počas pracovných dní, v pracovnom čase od 08:00 hod do 16:00 hod.
i. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov a. až h. je porušením zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
j. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
k. Platobné podmienky: Celková suma za predmet zákazky je rozdelená na dve platby vždy na začiatku príslušného kalendárneho roku so splatnosťou 30 dní, podkladom pre vystavenie faktúr bude preberací protokol potvrdený oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Názov Upresnenie
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícií
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa poskytovanie zákazníckej pomoci pri bežných problémoch súvisiacich s inštaláciou a používaním
Softvérová podpora pre licencie zahŕňa poskytovanie telefonickej pomoci a elektronický prístup zákazníckym pracovníkom technickej podpory

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 13.01.2028 23:59

1,00 súbor

50 734,00

50 734,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.12.2025 10:19

11.12.2025 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka
Celkový počet predložených ponúk: 0

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS