Z20257762
OF-304052
vyhlásená
35960736
Regionálna správa a údržba ciest Nitra a.s.
Štúrova 147, Nitra, 94965, SVK
Nákup špeciálnej studenej asfaltovej zmesi pre potreby RSÚC Nitra a.s.
Špeciálna studená asfaltová zmes, asfalt, bitúmen, reaktívna zmes
Tovar, Služba
|
1. Nákup špeciálnej studenej asfaltovej zmesi pre potreby RSÚC Nitra a.s.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Špeciálna studená asfaltová zmes predstavuje zmes kvalitného tvrdého drveného kameniva frakcie 0-4 mm, alebo 0-8 mm a špeciálneho reaktívneho spojiva, ktoré zabezpečí rýchlejšie vytvrdnutie zmesi po zmiešaní s vodou. Zmes neobsahuje organické rozpúšťadlá. Po zhutnení je ihneď schopná prevádzky. Zmes je vhodná aj pre nepriaznivé poveternostné podmienky (dážď, sneh, mráz) a je použiteľná pri minimálnej teplote do -10 °C. Zmes je mrazuvzdorná. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Spodná hranica aplikačnej teploty: Špeciálna studená asfaltová zmes | °C | -10 | ||
| Hmotnosť balenia (plastové vrece, alebo plastové vedro s dobou skladovateľnosti min. 6 mesiacov) | kg | 25 | ||
| Doba skladovateľnosti prevzatej zmesi (od podpísania preberacieho protokolu ďalej len „doklad o prevzatí“ ) | mesiac | 6 | ||
| Frakcia | mm | 0 | 8 | |
| Minimálne množstvo zmesi v jednej objednávke | kg | 1 000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farba | Čierna |
| Špeciálna studená asfaltová zmes ( dalej aj ako „Tovar“) sú použiteľné v súlade s Technickými podmienkami technických predpisov rezortu Slovenskej Správy ciest 047 (TP 08/2011), - „Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek“ schválených Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej Republiky s účinnosťou od 15.08.2011. | Áno |
| Tovar je použiteľný celoročne aj pri nepriaznivých poveternostných podmienkach (dážď, sneh, námraza). Je určený na opravu poškodeného krytu vozovky aj v zimnom období, pre vyplnenie výtlkov, prasklín, opravu a dvíhanie kanalizačných šachiet, otvorov po jadrových vývrtoch, vyrovnanie výškových rozdielov a pod. | Áno |
| Použitie vody pri aplikácií špeciálnej studenej asfaltovej zmesi. | Áno – vo výrobcom predpísanom pomere |
| Po vykonaní opravy je možné na predmetnom mieste okamžite obnoviť dopravu | Áno |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v nepoškodenom obale | Áno |
| Ku každej čiastkovej výzve bude priložený aj technologický postup pre použitie tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku | Áno |
| Výdajné miesto Dodávateľa sa nachádza na území Slovenskej Republiky | Áno |
| Doprava tovaru k Objednávateľovi. | Áno - na základe čiastkovej objednávky na miesto určenia : Nitra, Levice, Nové Zámky, Komárno, Topoľčany |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesta plnenia |
| Dodávateľ sa zaväzuje na základe čiastkovej výzvy doručiť tovar na miesto plnenia : Nitra, Topoľčany, Levice, Nové Zámky, Komárno, do 7 (siedmich) pracovných dní odo dňa elektronického doručenia čiastkovej výzvy (ďalej ako „Objednávka“) na základe vygenerovanej Rámcovej dohody. |
| Objednávateľ požaduje pred samotnou dodávkou celej čiastkovej objednávky predloženie vzorky s uvedením č. šarže požadovaného tovaru, ktoré plánuje Dodávateľ doručiť, na overenie zhody a kvality. Dodávateľ je povinný dodať vzorku v množstve cca 25 kg do 5 (piatich) kalendárnych dní odo dňa elektronického doručenia čiastkovej objednávky. |
| Objednávateľ vykoná hodnotenie vzorky podľa technických podmienok uvedených v tejto zmluve. Následne po písomnom potvrdení Objednávateľom, že vzorka vyhovuje technickým požiadavkám, Objednávateľ prevezme zvyšné množstvo objednaného tovaru. Toto oznámenie uskutoční Objednávateľ do 2 (dvoch) kalendárnych dní odo dňa dodania vzorky. |
| V prípade, že vzorka nevyhovuje, Objednávateľ má právo požadovať nápravu, odobrať doplňujúcu skúšobnú vzorku, alebo odstúpiť od ďalšej objednávky bez sankcií. |
| Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty: |
| a) Oprávnenie na podnikanie v predmete Rámcovej dohody. |
| b) Fotokópiu Certifikátu v súlade s normou ISO 14001 Environmentálny systém manažérstva, pričom platnosť tohto certifikátu bude počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
| c) Rozpis ceny (podrobný aktualizovaný rozpočet) k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny tovaru podľa funkčnej a technickej špecifikácie. |
| d) Písomnú dokumentáciu, súvisiacu s predmetným tovarom, čím preukáže zrnitosť použitého kameniva a množstvo použitého spojiva (napr. vyhlásenie o parametroch, technický list, prípadne iné). |
| e) Ak uchádzač nie je súčasne výrobcom studenej asfaltovej zmesi, predloží Zmluvu o budúcej zmluve na dodanie predpokladaného množstva zmesi v období platnosti Rámcovej dohody. V prípade, ak je uchádzač súčasne aj výrobcom tovaru, predloží čestné vyhlásenie o tom, že je výrobcom tovaru. |
| Za Objednávateľa je na výdajnom mieste oprávnený prevziať tovar a podpísať doklad potvrdzujúci výdaj a prevzatie tovaru (ďalej len „Doklad o prevzatí“) vedúci príslušného strediska alebo ním poverený zamestnanec. |
| Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
| V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s dodaním na miesta plnenia Objednávateľa. |
| Cena za tovar je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa, vrátane primeraného zisku. |
| Celková cena za tovar bude vytvorená ako súčet súčinov jednotkových cien a dodávaného množstva tovaru, podľa Dodávateľom predloženého rozpisu cien jednotlivých dodávaných položiek. |
| K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase prevzatia tovaru. |
| V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| Jednotkové ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Rámcovej dohody. |
| Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Doklad o prevzatí, podpísaný oboma zmluvnými stranami. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane kópie podpísaného Dokladu o prevzatí v listinnej podobe, doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musí k nej byť priložený podpísaný Doklad o prevzatí. ... |
| ... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebude priložená požadovaná príloha, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
| Úhrada ceny za riadne dodanie tovaru na výdajné miesto, bude realizovaná po protokolárnom prevzatí tovaru Objednávateľom formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s podpísaným Dokladom o prevzatí. |
| Záručná doba je minimálne 12 (dvanásť) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Dokladu o prevzatí Objednávateľom a Dodávateľom. |
| V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku tovaru počas jeho preberania je Objednávateľ povinný tieto vady uviesť v Doklade o prevzatí a Dodávateľ je povinný, do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa podpísania Dokladu o prevzatí, vymeniť chybný tovar za bezchybný. |
| Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať tovar z určeného odberného miesta, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať doklad o prevzatí, pokiaľ tovar nebude bez vád, nebude v zmysle požiadaviek alebo bude mať porušený obal. |
| Zároveň má Objednávateľ, popri vyššie uvedených právach, aj právo na náhradu škody, a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinností Dodávateľa vznikne. |
| V prípade nedodržania Funkčných / Technických parametrov / akýchkoľvek podmienok Rámcovej dohody, uvedených v Technickej špecifikácii / v Opisnom formulári / v Rámcovej dohode a požiadavkách Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle OPEP a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
| V prípade odstúpenia od Rámcovej dohody, z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
| Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
| Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
| Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody na Trhovisku. |
| Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkové množstvo obstarávaného tovaru a ani celkový objem finančných prostriedkov, ktoré boli na obstaranie určené, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany Dodávateľa. |
| Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou VZP platných OPEP. |
Nitriansky, Slovenská republika
6
160,00 tona
100 800,00
100 800,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2025 13:45
16.12.2025 09:00
16.12.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
| Celkový počet predložených ponúk: 0 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: