• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2025 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257753

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2025 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257753

OF-305868

vyhlásená

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup pekárenských výrobkov

pekárenské výrobky

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup pekárenských výrobkov
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaného tovaru počas zmluvného obdobia do troch kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresách kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bábovka mramorová, hmotnosť 400g. kus 10
Croissant balený s čokoládovou náplňou, hmotnosť 60g. kus 110
Croissant cesnekový, hmotnosť 60g. kus 10
Čajové pečivo sviatočné vianočné, veľkonočné, hmotnosť 300 g. kus 10
Chlieb krájaný pšenično ražný, hmotnosť 1000g. kus 810
Chlieb kváskový krájaný, hmotnosť 1000g. kus 10
Chlieb celý nekrájaný pšenično ražný, hmotnosť 1000g. kus 200
Chlieb ražný, krájaný hmotnosť 500g. kus 40
Donut s polevou hmotnosť 55g, kus 10
Kaizerka cereálna, hmotnosť 50g. kus 50
Koláč z vianočkového cesta s kombináciou  kakaového cesta, tzv. mramorový alebo dvojfarebný koláč, hmotnosť 450g. kus 25
Koláč s tvarohovou náplňou, hmotnosť 80g. kus 40
Koláč tlačený jablkovo-škoricový, hmotnosť 80g. kus 110
Linecké koláče, hmotnosť 300g balenie. kus 10
Mafin, hmotnosť 60g. kus 10
Mafin čučoriedkový, hmotnosť 60g kus 30
Mafin kakaový, hmotnosť 60g kus 10
Makovka (sladká žemľa), hmotnosť 80g. kus 190
Minizávin kakaový, hmotnosť 80g. kus 75
Minizávin makový, hmotnosť 110g. kus 95
Minizávin orechový, hmotnosť 80g. kus 75
Orechový závin, hmotnosť 400g. kus 10
Pagáč škvarkový, hmotnosť 25g. kus 10
Pizza slimák, hmotnosť 90g. kus 10
Pečivo (rožok štandard), hmotnosť 40g kus 1550
Pečivo (rožok celozrnný), hmotnsť 60g. kus 10
Pečivo čajové, hmotnosť 300g. kus 10
Pletenec slaný, hmotnosť 70g. kus 10
Pľundrový koláč s jahodovo - pudingovou náplňou, hmotnosť 100g. kus 35
Pľundrový koláč s hruškovou náplňou, hmotnosť 100g. kus 270
Rohlíček - pečivo jemné smažené  s lieskovo orieškovou náplňou, hmotnosť 70g. kus 165
Sendvič krájaný, hmotnosť 400g. kus 625
Sendvič celý, hmotnosť 400g. kus 255
Sladký rožok tzv. lúpačka, hmotnosť 80g. kus 85
Šatôčka s ovocnou náplňou, hmotnosť 80g. kus 150
Šatôčka s tvarohovou náplňou, hmotnosť 80g. kus 10
Škoricové osie hniezdo, hmotnosť 90g. kus 40
Vanilkové rožteky, hmotnosť 300g. kus 10
Vianočka s hrozienkami, hmotnosť 400g. kus 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ bude predbežne dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky na adresy troch kuchýň Objednávateľa na základe emailových objednávok. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Dodávanie požadovaného tovaru do 24 hodín od objednania a to od 6.00 hod. do 7.00 hod. ráno. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Predpokladané množstvo tovaru je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci polrok  a požadovaného druhu tovaru. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie pol roka , nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny, alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: dodanie tovaru na adresy kuchýň Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod odstúpenia od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov tovaru za jeden kus bez DPH a s rozsahom sadzieb DPH . Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Cena za jednotlivé druhy tovaru bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam tovarov bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kusov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou bez DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
2. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko  kópiu platného rozhodnutia Štátnej veterinárnej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť skladovania a obchodovania s predmetom tejto zákazky a jeho vývoz do členských štátov EÚ. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko  kópiu, alebo originál potvrdenia príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že prevádzka uchádzača disponuje minimálne dvomi dopravnými prostriedkami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
4. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi raz za 10 dní v súlade s dodaným tovarom a dodacími listami. Splatnosť vystavenej faktúry bude 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
5. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v tejto zákazke, a ktoré budú uvedené na zozname tovarov podľa bodu 1. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
6. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
7. Dodávateľ ručí objednávateľovi, že dodávaný tovar zodpovedá platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi pred ukončením záruky a znáša sankcie uložené kontrolnými orgánmi z titulu nekvality výroby. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
8. Objednávateľ má právo reklamovať zistené vady na tovare v kvalite a kvantite, prípadné iné reklamačné dôvody písomnou formou bez zbytočného odkladu. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru bezodkladne. Zároveň Objednávateľ v prípade tretej reklamácie, má právo odstúpenia od zmluvy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

06.01.2026 06:00 — 05.07.2026 15:00

5 245,00 kus

4 000,00

4 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.12.2025 14:40

11.12.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka
Celkový počet predložených ponúk: 0

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS