• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2025 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257747

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2025 12:44
  •    Predkladanie ponúk
    10.12.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257747

OF-305906

vyhlásená

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obuv

pracovná obuv pre zdravotníckych pracovníkov, údržbu

  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obuv
Funkcia
Pracovná obuv, pracovná obuv pre zdravotnícky personál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) ženské a mužské - rôzne veľkosti; trojprackový jednofarebný model, dva nastaviteľné pásiky na nárte, zadný nastaviteľný pásik, zvršok: hovädzinová useň alebo mikrovlákno 2,0 ,  stielka: prírodný korok, anatomicky tvarovaná pre podporu priečnej aj pozdĺžnej klenby, potiahnutá  hovädzinovou usňou, podošva : tvrdený styropor alebo TPK, protišmyková podrážka, farba: biela, norma: EN ISO 20347:2022 OB SR A FO pár 125
obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) ženské a  mužské - rôzne veľkosti; uzatvorená špica, perforovaný priehlavok, na oboch stranách priehlavku gumičky pre ľahšie nazúvanie alebo zadný pásik preklopný na nit, po preklopení možnosť nosiť ako šlapky, polouzatvorená päta, zvršok: hydrofóbne mikrovlákno alebo hovädzia useň, min. 2,0-2,2 mm, stielka: anatomicky tvarovaná s pamäťovou penou, antibakteriálna,  podošva : tvrdený styropor alebo TPK alebo dvojhustotný polyuretán, protišmyková, výška dezénu min. 3 mm, farba : biela, norma : EN ISO 20347:2022 OB SR A FO pár 1625
pracovná obuv protišmyková pre upratovačky - rôzne veľkosti, uzatvorená špica, uzatvorená päta, perforovaný priehlavok, zapínanie na suchý zips alebo pracku, zvršok: hydrofóbne mikrovlákno alebo hovädzia useň min. 2,0-2,2 mm, podšívka: textilná, stielka: anatomicky tvarovaná, antibakteriálna, vkladacia,  podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, výška dezénu min. 3 mm, farba: biela; norma: EN ISO 20347:2022 01 SR FO pár 220
čižmy koženofilcové pánske čierne - rôzne veľkosti; zvršok: hovädzinová useň (filc s výbornými tepelno-izolačnými vlastnosťami); podšívka: netkaná textília dosahuje permanentné tepelno-izolačné vlastnosti; stielka: vlepovacia; podošva: gumová, protišmyková pár 25
poltopánky pracovné (baganče) - rôzne veľkosti; zvršok: hladká lícová hovädzinová useň min.  2,0-2,2mm, podšívka: textilná, pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: anatomicky tvarovaná, vymeniteľná,  antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar;  podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, odolná voči pohonným hmotám, výška dezénu min. 3 mm; farba: čierna, norma: EN ISO 20345:2022 S1 SR FO pár 70
členková bezpečnostná obuv (baganče) - rôzne veľkosti, zaväzovanie na šnúrky; zvršok: hladká lícová hovädzinová useň min. 2,0-2,2mm; podšívka: textilná, pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: anatomicky tvarovaná, vymeniteľná, antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar, planžeta kevlarová, mimoriadne flexibilná;  podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, odolná voči pohonným hmotám, výška dezénu min. 3 mm; farba: čierna, norma: EN ISO 20345:2022 S3 SR FO pár 43
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovarom pre účely tejto dohody sú OOPP (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené ako predpokladané.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sklad MTZ. Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia Trenčianskeho samosprávneho kraja ( NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach, NsP Myjava).
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam v Trenčianskom kraji - NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach a NsP Myjava. Jednotlivé plnenia tejto Rámcovej dohody sa budú realizovať na základe čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení, ktoré budú mať formu písomnej objednávky v zmysle ustanovení tejto Rámcovej dohody a budú v nej špecifikované všetky podmienky predmetu dodania (ďalej len "objednávka").
Objednávky budú realizované elektronicky. Dodávateľ je povinný dodať tovar do 30 dní ( ak sa s objednávateľom nedohodnú na inom termíne) odo dňa objednania v čase od 7.00-14.00 hod.
Dodávateľ je povinný dodať predmet čiastkovej kúpnej zmluvy (objednávky) kupujúcemu v bezchybnom stave, v dohodnutej kvalite a množstve spresnenom v objednávke.
Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa.
Dodávateľ predloží  najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy  na EKS podrobný aktualizovaný rozpočet.
Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS zoznam zodpovedných pracovníkov za plnenie zmluvy a to v rozsahu: Meno, priezvisko, funkcia, e- mail, telefónne číslo.
Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS  prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov s obrazovou prílohou k tovarom, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru.
Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS certifikáty pre jednotlivú obuv so záverečným protokolom alebo Vyhlásenie o zhode v slovenskom alebo českom jazyku, doklady potvrdzujúce splnenie normy STN EN ISO 20345:2011 .
Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania a doručenia bezplatnej vzorky tovaru dodávateľom. Vzorku tovaru je dodávateľ povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky objednávateľom, do sídla objednávateľa. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.) znáša dodávateľ. V prípade, že vzorka nespĺňa min. parametre a hodnoty podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, objednávateľ si odstúpi od dohody.
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH. Prílohou faktúry bude podpísaný dodací list.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom. Ako poskytovateľ zdravotníckej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti 60 dní odo dňa doručenia tovaru.
Ak Dodávateľ neprejaví súčinnosť v procese plnenia, nedodá tovar riadne a včas, nedodrží všeobecnú funkčnú a technickú špecifikáciu, Objednávateľ to bude považovať za porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý a nepoškodený. Kontaktná osoba Objednávateľa poverená na prevzatie tovaru prevezme tovar na základe dodacieho listu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru tovar skontrolovať a v prípade, že tovar nezodpovedá predmetu plnenie, je poškodený, alebo nekompletný, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny.
Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi.
Dodávateľ odovzdá tovar Objednávateľovi  na základe dodacieho listu, ktorý bude vyhotovený v dvoch vyhotoveniach. Správnosť dodávky s objednávkou potvrdí podpisom na dodacom liste poverený zamestnanec Objednávateľa i Dodávateľa a každý dostane jedno vyhotovenie dodacieho listu.
Dodávateľ preberá záruku na dodaný tovar počas záručnej doby, ktorá je 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou Objednávateľa  s tovarom.
Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní . V prípade, ak má tovar zjavné vady , Objednávateľ  tovar neprevezme. Prípadné skryté a iné vady alebo zjavné vady dodaného tovaru nezistené alebo nezistiteľné pri naskladňovaní tovaru, Objednávateľ oznámi Dodávateľovi bez zbytočného odkladu. Dodávateľ je povinný do nahradiť reklamovaný tovar v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie . Všetky náklady spojené s reklamáciou znáša v plnom rozsahu Dodávateľ.
Reklamáciu je Objednávateľ povinný uplatniť u Dodávateľa písomne reklamačným listom, elektronicky alebo faxom. Reklamačný list musí obsahovať číslo faktúry, resp. dodacieho listu a dôvod reklamácie.
Dodávateľ do 2 dní od uplatnenia reklamácie vydá stanovisko  o spôsobe vybavenia reklamácie. Ak sa Dodávateľ v stanovenej lehote nevyjadrí, bude kupujúci považovať reklamáciu za uznanú.
Dodávateľ je povinný počas trvania tejto dohody informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto dohody, najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru, a pod., príp. iná podstatná zmena dodávaných tovarov.
V prípade, ak počas platnosti dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne technicky a funkčne spôsobilý tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu a dodávateľ je povinný tento doklad predložiť objednávateľovi. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Objednávateľa a v prípade, ak príjme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od Objednávateľa, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká Objednávateľovi voči Dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

35 424,85

35 424,85

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.12.2025 12:44

10.12.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.12.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2025 13:10 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 35 390,00 € Cena bez DPH
Celkový počet predložených ponúk: 2

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS