Z20257747
OF-305906
vyhlásená
00610411
Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica
Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK
Obuv
pracovná obuv pre zdravotníckych pracovníkov, údržbu
Tovar, Služba
|
1. Obuv
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Pracovná obuv, pracovná obuv pre zdravotnícky personál |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) ženské a mužské - rôzne veľkosti; trojprackový jednofarebný model, dva nastaviteľné pásiky na nárte, zadný nastaviteľný pásik, zvršok: hovädzinová useň alebo mikrovlákno 2,0 , stielka: prírodný korok, anatomicky tvarovaná pre podporu priečnej aj pozdĺžnej klenby, potiahnutá hovädzinovou usňou, podošva : tvrdený styropor alebo TPK, protišmyková podrážka, farba: biela, norma: EN ISO 20347:2022 OB SR A FO | pár | 125 | ||
| obuv pracovná pre zdravotníckych pracovníkov (sandále) ženské a mužské - rôzne veľkosti; uzatvorená špica, perforovaný priehlavok, na oboch stranách priehlavku gumičky pre ľahšie nazúvanie alebo zadný pásik preklopný na nit, po preklopení možnosť nosiť ako šlapky, polouzatvorená päta, zvršok: hydrofóbne mikrovlákno alebo hovädzia useň, min. 2,0-2,2 mm, stielka: anatomicky tvarovaná s pamäťovou penou, antibakteriálna, podošva : tvrdený styropor alebo TPK alebo dvojhustotný polyuretán, protišmyková, výška dezénu min. 3 mm, farba : biela, norma : EN ISO 20347:2022 OB SR A FO | pár | 1625 | ||
| pracovná obuv protišmyková pre upratovačky - rôzne veľkosti, uzatvorená špica, uzatvorená päta, perforovaný priehlavok, zapínanie na suchý zips alebo pracku, zvršok: hydrofóbne mikrovlákno alebo hovädzia useň min. 2,0-2,2 mm, podšívka: textilná, stielka: anatomicky tvarovaná, antibakteriálna, vkladacia, podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, výška dezénu min. 3 mm, farba: biela; norma: EN ISO 20347:2022 01 SR FO | pár | 220 | ||
| čižmy koženofilcové pánske čierne - rôzne veľkosti; zvršok: hovädzinová useň (filc s výbornými tepelno-izolačnými vlastnosťami); podšívka: netkaná textília dosahuje permanentné tepelno-izolačné vlastnosti; stielka: vlepovacia; podošva: gumová, protišmyková | pár | 25 | ||
| poltopánky pracovné (baganče) - rôzne veľkosti; zvršok: hladká lícová hovädzinová useň min. 2,0-2,2mm, podšívka: textilná, pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: anatomicky tvarovaná, vymeniteľná, antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar; podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, odolná voči pohonným hmotám, výška dezénu min. 3 mm; farba: čierna, norma: EN ISO 20345:2022 S1 SR FO | pár | 70 | ||
| členková bezpečnostná obuv (baganče) - rôzne veľkosti, zaväzovanie na šnúrky; zvršok: hladká lícová hovädzinová useň min. 2,0-2,2mm; podšívka: textilná, pre vynikajúcu úroveň absorpcie a priedušnosť, stielka: anatomicky tvarovaná, vymeniteľná, antibakteriálna, absorbujúca vlhkosť, tužinka: kompozitná, extra široký tvar, planžeta kevlarová, mimoriadne flexibilná; podošva: dvojhustotný polyuretán, protišmyková, odolná voči pohonným hmotám, výška dezénu min. 3 mm; farba: čierna, norma: EN ISO 20345:2022 S3 SR FO | pár | 43 |
| Názov |
| Tovarom pre účely tejto dohody sú OOPP (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené ako predpokladané. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia - sklad MTZ. Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia Trenčianskeho samosprávneho kraja ( NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach, NsP Myjava). |
| Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru. |
| Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
| Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam v Trenčianskom kraji - NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach a NsP Myjava. Jednotlivé plnenia tejto Rámcovej dohody sa budú realizovať na základe čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení, ktoré budú mať formu písomnej objednávky v zmysle ustanovení tejto Rámcovej dohody a budú v nej špecifikované všetky podmienky predmetu dodania (ďalej len "objednávka"). |
| Objednávky budú realizované elektronicky. Dodávateľ je povinný dodať tovar do 30 dní ( ak sa s objednávateľom nedohodnú na inom termíne) odo dňa objednania v čase od 7.00-14.00 hod. |
| Dodávateľ je povinný dodať predmet čiastkovej kúpnej zmluvy (objednávky) kupujúcemu v bezchybnom stave, v dohodnutej kvalite a množstve spresnenom v objednávke. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa. |
| Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS podrobný aktualizovaný rozpočet. |
| Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS zoznam zodpovedných pracovníkov za plnenie zmluvy a to v rozsahu: Meno, priezvisko, funkcia, e- mail, telefónne číslo. |
| Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na EKS prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov s obrazovou prílohou k tovarom, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. |
| Dodávateľ predloží najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS certifikáty pre jednotlivú obuv so záverečným protokolom alebo Vyhlásenie o zhode v slovenskom alebo českom jazyku, doklady potvrdzujúce splnenie normy STN EN ISO 20345:2011 . |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania a doručenia bezplatnej vzorky tovaru dodávateľom. Vzorku tovaru je dodávateľ povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky objednávateľom, do sídla objednávateľa. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.) znáša dodávateľ. V prípade, že vzorka nespĺňa min. parametre a hodnoty podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, objednávateľ si odstúpi od dohody. |
| Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH. Prílohou faktúry bude podpísaný dodací list. |
| Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom. Ako poskytovateľ zdravotníckej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti 60 dní odo dňa doručenia tovaru. |
| Ak Dodávateľ neprejaví súčinnosť v procese plnenia, nedodá tovar riadne a včas, nedodrží všeobecnú funkčnú a technickú špecifikáciu, Objednávateľ to bude považovať za porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
| Tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý a nepoškodený. Kontaktná osoba Objednávateľa poverená na prevzatie tovaru prevezme tovar na základe dodacieho listu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru tovar skontrolovať a v prípade, že tovar nezodpovedá predmetu plnenie, je poškodený, alebo nekompletný, takýto tovar neprevziať. V takomto prípade nevzniká nárok na zaplatenie zmluvnej ceny. |
| Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi. |
| Dodávateľ odovzdá tovar Objednávateľovi na základe dodacieho listu, ktorý bude vyhotovený v dvoch vyhotoveniach. Správnosť dodávky s objednávkou potvrdí podpisom na dodacom liste poverený zamestnanec Objednávateľa i Dodávateľa a každý dostane jedno vyhotovenie dodacieho listu. |
| Dodávateľ preberá záruku na dodaný tovar počas záručnej doby, ktorá je 24 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou Objednávateľa s tovarom. |
| Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní . V prípade, ak má tovar zjavné vady , Objednávateľ tovar neprevezme. Prípadné skryté a iné vady alebo zjavné vady dodaného tovaru nezistené alebo nezistiteľné pri naskladňovaní tovaru, Objednávateľ oznámi Dodávateľovi bez zbytočného odkladu. Dodávateľ je povinný do nahradiť reklamovaný tovar v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie . Všetky náklady spojené s reklamáciou znáša v plnom rozsahu Dodávateľ. |
| Reklamáciu je Objednávateľ povinný uplatniť u Dodávateľa písomne reklamačným listom, elektronicky alebo faxom. Reklamačný list musí obsahovať číslo faktúry, resp. dodacieho listu a dôvod reklamácie. |
| Dodávateľ do 2 dní od uplatnenia reklamácie vydá stanovisko o spôsobe vybavenia reklamácie. Ak sa Dodávateľ v stanovenej lehote nevyjadrí, bude kupujúci považovať reklamáciu za uznanú. |
| Dodávateľ je povinný počas trvania tejto dohody informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto dohody, najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru, a pod., príp. iná podstatná zmena dodávaných tovarov. |
| V prípade, ak počas platnosti dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne technicky a funkčne spôsobilý tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu a dodávateľ je povinný tento doklad predložiť objednávateľovi. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za Objednávateľa a v prípade, ak príjme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od Objednávateľa, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká Objednávateľovi voči Dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenia. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
35 424,85
35 424,85
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2025 12:44
10.12.2025 10:00
10.12.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| 05.12.2025 13:10 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) | 35 390,00 | € | Cena bez DPH | |
| Celkový počet predložených ponúk: 2 | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: