• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2025 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2025 11:10
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20257744

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2025 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2025 11:10
  •    Ukončenie zákazky
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20257744

OF-305913

vyhlásená

Objednávateľ

35557168

REGINA - Domov sociálnych služieb

Kráľovce 195, Kráľovce, 04444, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie hromadného stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok
poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravnej poukážky € 7,50
predpokladané množstvo stravných poukážok ks 2500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
forma stravnej poukážky papierová forma
hodnota stravnej poukážky zahŕňa nominálnu hodnotu stravnej poukážky, náklady spojené s doručením, dopravou, províziu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Interval opakovaných plnení každý mesiac
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
provízia je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu
dodávateľ stravných poukážok uhradí oprávnene účtovanú čiastku so splatnosťou 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry
zasielanie objednávok e-mailom, dodávateľ po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi e-mailovú adresu, na ktorú má objednávateľ zasielať objednávky
zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.01.2026 do 31.12.2026
dodanie stravných poukážok v čase od 8,00hod. do 13,00 hod.
platnosť stravných poukážok - minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli stravné poukážky vydané
objednávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky dodávateľovi najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti a dodávateľ sa zaväzuje nepoužité stravné poukážky spätne odkúpiť
nominálna hodnota stravnej poukážky je 7,50 €
provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi,všetky náklady dodávateľa spojené s  ich vyhotovením, dodaním, prípadné ďalšie náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky (balenie, poistenie, storno poplatky a prípadne ďalšie vzniklé náklady

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kráľovce, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika

01.01.2026 11:12 — 31.12.2026 11:13

2 500,00 ks

18 865,31

18 843,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2025 11:15

15.12.2025 11:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2025 11:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2025 11:28 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 18 865,30 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 1

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS